Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä kauheiden rintojen kanssa?

Vierailija
08.09.2011 |

Häpeän rintojani (tai mitä niistä on jäljellä) todella. En kestä katsoa niitä edes itse.

Eli tilanne on se, että mulla on ollut alunperin b75 koon pienet rinnat.

Neljä lasta PITKÄÄN imettäneenä niistä ei ole mitään jäljellä.

En edes tiennyt, että pienet rinnatkin voivat rupsahtaa ja roikkua.

Tuntuu, että kestäisin sen roikkumisen, mutta kun jäljellä ei ole mitää. Pienen pieni nahkarepale joka roikkuu alaspäin. Nänni vetää varsinkin toisen ihan runtulle. Ihan oikeasti,itkettävän kauheeta.

Vaatteet päällä voi olla, kun voi käyttää topattuja liivejä, mutta en kehtaa esim. uimahalliin mennä!!!

Miten selvitä tästä? Niille ei varmaan voi tehdä mitään?

Ja rahaa ei ole mihinkään leikkaukseen ja muutenkin olen silikoneja vastaan. En edes haluaisi vierasta tavaraa kehooni.

Onko ketään samassa tilanteessa olevaa? Itse en ole kellään nähnyt näin pieniä ja roikkuvia. Olen nähnyt perintesiä "patalappuja" ja "koiran korvia", mutta nää on vielä pienemmät ja roikkuvat.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinun rintasi ovat yhtään kamalammat kuin suurin osa muistakaan roikkuvista rinnoista.

Jos asia todella häiritsee sinua ja häiritsee vielä ensi vuonna, suosittelen että tutkit vaihtoehtoja mitä voi asialle tehdä. On muitakin "leikkauksia" ja hoitoja kuin silikonit.. Ja mieti: sitten asiaa ei tarvitse ehkä enää ikinä miettiä negatiivisesti!

Ihmiset ovat turhan hanakasti vastaan kaikkia korjauksia, mutta muistakaa että suurin osa kosmeettisista leikkauksistaon sellaisia joita kukaan ulkopuolinen ei tunnista. Vain pieni osuus on niitä "jättisilariblondeja".

Vierailija
2/2 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalammat. Kun roikkuu, vaikka ei ole edes mitään mitä roikkua.

Voiko ne vielä vähän muotoutua? Imetyksen olen lopettanut noin kuukausi sitten.

Ensin ajattelin, että joo, pienet ja roikkuvat, mutta niissä oli vielä jotain imetyksen ansiosta, nyt ei niin mitään.

Mitä muita hoitoja 2 tarkoittaa?

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla