Lue keskustelun säännöt.
Mun pitäis tappaa itseni
08.09.2011 |
En pääse kotoa mihinkään, olin jo lähdössä kun mieleen iski ettei se lähteminen kuitenkaan muuta mitään eikä sillä ole mitään merkitystä. Haluaisin vain johonkin missä en ole ollut, konkreettisesti ja kuvainnollisesti, enkä vaan pääse! Opiskelupaikassa en pysty puhumaan kenellekään yhtään mitään eikä kukaan halua mua, en ole koskaan kelvannut kenellekään enkä varmasti tule kelpaamaankaan.
Jos tähän viestiin tulee vastauksia ne ovat takuulla pelkkää vittuilua: no vitun luuseri koitas nyt vaan lähteä ihan mihin tahansa, ei voi olla niin vaikeaa. Se vaan oikeasti on.
Kommentit (2)
Pitää yrittää puhua jollekin, ehkä tämä vaihe menee vielä joskus ohi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oisko sulla ketään, kenen kanssa puhua tuntemuksistasi ja joka kenties tulisi sun kanssa ottamaan sitä ensimmäistä ja varmasti vaikeinta askelta pois kotoa, uusiin ympyröihin? Ksveria, siskoa, veljeä, äitiä, naapuria? Se, ettet kelpaisi kellekään, on varmasti vain omaa ajatustasi, joka kertoo kyllä kovin alhaisesta itsetunnosta... Hyvin todennäköisesti lähelläsi olevat ihmiset eivät ajattele ollenkaan noin. Luulevat ehkä, että haluat olla rauhassa. Me suomalaiset kun emme puutu toisten asioihin :/