Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Käyttekö hautausmaalla viikonloppuna?
04.11.2005 |
Me käymme sytyttämässä kynttilät isovanhempien ja mieheni isän haudalle.
Kommentit (4)
Näyttää aivan uskomattoman hienolta se kynttilämeri siellä.
Viemme kynttilän miehen isän ja isovanhempieni haudalle.
Sekä syntymättömien kuolleiden kivelle (meidän omalle pikkuisellemme).
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Esikoisen haudalle viedään kynttilä lauantaina, niinkuin joka sunnuntai.
Alue: Aihe vapaa
ja ensi viikon sunnuntaina uudestaan.. =(