Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen pojan/miehen poikuuden olette vieneet?

Vierailija
08.09.2011 |

Itse en yhenkään mutta kiinnostaa miten muut naiset täällä. :P

Yksityiskohtiakin saa kertoa!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerta oli kun olin 15 ja poikakin oli 15, oli ensimmäinen poikaystäväni, ja tietty itse olin neitsyt vielä..

Yksityis kohtia en muista kun, että sattui ja verta tuli, oltiin vähän huppelissa...

Toinen on nykyinen mieheni, olin 16 kun tavattiin, mies oli jo 18, häneltä sain ensimmäisen orgasmini, itseasiassa silloin ekalla kerralla.. ollaan nyt oltu 9 vuotta yhdessä ja lapsikin on :)

Vierailija
22/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sähellystä, mutta silti ehkä paras mitä on ollut (sitten pitemmän päälle).

Toinenkin ehkä, mutta häneltä en koskaan kysynyt, oliko muita ollut aiemmin. Otteista päätellen ei ainakaan kovin monta/pitkäkestoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerta oli kun olin 15 ja poikakin oli 15, oli ensimmäinen poikaystäväni, ja tietty itse olin neitsyt vielä..

Yksityis kohtia en muista kun, että sattui ja verta tuli, oltiin vähän huppelissa...

Toinen on nykyinen mieheni, olin 16 kun tavattiin, mies oli jo 18, häneltä sain ensimmäisen orgasmini, itseasiassa silloin ekalla kerralla.. ollaan nyt oltu 9 vuotta yhdessä ja lapsikin on :)

vain näiden kahden kanssa.. eri aikoihin tietty :DD

Mutta jäi häiritsemään, että en uskaltanu olla vielä yhden kanssa joka siis oli näiden välissä ollut, oli niin paljon mua vanhempi ja itse säikähdin sitä, että olisin ollut sille niin kokematon :) miksi harmittaa, no koska sillä oli oikeasti aika iso :DDD mutta siis nyt ajatellen..(soo soo, kamala olen)

Vierailija
24/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viideltä... Huoh.

Vierailija
25/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkkasin emännän takapuolen.

m.33

Vierailija
26/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli molemmille ensi kerta. Siitä on kauan, 80-lukua...

Vierailija
27/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tietoa mutta epävarmuudesta ja muista asioista päättelin.

Vierailija
28/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seitsemän naisen neitsyyden, koska en halua koska muiden jämiin.

Vierailija
29/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
30/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme toistemme eka kerrat ja sitä ennen tuli kyllä kuivaharjoiteltua siinä seurustelusuhteessa tosi pitkään... nuorella miehellä oli suorituspaineita mitä tämä tyttö ei heti ymmärtänyt.

Mitä suurimmalla todennäköisyydellä olin myös seuraavan poikaystävän eka, ei hän sitä kyllä koskaan myöntänyt. Kaveri oli pari vuotta minua nuorempi ja "kokemuksistaan" huolimatta yllättävän kiinnostunut alapääni anatomiasta :D

Vierailija
31/31 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2olen vienyt.