Monen pojan/miehen poikuuden olette vieneet?
Itse en yhenkään mutta kiinnostaa miten muut naiset täällä. :P
Yksityiskohtiakin saa kertoa!
Kommentit (31)
Vähän sähellystä, mutta silti ehkä paras mitä on ollut (sitten pitemmän päälle).
Toinenkin ehkä, mutta häneltä en koskaan kysynyt, oliko muita ollut aiemmin. Otteista päätellen ei ainakaan kovin monta/pitkäkestoista.
eka kerta oli kun olin 15 ja poikakin oli 15, oli ensimmäinen poikaystäväni, ja tietty itse olin neitsyt vielä..
Yksityis kohtia en muista kun, että sattui ja verta tuli, oltiin vähän huppelissa...
Toinen on nykyinen mieheni, olin 16 kun tavattiin, mies oli jo 18, häneltä sain ensimmäisen orgasmini, itseasiassa silloin ekalla kerralla.. ollaan nyt oltu 9 vuotta yhdessä ja lapsikin on :)
vain näiden kahden kanssa.. eri aikoihin tietty :DD
Mutta jäi häiritsemään, että en uskaltanu olla vielä yhden kanssa joka siis oli näiden välissä ollut, oli niin paljon mua vanhempi ja itse säikähdin sitä, että olisin ollut sille niin kokematon :) miksi harmittaa, no koska sillä oli oikeasti aika iso :DDD mutta siis nyt ajatellen..(soo soo, kamala olen)
Olimme toistemme eka kerrat ja sitä ennen tuli kyllä kuivaharjoiteltua siinä seurustelusuhteessa tosi pitkään... nuorella miehellä oli suorituspaineita mitä tämä tyttö ei heti ymmärtänyt.
Mitä suurimmalla todennäköisyydellä olin myös seuraavan poikaystävän eka, ei hän sitä kyllä koskaan myöntänyt. Kaveri oli pari vuotta minua nuorempi ja "kokemuksistaan" huolimatta yllättävän kiinnostunut alapääni anatomiasta :D
eka kerta oli kun olin 15 ja poikakin oli 15, oli ensimmäinen poikaystäväni, ja tietty itse olin neitsyt vielä..
Yksityis kohtia en muista kun, että sattui ja verta tuli, oltiin vähän huppelissa...
Toinen on nykyinen mieheni, olin 16 kun tavattiin, mies oli jo 18, häneltä sain ensimmäisen orgasmini, itseasiassa silloin ekalla kerralla.. ollaan nyt oltu 9 vuotta yhdessä ja lapsikin on :)