Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen pojan/miehen poikuuden olette vieneet?

Vierailija
08.09.2011 |

Itse en yhenkään mutta kiinnostaa miten muut naiset täällä. :P

Yksityiskohtiakin saa kertoa!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

veimme toinen toisiltamme. :p

Vierailija
2/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kanssa olin vielä itsekkin neitsyt, ikää 14, sitten 15-16 vuotiaana uuden poikakaverin poikuuden vein, ja sitten tämä viimeisin on nykyinen avomieheni oltiin hmm 17 ja joku koulujen loppu taisi olla.. Enempää ei sitten ole ollut seksikumppaneitakaan :D paitsi yksi nainen,joka ei ollut neitsyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen olla pitää, sellainen, joka osaa asiansa.

Poikaset on liian paniikissa ja niiden kanssa hommatessa ei voi odottaa itse mitään saavansa.

Vierailija
4/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita meillä ei sitten olekkaan :)

Vierailija
5/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut niin monen miehen kanssa, että en voi mitenkään tietää monelleko se oli eka kerta.

Vierailija
6/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri, yksi poikaystävä ja nykyinen mieheni, joka ei tosin myönnä.

Vierailija
7/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kans toisiltamme

Muita meillä ei sitten olekkaan :)

Vierailija
8/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tähänastisen elämäni ihanin, kiihkein ja intiimein rakastelukerta!

Vierailija
9/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sen olla pitää, sellainen, joka osaa asiansa.

Poikaset on liian paniikissa ja niiden kanssa hommatessa ei voi odottaa itse mitään saavansa.

Näin ajattelin itsekin ensin, mutta yhdyntään ei tarttekaan rynnätä heti ekalla tapaamisella.

Kun miehellä oli vähän suorituspaineita, hän opiskeli ja otti sitäkin paremmin huomioon, mistä mä pidän.

Vierailija
10/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
11/31 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mene vannomaan ettei siellä joukossa jokunen muukin poikanen olisi ollut.

Vierailija
12/31 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni neljän pojan. Olin teininä vähän "hurja", ts. tykkäsin seksistä paljon, mutta eipä ollut vakituista poikaystävää. Nää neljä on semmosia, jotka on itse kertoneet. Eikä ollut kurjaa kuin yhden kanssa, joka ei vaan kerta kaikkiaan selvästi tiennyt yhtään mitään naisen anatomiasta...

Nykyisellä miehellä ei ole ennen mua ollut juurikaan kokemuksia, ei neitsyt kuitenkaan.

Vierailija
13/31 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan 20+ oltiin jo siinä vaiheessa, mutta näillä miehillä ei vaan ollut tullut kohdalle sitä sopivaa aijemmin.

Vierailija
14/31 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän vei minun. Oli ihanaa ja on edelleen :) Muita ei ole tullut koitettua, enkä ole toistaiseksi kokenut siihen tarvetta.

Viimeksi eilen oli kaksi niin ihanaa sessiota, että meinas taju lähteä ja nyt on hyvä mieli :)

Vierailija
15/31 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mieheltäni, ei ole ollut muita kummallakaan.

Vierailija
16/31 |
13.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkään en ole aivan varma(ei tunnettu, kyseessä sänkyyn päättyneet toiset treffit), mutta jos olen väärässä niin voi voi, miten surkeaa seksiä ne minua edeltävät ovat saaneet. Tyypin ulkoisesta olemuksesta, sänkytaidoista ja hermostuneisuudesta siis päättelen, ja olen aika varma, että ensimmäinen kerta oli kyseessä. Ihan söpö poika mutta olis voinut jättää korkkaamattakin :)

Vierailija
17/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vastakkainen kokemus tästä.. Kaikista parhaiten minua on kohdellut mies jolla oli poikuus vielä tallella (tietääkseni ainut lukuisista kumppaneistani jolla on ollut). Tää asia on niin kiinni tunteesta toista ihmistä kohtaan, ko. tyypin itsevarmuudesta ja luonteesta. En seurustele enää kys. henkilön kanssa. Meillä ei muuten synkannut sitten pitemmän päälle. :s Mutta seksissä ei ollut valittamista! =)

Vierailija
18/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten tähänastisen elämäni ihanin, kiihkein ja intiimein rakastelukerta!

Vierailija
19/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen kanssa olin vielä itsekkin neitsyt, ikää 14, sitten 15-16 vuotiaana uuden poikakaverin poikuuden vein, ja sitten tämä viimeisin on nykyinen avomieheni oltiin hmm 17 ja joku koulujen loppu taisi olla.. Enempää ei sitten ole ollut seksikumppaneitakaan :D paitsi yksi nainen,joka ei ollut neitsyt..

Vierailija
20/31 |
12.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyiseltä aviomieheltäni.

Ekan poikaystävän kanssa oltiin kumpikin neitsyitä. Koko meidän puolitoista vuotta kestäneen suhteen ajan yritettiin päästä ominaisuudesta eroon mutta ei vaan osattu!

(Näiden kahden välissä mulla oli siis pari kokeneempaa)