Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että lähtee ja vie kaiken

Vierailija
07.09.2011 |

lapsetkin, kun on nauhoitellut kun huudan sille raha-asioiden hoitamattomuudesta. Todistajaksi oikeuteen tulee kuulemma hänen siskonsa(joka oli just vuoden kotona masennuksessa) ja hänen äitinsä, joka ei ole koskaan ollut kiinnostunut lapsista. Mies menee huomenna poliisiasemalle tekemään rikosilmoituksen kun minä olen avannut sen kelan kirjeen. Minä en jaksa enää tuon tempauksia.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensisijaisesti lapset yleensä määrätään äidille.

minkä ikäisiä teidän lapset ovat?

siun mies vaikuttaa ihan pipipäältä sori nyt vaan mut hankkiudu eroon tollasesta ihmisestä.

Vierailija
22/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ollut pitkäänkin tälläistä vai tekeekö mies suutuspäissään nyt tämmöistä sinulle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epäilen oikeasti että tuon päässä ei ole kaikki ihan kunnossa, nyt jotenkin yrittää lavastaa minua väkivaltaiseksi hirviöksi, kun olen huutanut sille raha-asioista, itse uhkasi joskus laittaa minut kilon palasiksi, sääli etten nauhoittanut sitä.

Vierailija
24/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole helppoa, kun tämä yritys on ollut minun nimissäni. Joku raja tuli vastaan tuossa, kun tuo ryhtyi jauhamaan sitä että olen väkivaltainen(en ole)ja hänen sukunsa tulee todistamaan..

Vierailija
25/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä ollut pitkäänkin tälläistä vai tekeekö mies suutuspäissään nyt tämmöistä sinulle?

mutten minäkään jaksa kuukausitolkulla kuunnella, kuinka hän voi lähteä ja jättää kaiken minulle.

Vierailija
26/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähestymiskielto jotta saat asiat hoidettua.eihän tosta tule mitään ja lapsetkin kärsii.

voimia taistoon.

Vierailija
27/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ap ensiksi aika yleiselle oikeusavustajalle tai asianajajan juttusille.

Vierailija
28/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa kaupungilta lakimies, oikeusaputoimistosta vai mikä se nimi onkaan.

Sinua ei voi noin sivuuttaa.

Hommaa ero, eihän tuo ole enää normaalia!

Lähestymiskileto eron jälkeen tai muuta paikkakunnalta lasten kanssa.

Vierailija
29/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten minäkään jaksa kuukausitolkulla kuunnella, kuinka hän voi lähteä ja jättää kaiken minulle.

mitä tarkoitat lähtemisellä ja jättämisellä kaiken sinulle?mitä hää on jättämässä siulle jos meinaa nyt viedä kaiken?vai onko sanonut pitkään et lähtee ja jättää kaiken siulle ja nyt uhkailee et viekin kaiken mennessään.

ei voi viedä se on varma kun pidät vaan puolesi.

tosin jos itsellä ois sama tilanne ottaisin ja lähtisin lapset kainalossa ja jättäisin kaiken ukolle ja irtisanoisin asunnon.

itelle ei tavara merkkaa mitään vain tärkein on henkinen hyvinvointi.

uusia tavaroita saa rahalla mutta terveyttä ei saa jos sen menettää.

Vierailija
30/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huoli yrittäjiä, mut kai se mut yksityisenä ottaa vastaan. Anoppi todistajana, haloo, ihminen jonka tytär on kohdellut lastaan, kuin roskakasaa vuosikaudet, niin että anoppi on tiennyt, mutta ei mitenkään puuttunut ja ihminen joka on haukkunut omaa lastaan ylipainoiseksi, niin että tämä on sairastunut syömishäiriöön, tällainen henkilö tulee todistamaan minun äitiydestäni jotain, minun harmittaa suunnattomasti.

Vierailija
31/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällaiset ihmiset vielä lisääntyy, sääliksi käy lapsia.

Ja tässäkin ketjussa asiasta täysin tietämättömät ihmiset laittavat kaiken miehen syyksi. Näkeehän sen nyt jo aloituksesta, ettei ap:lla ole kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
32/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on toiminut tuossa yrityksessäni ja josta nyt joutui maksamaan veroja. Rahaa ei ole kun tyhmänä luotin tuohon ja olen sen vuoden "laiskotellut". tavara ei ole tärkeintä, lapset on, mutta millaisen kuvan minusta saa, jos minulla ei ole edes sänkyjä??

Vierailija
33/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällaiset ihmiset vielä lisääntyy, sääliksi käy lapsia.

Ja tässäkin ketjussa asiasta täysin tietämättömät ihmiset laittavat kaiken miehen syyksi. Näkeehän sen nyt jo aloituksesta, ettei ap:lla ole kaikki muumit laaksossa.

olenko tehnyt väärin, kun luotin lasteni isään?

Vierailija
34/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos jatkat asumista miehen kanssa menee terveytesi ihan piloille ja sillon sinulla ei ole edes niitä lapsia.

nyt järki käteen ja asiat tärkeys järjestykseen.

otat ne lasten sängyt toki matkaan.ite nuku vaikka patjalla jonka saa kierrätyksestä muutamalla eurolla.

sossu auttaa tarpeentullessa ennen kun saat yrityksen pyörimään.

Vierailija
35/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en halua sitä yritystä jatkaa, kun oli miehen heiniä terveys tosiaan menee piloille, jos joutuu elämään kiristyksen alla ja varsinkin jos sinut ihmisenä yritetään lytätä maanrakoon.Lapset on minulle se ykkösasia ja niiden vuoksi olen valmis tekemään kaikkeni.

Vierailija
36/40 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

V.pimeä

Vierailija
37/40 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla ja miehellään ikää joku 20 ja ehkä risat? En juttujen perusteella uskoisi että on edes noin paljon, mutta kun kerran lapsiakin on...

Vierailija
38/40 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla ja miehellään ikää joku 20 ja ehkä risat? En juttujen perusteella uskoisi että on edes noin paljon, mutta kun kerran lapsiakin on...

kaikenlaista sattuu kaikenikäisille.

Vierailija
39/40 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omin luvin ja kerro myös niistä uhkaksista, että hakee kaiken tavaran.

Soita poliisikle ihan vain hätääntyneenä kotiäitinä, mistä sada apua kun mies on uhannut tyhjentää kaiken irtaimen talosta ja viedä mukanaan myös lapset.

_ Jospa nuo tahot ottaisivat pojan juttusilleen

Jospa jollakin tavalla voit todistaa,että huutosi on ollut aiheellista, eli mies on jättänyt maksamatta sellaisia laskuja, että siitä on ollut teidän koko perheelle haittaa.

Avioerohakemus ei olisi ollenkaan paha ajatus tässä vaiheessa.

Ei sinua voi auttaa kukaan muu kuin sinä itse. Tai voithan sinä yrittää hakea apua lastenvalvojalta.

Vierailija
40/40 |
08.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minä olen lapset hoitanut, mies toki vienyt joskus johonkin, mutta pääosa hoitovastuusta on ollut minulla ja nyt tuo haluaa lapset kokonaan pois minulta. Ja on tosiaan kiristänyt minua jo vuoden tuolla yrityksen varastolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi