Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä mahtaa tuntua kun ex saa lapsen jonkun kanssa?

Vierailija
07.09.2011 |

Vai tuntuuko miltään?Kokemuksia-mun ex ei tunne mua kohtaan mitään, ei oo mustis ym.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ei tunne mitään.

Vierailija
2/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ko. tapahtuma se minua mitenkään hetkauttanut. Tai no... olin iloinen heidän puolestaan ja ostin lahjankin vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta elämä on.

Vierailija
4/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on silloin täysin ulkopuolinen ihminen ja vapaa tekemään mitä parhaaksi katsoo. Miksi sen nyt pitäisi joltain tuntua, minullakin on exiä iso liuta kun aloin seurustelemaan 15-vuotiaana, en edes tiedä onko heillä lapsia vai ei.

Vierailija
5/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin iloinen, että 3-vuotias poikamme sai pikkusisaruksen isän uuden suhteen kautta. Erosimme täysin sovussa ja ystävinä, joten olin ihan aidosti onnellinen exän puolesta.

"Keittiöpsykologina" uskoisin, että jos kyseinen tapahtuma saisi aikaan jotain isompia tunteita, ero ei varmaankaan ole ollut molempien mielestä ok. Eroa ei ole käsitelty yhdessä tarpeeksi tai jompi kumpi olisi halunnut jatkaa suhdetta ja toisen iloinen elämänmuutos tuntuu siksi raskaalta.

Vierailija
6/6 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en nyt kuitenkaan pyydä exää kakkukahville vaikka vanhassa asunnossamme asunkin.Kerron vasta ihan viime tipassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän