Meillä on ruokana nyt vaan lohkoperunoita ja kalapuikkoja,nam :D
Kuinka usein teillä syödään näin hienostunutta terveysruokaa?
Kommentit (16)
epäterveellistä ruokaa, silloin myös syödään herkkuja, eli karkkia, jätskiä tms.
Muulloin syödään terveellisesti.
mies on allerginen kalalle ja mä en tykkää lohkoperunoista.
Meidän perheen hienostunut terveysruoka on halpa uunilenkki (ja nimenomaan HALPA jauhomakkara, joku pirkka tms.) ja perunamuusi :)
Meidän perheen hienostunut terveysruoka on halpa uunilenkki (ja nimenomaan HALPA jauhomakkara, joku pirkka tms.) ja perunamuusi :)
Mitä olet siitä mieltä kun aika moni täälläkin sanoo että kalaa on syötävä joka viikko muuten ei saa tarpeeksi terveellistä ruokavaliota itselleen?
En ole muistanut koko ruokalajin olemassaoloa edes :)ap
hakkaan miestä tonnikalapurkilla päähän.
Mitä olet siitä mieltä kun aika moni täälläkin sanoo että kalaa on syötävä joka viikko muuten ei saa tarpeeksi terveellistä ruokavaliota itselleen?
hakkaan miestä tonnikalapurkilla päähän.
hampurilaisia kotona ja ristikkoperunoita, lisukkeena oli kyllä salaatti. Mutta mässyä tuo oli.
Lohkoperunat on hyviä, mutta vielä parempia kun niitä tekee ihan itse, paistaa öljyssä paistinpannulla NAM!.
Mutta joka lauantai tehdään itse jotain roskaruokaa, pitsaa, kebabia, tortilloja, hampurilaisia jne. Ja jälkkäriksi on silloin karkkia tai jätskiä. Muuten meilläkin syödään perusterveellisesti tavallista kotiruokaa.
Tän viikon lista:
maanantai Mäkkärin ateriat
tiistai kalapuikkoja ja ranskalaisia
keskiviikko Riitan herkun pitsaa
huomenna ajattelin tehdä spagettia ja jauhelihaa, ja perjantai onkin perinteisesti pitsapäivä, joten sitä siis a la Kotipizza.
Lauantaina mennään Rossoon ja sunnuntaina mummolaan muusille ja uunimakkaralle
kuinka av-mammojen silmät pullistuvat päästä ulos kun lukevat 11:n viikon ruokalista :D
kuinka av-mammojen silmät pullistuvat päästä ulos kun lukevat 11:n viikon ruokalista :D
Täytteestähän se on kiinni, ei tuo meillä ainakaan roskaruoka-kategoriaan kuulu.
meidän gourmet- annokseen kuuluu ehdottomasti myös valmis tartar-kastike purkista! :D
Koska siihen tulee meillä ainakin kanaa/kalkkunaa,paaaaaaaaljon kasviksia ja kermaviilikastiketta :)
Mutta kyllä meilläkin noin kerran viikossa mennään helppo ruoka linjalla,meillä se on useimmiten 3 min pikariisiä ja kalapuikkoja tai nugetteja :)
alkoi tekemään mieli pottumuusia ja uunimakkaraa...