Onko mielestäsi masennus oikeutettu syy tehdä abortti?
Kaikki saatavilla oleva apu on käytössä, mutta silti tuntuu, etten jaksa kantaa tätä lasta.
Kommentit (30)
Jos sinä et halua lasta niin abortti on sitä varten olemssa. Sitte kun sinulle sopii lapsen tulla niin yritätte uudelleen.
rukoillut polvet verillä, ja lähettänyt rukouspyyntöjä. Olen viimeisillä voimillani hankkinut kaiken avun, mitä terveydenhuolto tarjoaa, ja silti tukehdun taakkani alle.
on yllättävästä masennuksesta, mutta taipumusta ja sukurasitetta on enemmäin kuin tarpeeksi.
Jos et halua lasta, ei sun sitä tarvitse tehdä. Abortti on täysin laillinen keino keskeyttää raskaus.
sanoo, että parin vuoden kuluttua osaisin jo iloitakin, mutta se on pitkä aika...
että en kadu aborttiani, vaikka mielessä se pyörii. Kaksi lasta kuitenkin jo olemassa ja minun on pakko olla heille äiti. Isä on sairas ja ei jaksa itsestään enää huolehtia.
Mies heittäytyy saamattomaksi ja valittaa kaikkia vaivojaan. Meillä ei ole mitään seksiä ollut vuosiin ja inhoan tätä elämää. Sain sen abortinkin tehdä yksinäni silloin, kun en kenellekään uskaltanut puhua. Mies sanoi kylmän viileästi, että ei aio töistä pois olla.
Lasten kanssa ei mitään jaksa ja mätänee vain sohvalla. Tunnen vain syvää katkeruutta.
Mutta silti pistää mietittyttämään, miten olet päästänyt itsesi raskaaksi, ei se masennut sentään noin ykskaks puhkea.
Raskausajan selviät kyllä, ja sitten voit laittaa lapsesi adoptioon. Ei sinun tarvitse jaksaa lapsesi kanssa, minusta olisi aika sankarillinen teko antaa lapselle elämä, ja jollekin lasta vuosia odottaneelle perheelle lapsi.
se nyt vaan puhkesi...
Mutta silti pistää mietittyttämään, miten olet päästänyt itsesi raskaaksi, ei se masennut sentään noin ykskaks puhkea.
Se on ihan normaaliakin että rakauden aikana tuntuu ettei jaksa, tai ehkei halua lasta. Taivaan iskä auttaa sinua. Mieti rauhassa ja järjellä,huolet yleensä unhonee kun pikkuisen saa syliin.
En sitten tällä kirjoituksella halua lietsoa mitään abortin vastaisuutta. En itse vastusta ks. toiminpidettä. Itse olen aina saanut apua yläkerrasta,kun sitä on tarvittu.