Kehtaako vauvaa imettää mummon 90-vuotissynttäreillä vai annanko tuttelia?
Kommentit (9)
Vastaan kuitenkin.
Älä nyt ihan siinä kahvipöydässä rintaasi paljasta, mutta en kerta kaikkiaan ymmärrä, mikä estäisi imettämästä omaa lastaan yhtään missään - sitä imettämistä varten voi valita rauhallisen huoneen/nurkan ja laittaa vielä harson rintojen suojaksi niin ei ole kellään naputtamista.
Yleensä kyllä on joku makuuhuone tms. jonne voi vetäytyä imettämään. Kysy talonväeltä, missä voisit imettää.
että menkää sinne juhliin, mutta tarkemmin ajateltuani(ja sua luettuani) sanon, että jääkää kotiin.
tod. anna mitään Tuttelia. Eihän sun nyt kahvipöydässä sitä tissiä tarvitse esiin vetää, vaan kysyt vaikka, että voitko mennä esim. makuuhuoneeseen imettämään tai minä tekisin ihan niin, että etsisin huoneen nurkasta jonkun nojatuolin ja harsoa apuna käyttäen imettäisin siellä, jotta voin samalla osallistua keskusteluun, mutta minä osaankin jo superkokeneena imettäjänä hoitaa homman niin, ettei tissistä näy mitään, kun sen harson alle vauvan suuhun sujautan.
että menkää sinne juhliin, mutta tarkemmin ajateltuani(ja sua luettuani) sanon, että jääkää kotiin.
Miksei tällaista saisi kysyä?
En ole ap.
Sama ihminen on tehtaillut useamman "kehtaako vauvaa" kysymyksen alkuperäisen, ihan fiksun "ottaako vauva mukaan" kysymyksen jälkeen.
Kyllä täällä avausten perusteella on aivan liikaa typeriä provoajia. Mur.
Itse olen imettänyt vaativaa vauvaani millon missäkin: kassajonossa, bussipysäkillä jne. Positiivisimmat kommentit olen saanut iäkkäämmiltä ihmisiltä. Eli todellakin voi imettää, todennäköisesti se tuttelin syöttäminen saisi negatiivisempia kommentteja aikaiseksi.
Varmasti nyt hetkeksi jokin rauhallinen nurkka löytyy.