säästövinkki: pauligin pirkka-kahvi tosi hyvää
ja ainakin 1-1,50 e/ 500g edullisempaa kuin juhlamokka
t-kahvikissa
Kommentit (7)
ne säästöt, ainakin meillä.
Meillä menee paketti viikossa eli 52 euroa jää sitten johonkin muuhun.
ohis
kun on vakikaupassa usein tarjouksessa.
Ja tälläisissä pikkujutuissa "säästäminen" tarkoittaa mulla ainakin sitä, että kun näitä kohteita on useampia, säästyy rahaa johonkin sellaiseen mihin haluan sitä käyttää mieluummin.
meillä ei ole koskaan tupakoitu, muttei meillä sitä rahakasaa kuitenkaan säästössä ole.
Jos minä olisin kahvin suhteen herkkusuu, panostaisin siihen surutta. Nyt panostan surutta luomuun, koska pidän sitä hyvänä, tärkeänä ja terveellisenä asiana.
Valintoja tehdään, mutta jatkuva kaikessa pihistäminen lyhentää henkistä elinikää liikaa ja tekee elämästä huomattavan ikävää.
Jos minä olisin kahvin suhteen herkkusuu, panostaisin siihen surutta.
Pirkka kahvi on PAULIGIN kahvia = Juhla mokkaa hieman tummemmalla paahdolla, joten se on panostamista siinä missä kalliimman kahvin ostaminen..
Ei pidä olla tyhmä kuitenkaan..
Meillä juodaan illy-kahvia, joka tehdään espressokoneella.
Olemme pitkään, jo vuosia, juoneet Juhla-Mokkaa.
Nyt kahvin hinnan kallistuttua ostin ihan sattumalta kerran tarjouksesta Pirkkaa - ja sehän on hyvää!
Esim. Saludosta huomaan aina, että on jotenkin "halvempaa" kahvia, mutta tuo Pirkka menee täydestä!
Aamulehdessä oli itse asiassa viime viikolla kahvivertailu, yhtenä vertailtavana oli juuri Juhla-Mokka. Vertailun voitti Lidlin Perfetto-kahvi, mutta se oli sitten, kuinkas muutenkaan, juuri loppu Lidlistä. Toiseksi tuli Pirkka.
Täytyy vielä kokeilla tuota Perfettoa.
euro per paketti säästöllä tulee vuodessa merkittävä summa?
Meillä menee vuodessa noin 15 pakettia kahvia. Kaksi juojaa.