Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Uskotko AA:n olevan seurassamme täällä AV:lla?

Vierailija
06.09.2011 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin AA en todellakaan kirjoittelisi netissä asioistani yhtään mitään. Sen nyt sanoo jo terve järkikin.

Vierailija
2/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku sitkeästi häntä puolustaa, ja tietää tarkkaan lasten sijoituspaikat ja iät. Ja tuntuu yrittävän mustamaalata tätä veljeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin AA en todellakaan kirjoittelisi netissä asioistani yhtään mitään. Sen nyt sanoo jo terve järkikin.

ihminen jolla on terve järki?

Vierailija
4/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko nimimerkki osallistui aktiivisesti Ulvilan murhaa käsittelevään keskusteluun mutta katosi (?) heti AA:n pidätyksen jälkeen. Tietääkö tästä kukaan?

Vierailija
5/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joksika nää Annelin mustamaalaajat hänet näkee, niin tuskin hän olisi niin tyhmä että poliisien urkintauhankin alla kirjoittelisi ympäri nettiä itselleen raskauttavia asioita.

Vierailija
6/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko nimimerkki osallistui aktiivisesti Ulvilan murhaa käsittelevään keskusteluun mutta katosi (?) heti AA:n pidätyksen jälkeen. Tietääkö tästä kukaan?

Vierailija
7/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmestyi muutaman viikon päästä takaisin palstalle, vaikka AA oli vankilassa.

Vierailija
8/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä joka aamulla kyseenalaistin sen veljen motiivit tuoda asiaa esiin nyt. Ei se ole yhtään sen enempää mustamaalausta, kuin tällä palstalla käytävä Anneli-ajojahti, jossa jokainen niin kovin varmasti TIETÄÄ kaiken tästä tapauksesta ja TIETÄÄ täysin varmaksi, että A on syyllinen.

Mä en ainakaan edes kuvittele tietäväni yhtään mitään, kun ei poliisikaan mitään TIEDÄ, kunhan yrittää olettamuksiaan todistella aika hatarin todistein ja todella epäoikeudenmukaisin keinoin.

Mä olen kirjoittanut tänne tämän tapauksen yhteydessä oikeastaan kahdesta syystä:

a) mielestäni tässä tapauksessa oikeusvaltion periaatteet eivät poliisin toimissa todellakaan toteudu, ja olin aivan järkyttynyt että A tuomittiin niin kuppasin todistein kuin käräjäoikeudessa tekivät.

b) mun mielestäni tämän tapauksen vuosikausien vatvominen on uskomatonta resurssien tuhlausta ja ihmisten ( A:n lapset lähinnä) repimistä ihan hajalle). Olen täällä kertonut, että omassa lähipiirissäni on tapahtunut murha, jonka kaikki tietävät, mutta jota poliiseilla ei oikein ollut resursseja tutkia, niinpä juttu jäi auki, ja se henkilö, joka tuon teon teki, on oikeasti vaarallinen. En taas yhtään usko, että A olisi ympäristölleen vaarallinen.

Joten siinä mun motiivit tähän keskusteluun.

Vierailija
9/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nyt niin esillä mediassa, yrittää vaikuttaa mielipiteisiin sitä kautta.

Ensin sähköposti STT:lle, huomenna Maikkarille 45min ohjelmaan.

Verkko kiristyy, Anneli.

Vierailija
10/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haitallinen, jos on syyllinen. Eli aika kylmäverinen ja ahdistava, ei kyllä sovi kasvattajaksi.

Jos ei ole syyllinen, todella kummallisia piirteitä on tarinassa. Kuten tuo, ettei yritäkään pelastaa lapsiaan, kun talossa riehuu joku hullu vieras tappaja. Silloinkaan ei kyllä ole lapsille hyvä kasvattaja.

Vierailija
11/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haitallinen, jos on syyllinen. Eli aika kylmäverinen ja ahdistava, ei kyllä sovi kasvattajaksi.

Jos ei ole syyllinen, todella kummallisia piirteitä on tarinassa. Kuten tuo, ettei yritäkään pelastaa lapsiaan, kun talossa riehuu joku hullu vieras tappaja. Silloinkaan ei kyllä ole lapsille hyvä kasvattaja.

Jos talossa riehuu hullu tappaja, niin paras keino selviytyä on soittaa poliisille. Ne lapset oli sängyissään nukkumassa, Annelia oli puukotettu, ja niitä lapsia oli 4. Miten ja mihin se olisi ne vienyt, varsinkin kun se tyyppi oli jo poistunut kämpästä.

Eiköhän tuollaisessa tilanteessa kaikki käy niin nopeasti, että edes täydellinen av-mamma ei ehdi kaikkeen reagoida just oikein.

Vierailija
12/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että uskottavuus on mennyt ja peli menetetty ihan kohta. Ei enää nättejä askartelublogeja ja suurta superäitien fanijoukkoa.

Vierailija
13/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Anneli on nähnyt tai kuullut mahdollisen tappajan menevän ulos, niin miksi se itse menisi perässä sinne lasten kanssa? Kun mieskin vielä tekee kuolemaa lattialla?

Vierailija
14/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemäen leivinuunisurmassa tämä tapahtui 12 vuotta teon jälkeen, ruumis löytyi mutta kun teko oli vanhentunut 8 v kuritushuone muuttui vapauttamiseksi 12 vuoden asumisesta, ruumis oman talon uuniin muurattuna...näin vuonna 1972.

Vierailija
15/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä usko. hänellä on varmasti todella raskasta muutenkin, oli syyllinen tai ei, että ei varmasti ole voimia lueskella kuinka tuntemattomat ihmiset rääpii hänen elämäänsä jossain keskustelupalstoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän