Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä jolla on hyvä mies

Vierailija
06.09.2011 |

onnittelut, että olet saanut hyvän miehen!

Kerro nyt, mitä huonoja puolia miehessäsi on? Koska kukaan ei ole täydellinen...

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisessa ihmisessä on huonojakin puolia.

Sussako on vain pelkästään hyviä puolia?

ei ap.

Eihän ne ole vikoja silloin jos ei toinen niitä vioiksi katso.

T. Myös täydellisen miehen omistaja

Vierailija
22/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että jokaisessa ihmisessä on jotain huonoa? Mieheni on tavallinen, hyvä mies ja minä olen tavallisen hyvä nainen. Ainoa mitä meistä molemmista puuttuu on viat.

ei ap.

Erilainen kuin toinen ei tarkoita, että on huono. Jos kohtelee itseään ja toisia ihmisiä hyvin, se riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muihin ihmisiin. Esikoinen oireili pahaa oloaan ja kääntyi todella voimakkaasti isäänsä vastaan. Itse olin jo tehnyt eropäätöksen ja kertonut myöskin lähipiirille eron syistä. Lopulta mieskin ymmärsi, mitä oli vaarassa menettää. Moni muukin asia miehessä on muuttunut, kuin tuo väkivaltaisuus. On paljon huolehtivampi ja empaattisempi - nykyään uskon, että ihminen pystyy muuttumaan.

On ollut väkivaltainen minua kohtaan, mutta ei ole sitä enää. On aidosti muuttunut.

Kysyn, koska mulla samanlaista ja otin eron.

Vierailija
24/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-viettää liikaa (minun mittarillani liikaa) aikaa tietokoneella

-ei laita astioita koneeseen vaan nostaa ne tiskipöydälle siihen astianpesukoneen viereen

-ihan väärä päivärytmi minun rytmiin verrattuna

voin kuitenkin elää näiden puutosten kanssa

Vierailija
25/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen lapsia minunkin mieheni oli mielestäni suorastaan täydellinen. Oikeasti mietin mitä vikoja hänessä olisi. Silloin keksin vain laulutaidottomuuden :) .

Tuolloin teki vielä ruokaa ja muita kotitöitäkin enemmän ja vastaavasti oli töissä vähemmän. Perfektionismiakin pidin ennen hyvänä asiana, mutta pidemmän päällehän se on hirveän rankkaa (henkilölle itselleenkin).

-on paljon töissä

-perfektionisti

-erilainen päivärytmi kuin minulla (yökyöpeli)

-ei juurikaan laita ruokaa

-ei ole oikein perillä monista kotiin tai lapsiin liittyvistä asioista

Onhan noita.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin kyllä aivan ihana mies ja hyvä isä.

Vierailija
26/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä osaa miehessäni edelleenkään nimetä mitään sen kummoisempia huonoja puolia.

Mies nukkuu päikkärit töiden jälkeen ja joku saattaa pitää sitä huonona puolena.

Mies viettää aikaansa tietokoneella joka myös jostakusta saattaa olla ärsyttävää, mies ajattelee asioita insinöörin aivoillaan ja jostakin se on miehessä ihan pahinta..

Minulle ne eivät ole mieheni huonoja puolia vaan yksi osa miestä jota rakastan. En koskaan natkuta näistä jutuista koska ne eivät ihan oikeasti minua ärsytä eivätkä haittaa minun tai lasten elämäää millään tavalla; nukkuu että jaksaa, ottaa omaa aikaa ja jaksaa taas ja on erittäin hyvä että minun joka ajattelen ennen kuin teen vastakappaleena on mies joka ajattelee paljonkin ennen kuin tekee.. Niin yksinkertaista se on =)

Se edellisen ketjun onnekas ja onnellinen =))

Vierailija
27/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täytyy ilmeisesti jatkaa etsintää, kun nykyisessä miehessä on vikoja. Tosin en minäkään ole ihan viaton.

ei ap.

Eihän ne ole vikoja silloin jos ei toinen niitä vioiksi katso.

T. Myös täydellisen miehen omistaja

Vierailija
28/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Piereskelee

- Ei käy töissä

Hyvät puolet:

Aivan täydellinen mies.

Vierailija
29/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajatella, että ihmisessä olisi jotain vikoja? Mieheni on komea, huumorintajuinen, urheilullinen, hyvä isä, rakastava puoliso, hyvässä ammatissa, rohkea, taitava käsistään, huolehtii kodista ja siisteydestä niin kuin minäkin. Mitä muuta voisin olla vailla? Kiukuttelen kerran kuussa PMS:n aikaan ja silloin pelkään aina, että menettäisin kaiken onnen, mutta tuskin sekään niin paha asia on, että sen voisi viaksi laskea.

Kauanko olette olleet yhdessä?

Mä olen ollut mieheni kanssa 26 v yhdessä, ja voin tosiaan sanoa, että toisesta löytyy huonoja puolia kun olet elänyt sen kanssa tarpeeksi kauan.

Hassuinta on, että yleensä ne asiat mihin ihastuit miehessäsi, alkavat just eniten ärsyttää jossakin vaiheessa.

Tähän tyyliin:

kiltteys= nössöys

urheilullisuus= ei ole ikinä kotona, harrastaa vaan sitä saatanan urheilua

huumorintajuinen= näsäviisas paska

rohkea= vittumainen kusipää

komea= luulin hormonihöyryissäni, että on

huolehtii kodin siisteydestä= nipottaja

Toinen alkaa ihan järjettömästi ottaa pattiin jossakin vaiheessa. Ihan sillä vaan, kun pitää asua ja olla yhdessä, on rahaongelmia, varsinkin kun lapset ovat murrosiässä.

Siihen ei auta, kuin se että ollaan vaan yhdessä, eikä siinä mietitä mitään toisen komeuksia tai kauneuksia. Vaan että tää on yhteinen projekti.

Kun tähän lähdettiin, tämä vedetään loppuun asti.

Me ollaan ainakin parhaat ystävät ja on koettu ties mitä yhdessä.

Vierailija
30/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajatella, että ihmisessä olisi jotain vikoja? Mieheni on komea, huumorintajuinen, urheilullinen, hyvä isä, rakastava puoliso, hyvässä ammatissa, rohkea, taitava käsistään, huolehtii kodista ja siisteydestä niin kuin minäkin. Mitä muuta voisin olla vailla? Kiukuttelen kerran kuussa PMS:n aikaan ja silloin pelkään aina, että menettäisin kaiken onnen, mutta tuskin sekään niin paha asia on, että sen voisi viaksi laskea.

Mä olen ollut mieheni kanssa 26 v yhdessä, ja voin tosiaan sanoa, että toisesta löytyy huonoja puolia kun olet elänyt sen kanssa tarpeeksi kauan.

Hassuinta on, että yleensä ne asiat mihin ihastuit miehessäsi, alkavat just eniten ärsyttää jossakin vaiheessa.

Tähän tyyliin:

kiltteys= nössöys

Toinen alkaa ihan järjettömästi ottaa pattiin jossakin vaiheessa. Ihan sillä vaan, kun pitää asua ja olla yhdessä, on rahaongelmia, varsinkin kun lapset ovat murrosiässä.

Siihen ei auta, kuin se että ollaan vaan yhdessä, eikä siinä mietitä mitään toisen komeuksia tai kauneuksia. Vaan että tää on yhteinen projekti.

Minä uskon, että onnellisuus on suurimmaksi osaksi sitä, että tyytyy siihen mitä on. Minä näen varmaan edelleenkin mieheni vaaleanpunaisten lasien läpi, koska en näe ainuttakaan vikaa. Toisaalta en pidä vikana joitain asioita, mitä te muut olette haukkuneet omissa miehissänne.

Vierailija
31/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi tekee todella paljon töitä (myös kotona), eikä ole yhtään perillä kodin/lasten/minun kuvioista.

Hyvinä puolina kiltteys, rehellisyys, raittius, savuttomuus, urheilullisuus ja hyvän ulkonäkö ; ).

Sen sukkia on lattiat täynnä

ei kertakaikkiaan löydä tietään pyykkikoriin lukuisista muistutuksistani huolimatta. Eikä laita tavaroita takaisin pakoilleen. Kärsii usein pahanhajuisesta hengityksestä (ei liity hygieniaan).

Muuten on kyllä ihanan ahkera, huomaavainen, luotettava, rakastava ja ihana haisuli.

Vierailija
32/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän pystyy keskittymään vain yhteen asiaan kerrallaan. Välistä se turhauttaa kun itse pystyy hoitamaan sen seitsemän juttua yhtäaikaa, mutta hän pystyy vain yhteen juttun kerrallaan.

Toisaalta, tuolla paneutumiskyvyllä asiat tulee pohdittua ja päätökset tehtyä hyvin perustellusti.

Ja on tutkuja, hyvä semmoinen

Vierailija
33/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tyyliin:

kiltteys= nössöys

Minä uskon, että onnellisuus on suurimmaksi osaksi sitä, että tyytyy siihen mitä on. Minä näen varmaan edelleenkin mieheni vaaleanpunaisten lasien läpi, koska en näe ainuttakaan vikaa. Toisaalta en pidä vikana joitain asioita, mitä te muut olette haukkuneet omissa miehissänne.

Enkä mä ole omaa miestäni haukkunut. Tosin siinäkin on vikoja, minussakin on. Minussa niitä on jopa enemmänkin. Mutta yhdessä eläminen on enemmänkin

sopeutumista. Vähän niinkuin mannerlaatat hioituvat yhteen. Sitten ei voisi enää kuvitellakaan elävänsä kenenkään muun kanssa, ja sitähän se rakastaminen loppujenlopuksi varmaan on. Että toinen täydentää omaa itseä.

Mutta ei mieheni ole osa minua, eikä ole koskaan ollutkaan. Samallalailla, kuin lapseni ovat.

Vierailija
34/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-pelaamaan tietokoneella tunnista toiseen.

-vaatteita on pitkin kämppää ja koskaan en tiedä mitä on puhtaita ja mitkä likaisia

-toisinaan pitää muistuttaa myös niistä kotitöistä

Mutta pikkuasioita loppujen lopuksi, hyviä on senkin edestä.

Vierailija
35/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole oppinut VAATIMAAN itselleen mitään, liian kiltti ja antaa ennemmin periksi kuin ajautuu ristiriitaan. älyä ja koulutusta olisi vaikka mihin, nyt senioritutkija, mutta terävämmillä kyynerpäillä olisi yo:lla proffana tai isossa virmassa johtoportaassa (enkä tällä tarkoita mitään 10-50 ihmisen johtajaa). no, nämä heikkoudet tekevät hänestä sen mikä hän on. minun tehtäväni on tukea ja kuunnella, joskus potkia persuuksiin.

Vierailija
36/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä ole huonoja puolia, ne on vain ominaisuuksia =)

Vierailija
37/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostetaan toistemme hyviä puolia, se tekee meistä onnellisen parin. Miksi vatvoa toisen vikoja ja mollata? Kyllä niitä on, mutta jääköön meidän välisiksi.

Vierailija
38/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja piereskelee. Ja piereekin todella paljon. Ei sentään silloin kun muita on paikalla tai julkisilla paikoilla, mutta kotona sitäkin enemmän.

Vierailija
39/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostetaan toistemme hyviä puolia, se tekee meistä onnellisen parin. Miksi vatvoa toisen vikoja ja mollata? Kyllä niitä on, mutta jääköön meidän välisiksi.

mutta se, että näkee puolisonsa viat ja tunnistaa ne, ei ole mun mielestä mollaamista.

Sen enempää kuin sekään, että myös tunnistaa ja tiedostaa omat vikansa. Tämä on rehellisyyttä ja rehellisyys on sitten parisuhteen a ja o.

Vierailija
40/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieman heikko itsetunto.ei ole oppinut VAATIMAAN itselleen mitään, liian kiltti ja antaa ennemmin periksi kuin ajautuu ristiriitaan. älyä ja koulutusta olisi vaikka mihin, nyt senioritutkija, mutta terävämmillä kyynerpäillä olisi yo:lla proffana tai isossa virmassa johtoportaassa (enkä tällä tarkoita mitään 10-50 ihmisen johtajaa). no, nämä heikkoudet tekevät hänestä sen mikä hän on. minun tehtäväni on tukea ja kuunnella, joskus potkia persuuksiin.

Jotkut ovat hyväsydämisiä, itsekin olen. En määrittele itsetuntoa noin ollenkaan.

Ei Jeesuksellakaan varmaan huono itsetunto ollut, vaikka ei vaatinut itselleen mitään erityisasemaa.