Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä jolla on hyvä mies

Vierailija
06.09.2011 |

onnittelut, että olet saanut hyvän miehen!

Kerro nyt, mitä huonoja puolia miehessäsi on? Koska kukaan ei ole täydellinen...

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sotkee keittiössä

Vierailija
2/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono nimeämään omia tunteitaan. Ei ymärrä, miten paljon helpompaa on panna tavarat heti paikoilleen.

Muuten on hyvä mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että jokaisessa ihmisessä on jotain huonoa? Mieheni on tavallinen, hyvä mies ja minä olen tavallisen hyvä nainen. Ainoa mitä meistä molemmista puuttuu on viat.

Vierailija
4/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko, että jokaisessa ihmisessä on jotain huonoa? Mieheni on tavallinen, hyvä mies ja minä olen tavallisen hyvä nainen. Ainoa mitä meistä molemmista puuttuu on viat.

Vierailija
5/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuppaa olemaan huomaamattaan hiukan jyrä ja joskus itsekäs. Mutta tajuaa kyllä kun nätisti sille sanon.

Vierailija
6/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ole sitä enää. On aidosti muuttunut.

Vierailija
7/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta valitettavaa :)

Vierailija
8/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut väkivaltainen minua kohtaan, mutta ei ole sitä enää. On aidosti muuttunut.

Kysyn, koska mulla samanlaista ja otin eron.

Vierailija
9/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-on paljon töissä

-perfektionisti

-erilainen päivärytmi kuin minulla (yökyöpeli)

-ei juurikaan laita ruokaa

-ei ole oikein perillä monista kotiin tai lapsiin liittyvistä asioista

Onhan noita.

Kaiken kaikkiaan kuitenkin kyllä aivan ihana mies ja hyvä isä.

Vierailija
10/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnittelut, että olet saanut hyvän miehen!

Kerro nyt, mitä huonoja puolia miehessäsi on? Koska kukaan ei ole täydellinen...

ja jahkailee, ei osaa tehdä päätöksiä.

Nuorempana sillä oli myös sellainen huono puoli, että ei osannut sanoa kunnolla EI. Kun joku pyyteli ja vinkui taas jotakin, ja yritti suoraansanottuna käyttää hyväksi, yritti vaan selitellä ja kierrellä.

Nykyään osaa sanoa heti että EI käy, EI sovi, mua ei kiinnosta pätkäkään.

Mä olen opettanut sille tuon :)

Se on taas opettanut mulle tietynlaista itsehillintää ja elämänhallintaa.

Vierailija
11/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikoja siinäkin on, mutta pieniä :) Esim. tällaisia:

- kömpelö ja siksi meluisa, tavarat putoilee ja menee suht usein rikki

- epäkäytännöllinen, joudun itse laittamaan taulut ja tapetit seinään, vaikka olen itsekin huono niissä

- hajamielinen, unohtaa helposti puolet lasten tavaroista jos vie/hakee tarhasta

Siinäpä ne melkein olivat.

Vierailija
12/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä on ihan rehellisesti sanottuna, en keksi mitään.

Alkuun oli että mies oli aika huono puhumaan mistään negatiivisista asioista, mutta sekin on opittu.

Vierailija
13/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukee aina ja joka paikassa, mikä ei ole huono asia, mutta kun ruokapöydässäkin. Piereskelee.

Vierailija
14/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi ajatella, että ihmisessä olisi jotain vikoja? Mieheni on komea, huumorintajuinen, urheilullinen, hyvä isä, rakastava puoliso, hyvässä ammatissa, rohkea, taitava käsistään, huolehtii kodista ja siisteydestä niin kuin minäkin. Mitä muuta voisin olla vailla? Kiukuttelen kerran kuussa PMS:n aikaan ja silloin pelkään aina, että menettäisin kaiken onnen, mutta tuskin sekään niin paha asia on, että sen voisi viaksi laskea.

Vierailija
15/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän enemmän "munaa", ettei aina myöntyisi kaikkeen, mitä minä haluan tai teen. Eli mieheni on usein liian kiltti ja se ärsyttää välillä.

Vierailija
16/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on ihan perus pienipalkkainen duunari, se voisi jotakin toista varmaan haitata mutta minusta miehellä on hyvä työ. Tulee kotiin jo 14.00 aikaan ja on paljon kotona.

Vierailija
17/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka sanoin että kannattaisi olla jo hiljaa.

Vierailija
18/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisessa ihmisessä on huonojakin puolia.

Sussako on vain pelkästään hyviä puolia?

ei ap.

Vierailija
19/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kertakaikkiaan löydä tietään pyykkikoriin lukuisista muistutuksistani huolimatta. Eikä laita tavaroita takaisin pakoilleen. Kärsii usein pahanhajuisesta hengityksestä (ei liity hygieniaan).

Muuten on kyllä ihanan ahkera, huomaavainen, luotettava, rakastava ja ihana haisuli.

Vierailija
20/46 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitely ei onnistu normaalirajoissa, vaan jos kerrankin päästän höytyjä ja kerron mikä mättää, on kunnon tilanne päällä - usein häippäsee ajelulle tai tarvii rauhoittavia selvitäkseen. Siksi olen usein aika ahdistunut kun tuntuu että asiat, joista saattaa muodostua riita, pitää padota jonnekin sisälleni.

Muuten on oikeasti tosi hyvä mies.