Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ymmärrä, mistä löytää skypessä se nappi, josta

Vierailija
06.09.2011 |

näkee sitten kenelle aikoisi soittaa ja saisi puheluita käyntiin. Siis skype puheluita ihan vaan tietokoneella. Sain jo kirjaudutua, mutta en löydä en sitten jatkoa...

Osaisiko joku auttaa tai pystyykö yleensä auttamaan näin heppaisin tiedoin?

Olen ihan noviisi skypessä, mutta olen kyllä kirjautunut juuri viime viikolla ja nyt haluaisin tositoimiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun valitset klikkaamalla nimen, jolle soittaisit, aukeaa uudenlainen ikkuna jonka yläreunassa on napit tavalliselle puhelulle ja kuvapuhelulle.

Vierailija
2/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta voisin valita nimen, jolle soitan. Siis sitä sivua en saa näkymään, jonka vas laidassa on pallkki nimille. Minun tapaukseeani siellä pitäisi komeilla kokonaista yksi nimi! Mutta ei onnistu, en löydä pääsyä tuolle aloitussivulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen kirjautumaan skypeen, jossa sitten lukee isommlla nimeni. Sitten en löydä mistään sellaista nappia, että pääsisin sille varsinaiselle aloitussivulle, jossa on se toinen palsta vieressä ja Call-nappi. Turhauttaa todella! Koko ajan olen yrittänyt. ja arvetkaas kuinka moneen kertaan olen katosnut sen helppo aloittaa-videan. Siitäkään en saa apua tähän ongelmaan...

Vierailija
4/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla siis sellainen on. Siihen aukeaa calla näppäin. tai sitten katsost yläpalkista Call ja soitat

Vierailija
5/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en löydä sivua jossa olisi tuo yläpalkki tai se ystävän nimi ym. Tuon sivun jos löytäisi...

Kirjautumiseni jälkeen on vaan nimeni isolla (olen kuulemma kirjautunut ja tervetullut) ja sitten saan tietoja skypestä, mutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä