Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Opettaja sanoo luokassa: Turpa kiinni!

Vierailija
06.09.2011 |

Noin kertoi tokaluokkalainen poikani. Kuulema asia on hauska oppilaista, mutta eihän nyt noin opettajan kuulu sanoa.

:O/

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOs luokan edessä sössöttää ja selittää suu vaahdossa, miksi Nico-Pettereiden tulisi olla hiljaa, se ei mene perille. Kunnon shokkihoito joskus voi vaikka auttaakin... Tosin olen sitä mieltä, että ei sitä tarvitsisi noin pienille sanoa, uskovat vielä muutenkin...

Vierailija
2/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti meni perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saaks Nico-Petteri sanoa sitten opelle tai kaverille, että H V?

terveisin ope, joka on joskus sanonut niin ja joka on kuullut muittenkin sanovan.

Nimenomaan se jos mikä voi olla huumoria, etenkin jos sen sanotaan humoristisesti.

Vierailija
4/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni tuo ei ole asiallista käytöstä, olisipa syy sitten mikä tahansa. Toki tiedän että Nico-Petterin on syytä pitää se suu supussa ja keskittyä opiskeluun.

Opettajan täytyisi sanoa asia toisin eikä käyttää turpa sanaa.

(En tiedä miksi se ope oli noin sanonut ja se ei ole tässä nyt pointti. )

Vierailija
5/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteella opettaja, joka käytti tuollaista kieltä. Ainakaan minussa se herätti lähinnä halveksuntaa (joskus jopa myötähäpeää) kunnioituksen sijaan.

Vierailija
6/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oppilaan vanhempana häpeisin että lapseni pitää opettajan kuria hauskana asiana.

Vierailija
7/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ainakin", ei "ainakaan".

Ihanko totta joku ope sanoo oppilaalleen "H V" huumorimielessä?

Vierailija
8/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV tarkoittanee haista v**tu?

Elikkä, ei tietenkään Nico-Petteri niin saa sanoa ja jos sanoo niin mielestäni siitä pitäisi suoraan saada jälki-istuntoa ja vanhemmille viestiä kotiin.

Niin ei myöskään saisi sanoa kaverille, ikävä kyllä olen myös kuullun joskus noin jonkun sanottavan.

terveisin ope, joka on joskus sanonut niin ja joka on kuullut muittenkin sanovan.

Nimenomaan se jos mikä voi olla huumoria, etenkin jos sen sanotaan humoristisesti.

Vierailija
9/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut vaikka mitä "pää kiinni nyt Niko" -kommentteja Cittarissa.

Vierailija
10/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiis apua!!!! Kyllä tuo on lievimmästä päästä kommentteja, mitä siellä koululuokassa kuulee. Lasten kielenkäyttö ja käytös on nykyään sitä luokkaa, että minusta olisi ihan oikein jos opettaja saisi suurinpiirtein tukistaa.

Vierailija
11/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HV tarkoittanee haista v**tu?

Elikkä, ei tietenkään Nico-Petteri niin saa sanoa ja jos sanoo niin mielestäni siitä pitäisi suoraan saada jälki-istuntoa ja vanhemmille viestiä kotiin.

Niin ei myöskään saisi sanoa kaverille, ikävä kyllä olen myös kuullun joskus noin jonkun sanottavan.

jälkkärissä - näin ainakin yläasteella, jossa huorat ja homot ovat tavallista kielenkäyttöä.

Vierailija
12/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ala-asteella opettaja, joka käytti tuollaista kieltä. Ainakaan minussa se herätti lähinnä halveksuntaa (joskus jopa myötähäpeää) kunnioituksen sijaan.

Asia on niin, että ala-asteella vain opiskelet ja puhut silloin kun jotain kysytään etkä arvostele mitä aikuisemmat tekevät. Taas joku kirsti- 11v. minä-niin-aikuinen ja ajattelen olen oikeassa -kakru ollut liikkeellä. :/

Vierailija
13/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ala-asteen luokka...

Oltiin koulun paras aina tasokokeissa, mutta....

Ei ollut kuin yksi sijainen joka ei kesken päivää lähtenyt pois. Tuo oli varsin ronski mies kuten oma opettajammekin. Koulut omat "kiltit" opettjat eivät koskaan opettaneet meitä kuin viikon, jonka jälkeen purskahtivat itkuun varsin helpolla.

Oma opettajamme heittele meitä liiduilla, lukitsi kaappiin tai vei kotiinsa kärsimään jälki-istuntoa.

Tuo toimi ja kun oma opemme oli koulussa olimme taaseen koulun rauhallisin ja hyväkäytöksisin luokka. Vaikkei opettaja olisi edes luokassa.

Vierailija
14/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran näin ja sitten pyysin anteeksi ja sanoin että jos menee tällä tavalla maltti niin pitää pyytää anteeksi

joo, hävettää vieläkin mutta jos ei saa tekemättömäksi niin sitten pitää ottaa opiksi

Vierailija
15/15 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yli 30-vuotias enkä arvostellut asiaa ala-asteikäisenä ääneen.

Edelleenkään tuollainen kielenkäyttö ei mielestäni kuulu minkään ikäiselle henkilölle, ei etenkään silloin, jos puhuu lapsille.

Vastaus Asia on niin, että ala-asteella vain opiskelet ja puhut silloin kun jotain kysytään etkä arvostele mitä aikuisemmat tekevät. Taas joku kirsti- 11v. minä-niin-aikuinen ja ajattelen olen oikeassa -kakru ollut liikkeellä. :/