Onko kukaan muu ajanut itse synnärille ja pois?
Meillä siis mies oli kuopuksen synnytyksen aikaan työmatkalla, kaksi isompaa lasta olivat kumpainenkin syntyneet vasta päivän käynnistelyn jälkeen rv42+ joten ajateltiin että tuskin se nytkään itsekseen tulee. Synnytys käynnistyi kuitenkin rv38 enkä osannut niitä luomusuppareita kovin hyvin tulkita kun olin tottunut äkäisiin käynnistyssuppareihin. Pakkasin lapset autoon ja lähdin näyttäytymään sairaalaan. Lapset tiputin mennessäni ystävän luokse. Tuon näyttäytymisen seurauksena syntyi kuitenkin meidän kuopus tunnin päästä sairaalaan menosta ja yhden yön jälkeen ajelin omalla autolla vauvan kanssa hakemaan lapsia hoidosta. Mies tuli kotiin vasta kolmen päivän päästä:D tämä "käväisin hakemassa vauvan" autoreissujuttuni herättää aina hilpeyttä joten tuli mieleen että eikö kellekkään muulle ole käynyt näin?
Kommentit (5)
Miestä ei tarvita mukaan mihinkään.
Ymmärrän ettet tarkoittanut tätä, mutta pakko laittaa tohon toiseen ketjuun viitaten, sori.
On käynyt mulle. Menin ennenaikaisten supistusten takia synnärille keskellä yötä, mies jäi kotiin nukkumaan esikoisen kanssa. Vauvanhakureissuhan siitä tuli. Tosin vauva jäi sen verran pitkäksi aikaa seurantaan osastolle, että ehdin itse kotiutua ensin - ja siinä samalla kului myös miehen isyysloma. Hain siis vauvan kotiin aikanaan yksin.
Ei ole käynyt mulle. Itse kävelin synnärille ja takaisin. Arvatenkin synnäri on aika lähellä.
Miehelläni ei ole ajokorttia, synnäri oli 1,5 km:n päässä, ja olin jo etukäteen mittonut, kuinka monta minuuttia matkaan menee (n. 5 min).
Kun supistusväli oli 5 min, lähdettiin. Suppari tuli kotipihalla juuri ennen autoon nousua ja se seuraava sairaalan pihalla autosta noustessa. Vaikka itse sanonkin, aika hyvin meni!
Kotiinpaluussa ei sitten ollutkaan mitään jännittävää, ja auto odotti ilmaisella paikalla sairaalan sivupihalla. Ylimääräisen tyynyn kuitenkin tarvitsin kuskin paikalle pehmusteeksi:)
Mies oli kyllä niin hermona ennen synnärille lähtöä, että en olisi päästänyt rattiin vaikka kortti olisi ollutkin.
Joutui jäämään, muttta kyllä mun mies kävi hakemassa niiden auton sieltä pois ja vei kotipihaan.