Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin viedä lasten tavaroita (Pori)

Vierailija
06.09.2011 |

Eli, olisi jäänyt pois käytöstä esim. sitteri, yhdistelmävaunut jne. Ovat vanhoja, mutta ihan ok kuntoisia (ehjiä). Tuskin kukaan haluaa niitä ostaa mutta en haluaisi viedä roskiinkaan kun niitä kun kuitenkin voi käyttää vielä.

Onko Porissa (tai Satakunnan alueella) paikkaa, johon viedä nuo? Joku Kontti tms. varmasti ottaisi ne vastaan mutta en haluaisi niiden päätyvän myyntiin vaan että ne menisivät suoraan niitä tarvitseville.

Pelastusarmeijan sivuilta luin, että he ottavat tällä hetkellä vastaan vain pieniä määriä arkivaatteita joten ilmeisesti sekin on poissuljettu vaihtoehto.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osto- ja myyntirinki Pori. Toki ei voi olla varma, ostaako/hakeeko joku tavarasi itsellesi vai jälleenmyyntiin, mutta itse olen saanut tavaraa hyvin meiltä pois tuon kanavan kautta. Porin seudulla on useita eri fb-kirppisryhmiä, tuo yksi nyt vain esimerkiksi :)

Vierailija
2/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osto- ja myyntirinki Pori. Toki ei voi olla varma, ostaako/hakeeko joku tavarasi itselleen vai jälleenmyyntiin, mutta itse olen saanut tavaraa hyvin meiltä pois tuon kanavan kautta. Porin seudulla on useita eri fb-kirppisryhmiä, tuo yksi nyt vain esimerkiksi :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÄhetyskirppikselle tai kierrätyskeskukseen. No myyntiinhän ne menevät mutta pääsetpä eroon niistä. Tai soita seurakuntaan ja kysy onko heillä tiedossa avustusta tarvitsevaa perhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän