Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä tuntemukset normaaleja? Asiaa raskaudesta.

Vierailija
06.09.2011 |

Meillä on yksi lapsi, ja hartaasti toivottu toinen lapsi näyttäisi myös todennäköiseltä, kun tein juuri positiivisen raskaustestin. Mutta mutta. Onnentunteiden lomassa mulle on hiljalleen noussut kamala paniikki, tunne on aivan vieras mulle. Miten selviydyn kahden kanssa? Onko se oikeasti kuitenkin jotain aivan muuta kuin kuvittelen? En varmasti saa enää koskaan omaa hetkeäni esimerkiksi nukkumista varten, etenkin jos on yhtä huonosti nukkuva kuin esikoinen. Miten taloudellisesti pärjäämme? Onko tämä ikäero hyvä? Miten käsittelen esikoisen mustasukkaisuutta? Miten selviän arjesta, pääsemmekö edes ovesta ulos saakka? Minulla ei ole ajokorttia, tietääkö se vaikeuksia? Miten riitän esikoiselle ja toisellekin?

Valvoin yöllä kolmeen murehtien näitä asioita, mitä tämä nyt oikein on?! :-( MIksen voi olla vain onnellinen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolettaa, jos koko raskaus menee murehtiessa. Haluaisin nauttia tästäkin raskaudesta.. nyt vain kauhuskenaariot pyörivät mielessä. Olen aivan hämmentynyt!

ap

Vierailija
2/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lue sieltä ne jutut, jotka käsittelevät lasten ikäeroa, sisarussuhteita, monen lapsen perheitä jne. :) Kun muutkin ovat pärjänneet, niin kyllä tekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helpottanut vasta, kun on omin silmin nähnyt, että homma toimii?

vieläkin samaa pyörittelevä ap

Vierailija
4/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit ainakin yhden asian tuosta listasta...

Toinen lapsi tulee esikoisen "rakkausosingoille".

Minäkin mietin tuollaisia ja ihan hyvin on mennyt. Eletään päivä kerrallaan ;-)

t: kolmatta odottava ja vieläkin noita asioita vatkaava

Vierailija
5/5 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve ja sulla on mies auttamassa, niin kyllä sä pärjäät kahden kanssa! Toki 2,5v. uhmiksen ja vauvan kanssa on välillä vaikeaa, mutta enimmäkseen ihan mukavaa. Täytyy myöntää että koti on välillä kauheen näköinen, kun ei ehdi järjestellä ja esikoinenkin levittelee lelujaan sitä mukaa kun niitä saa paikoileen.... Mieskin tekee usein pitkää työpäivää, joten hän lähinnä auttaa iltatoimissa ja viikonloppuisin. Olis ihanaa tilata siivooja, mutten kuitenkaan raaski laittaa siihen rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi