Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että maailma todella on ihan hullu!
Aiemmin kuvittelin, että vain av-mammat ovat sekopäitä, mutta nyt on pikkuhiljaa hiipinyt sellainen kokonaisvaltainen aavistus, että koko länsimainen kulttuuri on ihan samanlainen.
Olen jo 40+ ja omat arvoni perustuvat rehellisyyteen ja toisten kunnioittamiseen, mutta taitavat olla aika harvassa ne ihmiset tänä päivänä, joita voisi oikeasti kunnioittaa. Haudassa joko kokonaan tai ainakin vanhusikää lähenevät suurin osa?
Kristilliset arvot minulle tärkeitä. Nykyäänkö ihmiset leimataan hihhuleiksi, jos uskoo, vaikak ei kuuluisikaan mihinkään vapaaseurakuntaan tms?
No sekalainen sepustus taisi tulla, mutta jos joku ymmärtää pointtini?
Kommentit (4)
Jos et voi kunnioittaa kuin harvoja. Minun arvoni ovat armo, anteeksianto ja suvaitsevaisuus. Ne jeesuksen arvot jotka on syrjäytetty kirkon ulkokultaisuudessa tyystin. Jokaista ihminen on saman arvoinen joten jokainen ansaitsee minun kunnioitukseni. On tekoja joita en hyväksy mutta jokaisen ihmisen hyväksyn.
totta mooses suurin osa ihmisistä on kajahtaneita.
Ennen ajattelin että vain muut, mutta pikkuhiljaa mulle alkaa valkenemaan että itsekin olen.
Eipä ois tunteita, ei tarvis kärsiä. eikä tehdä kaikkea hullua eikä uskoa ihmeisiin.
On ja
vielä kun tietäisit enemmän niin siinäpä vasta miettimistä.
Kaikkia pitää kunnioittaa.
Kuule niitä sekopäitä löytyy kaikkialta riippumatta siitä oletko uskovainen. Joskus se että ei ymmärrä jotain voi näyttää sekopäiseltä. Elämme kuplassa.
Hmmm.... avantouinti pakkasesta nauttien voi kuulostaa eri kulttuurista tulevalta....johonkin kulttuuriin kuuluu epärehellisyys ostotilanteessa ja ne jotka eivät tee niin ovat sinisilmäisiä....
Elämä on raakaa ja pidä puolesi tai sinulta otetaan pois sekin mikä sinulla on.
että mielestäni ne hulluimmat tyypit löytyvät kiihkouskovaisten joukosta. Anteeksi, mutta tämä vain on mielipiteeni ja sinä varmasti olet ihan hyvä ihminen.