Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wilmasta äideille pari asiaa yläkoulun open näkökulmasta

Vierailija
05.09.2011 |

Olen käyttänyt wilmaa kaksi vuotta ja huomannut, että suurin osa wilmaongelmista on vanhemmista lähtöisin. Minun lähettämäni viestin vanhemmat lukevat monesti vasta, kun mainitsen lapselle koulussa, että kehotapa huoltajaasi käymään wilmassa.

Joskus olen ollut pari päivää sairaslomalla ja jättänyt vastaamatta sinä aikana ei-kiireellisiin viesteihin. Joskus olen ollut luokan kanssa retkellä tms. koko päivän ja vastannut viesteihin päivän myöhässä. Vanhemmat luulevat välillä, että opettaja ei muuta teekään kuin istuu kone auki ja tarkistaa viestejään. Wilma vie paljon aikaa päivässä poissaolojen, myöhästymisten, läksyjen tekemättä jättämisen jne merkitsemisten kanssa, joten ei opettaja niihin viesteihin vastaa chattityyliin heti. Malttakaa joskus odottaa hetki. Emme ole tavoitettavissa joka sekunti. Ja oikeasti kiirelliset asiat hoidetaan muuta kautta kuin wilmassa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajalle kaiketi maksetaan palkkaa siitä, että hän käy suht säännöllisesti wilmassa, meille muille tallaajille ei. Jostain viestistä kun jää tulematta sähköposti-ilmoitus, niin en minäkään sitä huomaa. En keksi yhtään syytä, miksi kirjautuisin palveluun ilman ilmoitusta, ellen sitten tarkistamaan jotain vanhaa viestiä

Vierailija
42/44 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän oli hauska aloitus sinänsä että suunnattu vain äideille ja märinää siitä kun eivät lue viestejä tarpeeksi usein/nopeasti. Mutta entäs ne isät? Onko oletus etteivät lue kuitenkaan niin ei tarvitse edes patistella lukemaan säännöllisesti, syyllistetään äidit vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi osoitat valituksesi äideille?

Vierailija
44/44 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän oli hauska aloitus sinänsä että suunnattu vain äideille ja märinää siitä kun eivät lue viestejä tarpeeksi usein/nopeasti. Mutta entäs ne isät? Onko oletus etteivät lue kuitenkaan niin ei tarvitse edes patistella lukemaan säännöllisesti, syyllistetään äidit vaan. 

Aloitus on vuodelta 2011. Ei silloin kukaan edes reagoinut mitään.

Ei ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä