Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitkähiuksiset, mitä kommelluksia hiusten takia sattunut ?

Vierailija
04.11.2005 |

Mulla jäi aamulla kerran hiukset auton oven väliin. Kun pääsin töihin kiharretut hiukset oli latvoista ihan märät, suorat ja kuraset. Oli vielä kevät ja tiellä roiskui suolaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on jäänyt autonoven väliin hiukset, samoin kuin olkakassien sangan alle jää jatkuvasti, ruokapöydässä hiukset hulahtivat kerran punajuuripurkkiin, tuli kiva väri latvoihin ;)

Nukkuessa ei aina kyljen kääntäminen onnistu, kun nukun hiusten päällä, päätä kun yritän kääntää niin jumittaa

Vierailija
2/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaaduin käytävälle ja mursin nimettömäni :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se harjoitus lapsesta saakka on tehnyt mestarin ;)

Vierailija
4/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvennykseen missä välillä tulee poreita ylhäältä ja välillä alhaalta. Silloin kun ne poreet tulee alhaalta, yläosan rei' issä käy imu. Sinne nykästyivät hiukset mukana ja irti pääsi vasta kun taas rupesi se yläosa poreilemaan.

Vierailija
5/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oltiin kavereiden kanssa huoltoasemalla tupakalla. Sytytin röökin ja ihmettelin kohta, että mikä ihmeen ritinä täällä kuuluu.. Hiukset paloivat. Kyllä säikähdin ja haju oli kamala. Onneksi ei ehtinyt kaikki palaa..

Vierailija
6/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pientä. Tuulisella säällä ei näe ulkona mitään ilman pipoa. Talvella olen kuin kissannahka ja sähköistän kaiken, tukka seisoo päässä ja kipinöi :)

Vierailija
7/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekstailtiin silloisen poikaystävän, nykyisen aviomiehen kanssa. Se oli vielä sitä punasilmäkani aikaa. Aktin päätyttyä mies valitteli kaluaan. Siinä oli hius hyvin ympärille kiertyneenä, pienen haavanhan se oli tehnyt. :)

Vierailija
8/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sivaltanut yhtä luokkakaveria hiuksillani silmään, kun käänsin päätäni tosi nopeasti. Hiukset puoleen selkään.

Vierailija
9/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pientä. Tuulisella säällä ei näe ulkona mitään ilman pipoa. Talvella olen kuin kissannahka ja sähköistän kaiken, tukka seisoo päässä ja kipinöi :)

Vierailija
10/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyrhimään letinnysäni sähkövatkaimella. Vatkain kiertyi nopeasti ihan päänahkaan saakka, ja kesti hetken, ennen kuin onnistuin painamaan koneen sammuksiin. Olin kahdestaan poikani kanssa kotona, ja vasta kun olin pessyt taikinat hiuksistani, alkoi poika itkeä lohduttomasti ja kysellä " sattuuko äitiin?" .

Vierailija
11/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire oli, lapsella nopeasti alkanut korvatulehdus. Autoa ajaessani jauhoin purkkaa ja risteysalueella kääntelin nopeassa tahdissa päätäni, jolloin hiussuortuva tarttui pureemani purkkaan! Oltiin jo sairaalan pihalla ja kiirehdittiin sisälle, purkka roikkuen suortuvassa. Samalla kutsuttiinkin jo lääkärin luokse: oli siinä tohtorilla naurussa pitelemistä, kun äidilla roikkui suuri purkkaklöntii hiuksissa juuri posken kohdalla!!!

Vierailija
12/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo kokemuksia omista pitkistä hiuksista mutta muiden.

Kerran olin konsertissa ja edessäni mossasi tyttö pulenmetrin irokeesillä. Arvatkaa vaan montako kertaa ne hiukset oli mun silmässä.

Toi kalun ja muiden ympärille kietoutuneet hiukset on itseasiassa lapsi perheissä ongelma. Meillä on vauvan varpaiden ympäri kirtynyt hiuksia. Ihmeteltiin vaan miksi vuva on niin kärttyinen koko ajan. Kun tuli vaipan vaihdon aika, syy selvisi. Jaa tää oli muuten oma hius kokemus =).

Vierailija
13/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisaalleen ja tunsin että jäin kiinni johonkin hiuksista. Kärpäspaperi roikkui katossa juuri siinä kohtaa ja olinkin tiukasti kiinni.

Siinä sitä istuin saunan lauteilla ja liotin sitä paperia pois hiuksista, leikata ei saanut.

Vierailija
14/14 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen pitänyt itseäni tosi blondina, kun onnistun jättämään hiukseni autonoven väliin :D

Hyvä, että muutkin osaa!

(Aiheesta syrjään: olen muuten onnistunut nitomaan itseni tai oikeastaan hihani kiinni papereihin. Oli sellaisen ylipitkät ja -leveät liehuhihat...tästä syystä epäilys blondiudesta...)