Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana, miltä liikkeet tuntuu?

Vierailija
05.09.2011 |

Olen raskaana rv 15 ja äskön tuntui kuin joku olisi heittänyt voltin alamahassa :D

Voiko se olla vauvan liikkeitä, vai mitä oikein tapahtuu...?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ymmärtääkseni, tai siis ainakaan niin, että sen voisi tunteä. Mulla ainakin ekat potkut tuntui ihan juuri potkuilta, tai nyrkkeilyltä, ei siitävoinut erehtyä. Jaa, enpäs muuten tiedäkään, kai jollain voi jo tuntua rv 15:lla liikkeet, mutta en usko, että nimenomaan volttia pystyt tunnistamaan.

Vierailija
2/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne ekat liikkeet tuntuvat aika samanlaisilta kuin joku suolessa liikkuva ilma. :) Alkuun voi olla vaikea tunnistaa. Sitten ne alkaa tuntua juuri semmoiselta työntelemiseltä ja tönimiseltä, ainoastaa sisältä päin.

Kuitenkin semmoisia muljahduksiakin tuntuu, että ehkä tuo oli sellainen jossain sopivassa kohdassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joku perhosen siipi olisi pyyhkäissyt sisältä päin. Viikon päästä se voimistui jo ihn selväksi nyrkkeilyksi! Ja voltit ja muljahdukset tuli sitten myöhemmin, ehkä 25 + viikolla...

Vierailija
4/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muljahduksia ja kevyttä pukkaamista. Ei teräviä potkuja tai nyrkkejä.

Vierailija
5/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui siis kuin vatsa olisi jotenkin kiepsahtanut ympäri. Muljahti siis. Vähän sama tunne kuin jos vaikka jyrkässä alamäessä ottaa vatsanpohjasta.

Vierailija
6/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
7/17 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin liikkeet tuntuu. Esikoista odotan, paineen tunne alavatsassa ja muljahdukset. Ihan kuin perhosia lentelis, yöllä liikkeet tuntuu voimakkailta. Ja välillä olen tuntenut nipistyksiä kyljissä, ihan kuin vauva potkisi kylkiin. Mutta en tiedä sitten :) muutaman pikkupotkun oon tuntenut ainakin päivisin, yöllä sitten myllerretään masussa.

Vierailija
8/17 |
09.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalalta tuntui aluksi (rv 14 lähtien) ja myöhemmin tuli tuo vatsanpohjassa muljahdus mäessä- tunne :)

Vierailija
9/17 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikolla 18 tuntui hyvin kun sikiö teki kuperkeikkaa. Olin hyvin hoikka niin liikkeet tuntuivat tosi hyvin.
Liikkeet tuntuivat myös siltä kuin kala olisi hipaissut.

Vierailija
10/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuntui sellaista mukellusta mahassa. Ihankuin olisi ilma pyörinyt siellä. Ja ekassa raskaudessa liikkeet alkoi tuntumaan rv15 toisessa rv13.

Vierailija
11/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ne ekat liikkeet miltään "volteilta" tuntuneet, ainakaan minulla.:) lähinnä sellaisilta pikku töytäisyiltä. mutta on se hyvinkin vauva voinut olla!

Vierailija
12/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

....että voltilta tuntunut muljahdus joka muistuttaa sitä kun ottaa vatsanpohjasta mäessä, on ollut ennemminkin koko kohdun liikahdus eikä vauvan liikahdus kohdussa. Mutta mistä sitä koskaan tietää! Kyllä toissynnyttäjät jotka tietävät täsmälleen mistä kohdasta ja mitä odottaa, tuntevat liikkeet joskus jo viikolla 15.

Vierailija
13/17 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hyvin tuntua voltit. Itselläni on vkon 12 loppupuolelta asti tuntunut liikkeet. Tosin en odota ensimmäistä ja tiedän, miltä sikiön liikkeet tuntuvat. Se tuntuu tietynlaiselta muljahdukselta, juuri siltä kun joku heittäisi "voltteja" :)

Vierailija
14/17 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, istuin silloin paikallani, joten itse en ainakaan aiheuttanut sitä mahdollista kohdun liikkumista :)

Vierailija
15/17 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin tunsin esikoisesta. eli liikkeet tuntui vähän niinkuin olisi ollu poreamme vatsassa. jos olet istunu porekylvyssä, tiedät miltä ne kuplat tuntuu, vähän niinkuin sellaist, mutta sun vatsassa. vähän niinkuin ilmavaivat, mutta eri kohdassa. sitten vauvan kasvaessa ne liikkeet on kunnon tönimistä ja potkuja, kun vauva oikoo käsiä ja jalkoja ja liikkuu

Vierailija
16/17 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon viikolla 19+1. Kaikki kyselevät että joko tuntenut liikkeitä mutta en osaa sanoa.. Miltä ne tuntuu ja missä kohtaa vatsaa yleensä? :)

Vierailija
17/17 |
08.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voisi tuntua tuolta! Minusta ne ihan ekojen viikkojen liiketuntemukset on vähän niinkuin pikkukala heilauttaisi pyrstöään lähtiessään nopeasti uimaan. Sitten myöhemmin tuntuu ihan monotusta.