Ai kamala! Vuosittain kuolee 1700 henkilöä hoitovirheen vuoksi!
Kommentit (40)
kuhnea eikä reikeä. Aika kaukaa muuten piti hakea tapaus kuolemasta:)) Etteks parempaan pysty?? Hakekaa ne taitamattomuuskuolemat ihan sieltä virallisista piireistä. Ja mikähän mahtaakaan olla oikea luku? Tehkää sitten tuo pilaesitys ihan leikkausalista!
Sitäpaitsi pitäisi muistaa et monet hakee Homeopatiasta apua kun tämä virallinen puoli ei osaa parantaa!!
Aikaa sitten ystäväni selvisi kirurgin kynsistä niin nipin napin ja arvatkaa mikä oli apuna? HOMEOPATIA!! Fiksu hoitava lääkäri muuten itse käski:)
Oikeasti olen sitä mieltä et mikä mahdollisuus Suomella olisikaan kehittyä huippuosaajaksi kun yhdistettäisiin nämä kaksi hoitomuotoa. Valitettavasti muu maailma menee ohi ja se on sääli. Esim. Tanskasta olemme nähneet kasvien parantamiskyvyistä jopa TV-ohjelmia. Venäjällä tietotaito on huippuluokkaa ja kehittyy lisää.
Meillä taitaa olla niin et tämä virallinen puoli on jämähtänyt vanhoillisten leiriin. Uusia ja nuoria tarvittaisiin äkkiää tilalle vaikka mistä niitä ottaa kun koulutukseen ei kuulu ammattimaisia vaihtoehtoluentoja!
Mua kyllä harmittaa kun meillä on vielä hitusen puhtaampi luontokin ja kasvit!
kun lääkitsi työmatkalla korvatulehdustaan homeopaattisilla tropeilla ja paluulennolla tulehdus levisi rajuksi yleistulehdukseksi. Suoraan lentoasemalta piipaa-autolla lasarettiin. Ei ole sen koommin koskenut ravisteltuun veteen eikä sokeriin.
jossa diabetekseen sairastuneen oireille naurettiin puhelimessa ja kun viimein pääsi lääkäriin niin lääkärikin totesi että menet sitten sairaalaan kun sulle sopii..
Kyseessä siis ykköstyypin diabetes. Ei siis edes mikään harvinainen tai erikoinen sairaus Suomessa. Tässä tapauksessa potilas onneksi meni vielä samana päivänä sinne sairaalaan.
homeopaatilla vai ihan itse lääkinnyt itsensä?? Toivottavasti oppi jotakin!
Pakko kertoo miten ystäväni lapsen napa ei parantunut ja minun lapsen napa parani heti homeopaattisella aineella. Synnytimme muutaman päivän välein kesäkuumalla. Ystäväni lapsi kärsi monia viikkoja tulehtuneesta navasta!
Minulla on tosi hankala gynekologinen vaiva, eli vuodan verta useamman päivän kuukaudessa. Jossain vaiheessa hoksasin ottaa neljäntenä päivänä homeopaattista lääkettä, ja johan vuoto loppui. Lääke ei auta aiempina päivinä, mutta kun sen ottaa neljäntenä päivänä, yleensä vuoto loppuu ihan pian.
23 jahas oliko käynythomeopaatilla vai ihan itse lääkinnyt itsensä?? Toivottavasti oppi jotakin!
Pakko kertoo miten ystäväni lapsen napa ei parantunut ja minun lapsen napa parani heti homeopaattisella aineella. Synnytimme muutaman päivän välein kesäkuumalla. Ystäväni lapsi kärsi monia viikkoja tulehtuneesta navasta!
Pakko kertoo että minun lapsilla ei ole koskaan ollut mitään ongelmia napatynkien kanssa.
tehtävän sarjaohjelman virallisen sairaanhoidon tuloksista. Sillä edellytyksellä et ulkopuolinen pääsisi potilastietoihin potilaan luvalla. Parantuiko/eikö parantunut!
Johan karisisi luulot luulotautisilta!
ihmeessä ei ollut vuoteessa korvatulehduksen kanssa vaan lentokoneessa? Onkohan työkaverisi ihan...
Homeopaattisesti hoidetaan ihan eri tavalla kuin kliinisesti kuten Antibiootti suuhun ja menoksi. Homeopaattisesti se on aika paljon mutkikkaampaa ettei oikein voi lennellä työmatkoilla:))
Aina on vara parantaa mutta nollaan ei päästä koskaan, tämä on inhimillistä
törkeimmästä hutiloinnista ja ammattitaidottomuudesta.
Ja myönnettäisiin mokat, pyydettäisiin anteeksi ja korvattaisiin moka uhrille.
27 ihan kysyn vaan miten ihmeessä ei ollut vuoteessa korvatulehduksen kanssa vaan lentokoneessa? Onkohan työkaverisi ihan...
Homeopaattisesti hoidetaan ihan eri tavalla kuin kliinisesti kuten Antibiootti suuhun ja menoksi. Homeopaattisesti se on aika paljon mutkikkaampaa ettei oikein voi lennellä työmatkoilla:))
aja ketään vuodepotilaaksi, jos ei ole kuumettakaan. Ja lentokoneessa on matkustettava, jos aikataulut sitä vaatii. Jäätkö sinä viikoksi vieraaseen maahan, jos sinulla on vähän räkätautia? Niin joo, varmaan jäätkin.
27 ihan kysyn vaan miten ihmeessä ei ollut vuoteessa korvatulehduksen kanssa vaan lentokoneessa? Onkohan työkaverisi ihan... Homeopaattisesti hoidetaan ihan eri tavalla kuin kliinisesti kuten Antibiootti suuhun ja menoksi. Homeopaattisesti se on aika paljon mutkikkaampaa ettei oikein voi lennellä työmatkoilla:))
aja ketään vuodepotilaaksi, jos ei ole kuumettakaan. Ja lentokoneessa on matkustettava, jos aikataulut sitä vaatii. Jäätkö sinä viikoksi vieraaseen maahan, jos sinulla on vähän räkätautia? Niin joo, varmaan jäätkin.
Mutta av:llähän kaikki lämpö yli 37,0 on kuumetta ja aikuiselle sairasloman paikka... ;-)
Mutta osa hoidoista varmasti on tehty vakaasti harkiten hyvällä ammattitaidolla ja siitä huolimatta voi osoittautua vääräksi.
Jälkiviisaus ei auta, ainakaan sitä joka kuoli. Toki toivois että aina opittaisiin.
Korvaaminen onkin varmasti vaikeampi määritellä? oltiinko huolimattomia vai miksi potilas kuoli ja mitä korvataan? tuleeko se kuollut rahalla takaisin?
törkeimmästä hutiloinnista ja ammattitaidottomuudesta. Ja myönnettäisiin mokat, pyydettäisiin anteeksi ja korvattaisiin moka uhrille.
Mokan tehnyt lääkäri luopuu miljoonatalostaan ja hyvittää uhrin omaisille. Noin ensialkuun. Takuulla vähenisi virheet minimiin tällä metodilla.
Mokan tehnyt lääkäri luopuu miljoonatalostaan ja hyvittää uhrin omaisille. Noin ensialkuun. Takuulla vähenisi virheet minimiin tällä metodilla.
kuhnekylvyillä lääkinneet vanhemmat muistaakseni taposta tuolla keski-Euroopassa vai miten se nyt olikaan.
Samaa tekstiä saa vastapuoleltakin:)
http://personal.inet.fi/kohttp://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet…
Tässä nyt joku heti alkuun. Ja ota huomioon et vaihtoehtolääkäreillä sama koulutus kuin muillakin sekä lisäksi jatkuvaa opiskelua vaihtoehdoista!!! Harmi et joutuvat opiskelemaan vieralla kielellä kun Suomen kielellä ei tätä tietoa saa!
Ystäväni, joka on homeopaatti kävi myös aikamoisen vuosia kestävän koulutusputken.
Linkistäsi käy luultavasti joku kliinisen tutkimuksen vähättely esille. Yleensä niin on. Se minua ihmetyttää kun nämä ammattilaiset on niin kärkkäitä arvostelemaan V-ehto vaikka itsellä ei ole yhtään luentoa takana V-ehto. Ottaisin sen vakavasti jos kliinisesti tutkittuja lääkkeitä/rokotteita ei jouduttaisi niin usein vetämään markkinoilta!
Avalta tulee hieno ohjelma lääkekasveista. Mitähän mieltä olet? Näin se muu maailma menee menojaan ja täällä vanhoilliset seisoo stop-merkin takana!
vähäoireinen korvatulehdus ja sit koko kehon tulehdus. Voi itku mitä pöpöä! Oisko lentomatka poksauttanut pöpöt koko kehoon??
vähäoireinen korvatulehdus ja sit koko kehon tulehdus. Voi itku mitä pöpöä! Oisko lentomatka poksauttanut pöpöt koko kehoon??
koneen paineistus edesautti asiaa
Minä myös uskon, että tuo hoitovirheisiin kuolleisuusluku on todellisuudessa paljon suurempi (vaikka on tuo myönnettykin luku suuri!).
Ja todellakin totta on se, että kollegiaalisuus lääkärien keskuudessa estää usein potilaan hoitamisen / avun saamisen - ensin pitäisi myöntää tapahtunut virhe, jotta jatkohoidettaisiin, ja tässä kohtaa potilas jää kyllä yksin. Mitään ei myönnetä, ellei ole aivan pakko (virhe välitön ja ilmeinen).