Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hyviä lastenohjelmia??

Vierailija
27.08.2011 |

tuleeko enään miltään kanavalta? meillä poika 5v ja tuntuu ettei sen ikäisille tule mitään, juniori meillä on mutta sekin täynä teletappeja jne.. "vauvojen" ohjelmia.. pari jotain pokemonia taitaa tulla ja iltasella bätman.. mutta entä normaalit vkl aamut silloin kun itse olin pieni tuli vaikka mitä "kivaa" nyt tylsiä ja tosi vähän olevia lasten ohjelmia.. olenko ainut tätä mieltä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorempi lapsi, mutta ei katso teletappeja enää... Puuhapete tulee ainakin nelonenperhe -kanavalta, samoin Tuomas Veturi, onkohan teille jo liian vauvamaisia? Juniorilta tulee eri ikäisille suunnattuja ohjelmia, mutta aika hyppäys on niistä vauvojen ohjelmista seuraaviin, jotka ei oikein meille vielä sovellu liian vauhtinsa vuoksi. Ylelllä on ohjelmia isommille lapsille aamun pikkukakkosten jälkeen Late Lammas ym. MTV3 sunnuntaiaamuisin on hyviä ohjelmia isommille lapsille.

Meillä ei tällä hetkellä näy muita lastenkanavia kuin junior, koska niillä ei ollut pienille sopivia ohjelmia, 5v lapselle niistä löytyisi varmasti katsottavaa!

Vierailija
2/3 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustua mtv3 vkl aamuihin enemmän, mitä tulee. muistan vain itsekun olin pieni ni tuli mota "hyvää" ohjelmaa putkeen ja oli ihanaa kun sai katsoa. ja ehkä namiakin syyä. ju sitä tarkoitinkin että harppaus on kova teletapeista seuraavaan ehkä jotain ihme ohjelmia missä ei edes suomea puhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikonloppuna la peukaloisen retket ja su muumi