Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen kerta brassivahaukseen, kipu?

Vierailija
05.09.2011 |

Tänään olisi elämäni eka kerta mennä kosmetologille poistattaa karvat alapäästä brassisokeroinnilla. Hieman jännittää j.m.s... Oletteko ottaneet jotain kipulääkettä ennen käsittelyä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ottanut mitään mutta mun yks tuttu kertoi ottavansa Buranan tuntia ennen sinne menoa.

Vierailija
2/8 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se sattuu mutta kestät sen kyllä kun se viiltävin kipu kestää just sen repäisyn ajan. Kosmetologi ottaa pieniä alueita kerrallaan ja pingottaa ihoasi niin että kipu pienenee.Et tarvitse kipulääkettä koska alapääsi ei ole sen toimenpiteen jälkeen kipeä :) Onnea :)Muista kuoria alapääsi ennen sokerointia niin karvat lähtee helpommin eikä tule sisäänkasvaneita karvoja.

t.kosmetologi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi kävin odot.ajan loppupuolella ja ihmeeksen ei tuntun juuri miltään.

Vierailija
4/8 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tahtoo tulla höylällä ajelun jälkeen sisäänkasvaneita karvoja ja pieniä näppyjä bikinirajaan. auttaisiko kuorinta ennen höyläilyä niitäkin estämään?

Vierailija
5/8 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa karvat alkavat irtoamaan helpommin ja sitten kipukin helpottaa.

Kipulääkkeestä ei oo apua, mutta diapam voisi auttaa.

Vierailija
6/8 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei sentään tarvitse huolehtia kuin hammaslääkäristä. Siinäkin on jo tarpeeksi kestämistä, vaikka olen onnistunut löytämään kohtuullisen hälläkätisen hammaslääkärin.

Mitä muuten miettivät ne kosmetologit, jotka aikanaan valitsivat ammattinsa ajatellen puunaavansä lähinnä kasvoja, harvemmin käsiä, jalkoja ja muita paikkoja kun nyt joutuvat kynimään toisten naisten jalkoväliä?

Vierailija
7/8 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt niiiiin paljoa satu. Äkkiä se kipu menee ohi.

Oon kyllä huomannut että sillä, missä vaiheessa kiertoa käy brassin ottamassa on iso merkitys. Ts. kierron loppuvaiheessa sattuu paljon enemmän.

Vierailija
8/8 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aiemmin nyppinyt pinseteillä ja hieman epiloinutkin, niin ei se kummemmin sattunut. Siis ekalla kerralla, ja olen käynyt parin kk välein varmaan 4-5 vuotta jo ja ei mitään kipulääkkeitä koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan