Miehen "ongelma" poikia kohtaa
Eli miehellä edellisestä suhteesta tyttöjä ja minulla poika. Yhteenmuuton jälkeen olen huomannut et pikkuhiljaa tulee asioista esille pojastani, jotka ärsyttävät miestäni.
Tuntuu ettei lapseni saa lapsi, kun ei ole tyttö.
Välillä vituttaa niin että tekis mieli lyödä hanskat tiskiin. Valitettavasti odotan meille lasta, joka sattuu olemaan poika..
Onko muilla vastaavanlaisia "ongelmia"?
Kommentit (22)
Että oikeasti nämä suhteet edellisen liiton lapsiin ovat aina ongelmallisia..?
Itse olen uusperheen äiti, minulla sekä tyttö että poika ja juuri poikaan avomieheni suhtautuu jotenkin nuivasti, ihan kuin ei edes yrittäisi saada häneen ns. yhteyttä. Tyttööni suhtautuminen on paljon luontevampaa - toki lapsetkin voat erilaisia, mutta silti.
Esimerkki vkl:lta: miestäni 'ärsyttää', kun lapsillani (etenkin pojallani) jää välillä hieman ruoantähteitä lautaselle. Siis hän ei jätä mitään tarkoituksella, vaan saattaa jäädä muutama perunahippu, kastiketta tms. Nyt sitten sunnuntaina syötyämme mies jätti oikein kunnolla ruokaa lautaselle ja iski sen tiskikoneeseen. Olin siinä vieressä ja kysyin, että mitä ihmettä oikein teet!? Totesi, että mulla nyt jäi vähän tota ruokaa lautaselle... että tällainen tapaus, kyllä taas pisti mietityttämään tätä ihmiselämän rajallisuutta : )
poikien seurassa. Juuri se leikkien meteli ja fyysisyys on sellaista johon en ole tottunut tyttöjeni kanssa. Kai sellaiseen ajan kanssa sopeutuisi?
Tuo alasti hilluminen sen sijaan, eikö se ole vain huonoa käytöstä, johon nyt ei ehkä pitdäkään sopeutua vaan on syytä ohjata siitä pois? Ainakin kun lapset kasvavat, voi olla aika kiusallista että poika juoksentelee alasti niiden ei-sukua-olevien tyttöjen edessä.