Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua- housuista pojille koosta 134¨eteen päin. Mistä ihmeestä löydätte sopivia?

Vierailija
04.09.2011 |

Kävin useammassa liilleessä viime viikonloppuna. Poika on 140 cm pitkä ja 140 cm housuja siis kokeiltiin.

Kaikki housut tuntuivat olevan todella kapeita sekä reidestä että säärestä. Ei kyllä kelpaa pojalle, mutta ei myöskään äidille. Näyttävät todella epämukavilta.

Olin Ideaparkissa ja kävin (mielestäni) kaikki lastenvaatekaupat läpi. En löytänyt oikeastaan mitään. Lindexistä ostin sitten kahdet farkut, joita pitää vielä testata kotona.

Jos houaut eivät olleet "pillejä" (näin niitä minun nuoruudessani kutsuttiin), niin pahimmassa tapauksessa (seppälä) 20 cm liian pitkiä lahkeista.

Mistä ihmeestä löydätte ala-asteikäisille sopivia ja MUKAVIA housuja, jotka miellyttäisivät äidinkin silmää???

Auttakaa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut vastaavan mittaiselle pojalle ei-pillejä housuja ihan KappAhlista tai City-Marketista.

Vierailija
2/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loose-tyyppinen farkku ... normaalileveät reidet ja lahkeet, meillä pojat käyttävät ko. farkkuja. Sitten kun tarvitaan 152 kokoa, ollaan pulassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pojalla ongelma on yleensä toisin päin... hukkuu kaikkiin housuihinsa tai sitten pienemmät koot ovat liian lyhyet.

Pojille on kyllä yleensäkin tosi pienet valikoimat kaupoissa.

Joku suomalainen merkki tekee varmaan isompaa mitoitusta...

Taikka sitten teet itse. Esim. Ottobreen kaavat ovat reilua mitoitusta.

Mä teen jonkun verran lapselle itse vaatteita. Saa varmasti yksilöllisiä ja istuvia ja kauniita vaatteita.

Vierailija
4/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sama vika viime keväänä jo. Poika ei todellakaan taivu tähän nykymuotiin ja kaikki Lindexin ja KappAhlin farkut oli ihan liian kapeita. Lopulta älysin, että ostelenpa pojan farkut huutiksesta, niin sain aikaisempien vuosien mallia, jotka eivät olleet niin ällökapeita. Ainoastaan yhdet huutamistani housuista eivät sopineet pojalle, vaikka kaupasta löytyi vain yhdet kymmenistä housuista, jotka sopi.

Suosittelen siis - huutikseen vaan.

Vierailija
5/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellaisia loose-mallisia ja sit oli ihan perusfarkkuja mutta meille kotiutui noita vähän muodikkaamman mallisia :)

Lisäksi poika käyttää Kappahlin urheiluhousu-tyylisiä kangashousuja.

Meillä siis käytössä vaatekoko 140cm.

Vierailija
6/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannilla on yksi halpismerkki, jota myydään joskus kympillä, ja siinä on säädettävä vyötärö... Lindexiltä on muutamat löydetty. Ja sitten käytetään noita ulkoiluhousun mallisia.

Vierailija
7/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan useampaa numeroa isompia ja lyhentelen sitten lahkeet. Tai sitten poikien puolelta vähän väljempää mallia...

Vierailija
8/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viesteistä. Juuri Loose-mallia yritin etsiä.

Ennen löytyi Stadiumista superhyviä, mutta nyt malli lopetettu.

Ktson siis huutiksen ja Prisman ja PoP:n ja lisää vinkkejä otetaan vastaan:)

Myös "ennenvanhasista" reisitaskuhousuista. Niitä en enää ole löytänyt mistään. Niissä taskuissa kun kulkisii kaikki tarvittava.

Vierailija
9/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hinta kohtuullinen, n. 15e!

Vierailija
10/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loose fit -farkkuja.

Vierailija
11/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

140cm farkut Prismasta. Mun mielestä on hyvännäköiset ja istuukin ihan hyvin. Eikä ole kapeat lahkeet;)

Vierailija
12/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

canvashousut!

Vierailija
13/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten gap:lta olen tilannut paljon, siellä erikseen loose (ja joku toinen vastaava malli).

Vierailija
14/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. tarjoustalo, tokmanni.

Tiedän koska yritin etsiä niitä kaposia housuja hoikkeliinille ja sieltä ei löytynyt yhtään.

Vierailija
15/25 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parhaaksi on todettu name it farkut.

Vierailija
16/25 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka matkii isoveljeään, eikä mielellään pidä muita kuin college-housuja.. Siis harmaat tai mustat colleget päivittäin jalassa koulussa. Merkkeinä adidas, nike, puma, reebok (huono). Luulisi olevan ainakin mukavat jalassa, kun ei purista :)

Muita housuja, eli farkkuja meiltä löytyy lähinnä merkeiltä nova star (löysät, resorivyötärö ja -lahkeensuut, vyötäröllä säädettävä kuminauha, materiaali pehmeää ja rentoa farkkua), name it ("siistejä", elikäs katu-uskottavia..), Vingino (ERITTÄIN tyylikkäät..) ja esprit.

Vierailija
17/25 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä suostu mitään pillifarkkuja käyttämään.

Ja johan ne on epämukavatkin istua ja liikkua.

Meillä ei siis olla vähään aikaan ostettu uusia farkkuja (veljen vanhat kyllä kelpaa kun silloin farkut oli mukavempia). Meillä mennään siis hyvin pitkälti lökäreillä eli juurikin niillä harmaailla/mustilla collegehousuilla. Eikä tarvii edes olla mitään Pumaa tai Adidasta ym. vaan ihan H&M alle 10 € housut kelpaa.

Vierailija
18/25 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

housuja olen löytänyt H&M:stä, Prismasta ja urheiluvaatekaupoista. Ja tosiaan ei mitkään pillifarkut pojalle kelpaa, vaan niiden pitää olla lököisemmät. Jostain nettikaupasta bongasin myös lököfarkkuja, mutta olipa kalliita..

Vierailija
19/25 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just ostin omalle pojalleni kivoja housuja Zarasta ja Benetonilta. Jos sinulla on mahdollisuus,niin käy ihmeessä katsomassa.

Olivat ihan edullisia ja poika tykkäsi.

Vierailija
20/25 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi