Onko H&M nettikaupasta tilaavia?
Onko teillä kadonnut tilaushistoria ja odottavat tilaukset sieltä??? Mulle on tullut s-postiin kyllä tilausvahvistuksia mutta tuotteita ei ole kuulunut, sillä menin tarkistamaan ja tosiaan mitään odottavia tilauksia ei ole...
Kommentit (7)
Onko teillä kadonnut tilaushistoria ja odottavat tilaukset sieltä??? Mulle on tullut s-postiin kyllä tilausvahvistuksia mutta tuotteita ei ole kuulunut, sillä menin tarkistamaan ja tosiaan mitään odottavia tilauksia ei ole...
Sama juttu. Mulla katosi ostoshistoria. Myös odottavien tilausten hinnat olivat muuttuneet! Tilausvahvistuksessa on alehinnoista puolet pois, mutta omilla sivuillani netissä näkyy ikäänkuin alennusta ei olisi tullutkaan. Jotain hämärää siellä on meneillään.
Yleensä mulla menee n. viikko perille tulemiseen siitä kun siellä netissä omalla sivulla lukee lähetetty. Ota yhteyttä sinne ja kysy jos on mennyt kauemmin.
Ja siis olen käyttänyt sivuja aiemminkin ja aina on lähetetyt tilaukset näkyneet ja erikseen odottavat eli ei-vielä-lähetetyt. Nyt sivujen mukaan minulla ei ole _mitään_ tilauksia, siis aiempiakaan. Laitoin jo s-postia.
Sama juttu. Mulla katosi ostoshistoria. Myös odottavien tilausten hinnat olivat muuttuneet! Tilausvahvistuksessa on alehinnoista puolet pois, mutta omilla sivuillani netissä näkyy ikäänkuin alennusta ei olisi tullutkaan. Jotain hämärää siellä on meneillään.
Mulla ei näy sitäkään, ikäänkuin en olisi tehnyt koko tilausta vaikka mulla on siitä tilausvahvistus olemassa sähköpostissa.
soitin asiakaspalveluun ja kysin tilaustani ja paketti tuli perille. H&m:llä jotain vikaa nettisivuilla tällä hetkellä.
olen odottanut tiettyjä tilaamiani tuotteita saapuvaksi ja ei vaan tule. Omilla sivuilla ei ole toimittamattomia tilauksia.
Yleensä mulla menee n. viikko perille tulemiseen siitä kun siellä netissä omalla sivulla lukee lähetetty.
Ota yhteyttä sinne ja kysy jos on mennyt kauemmin.