Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cipralex / Escitalopram Actavis

Vierailija
04.09.2011 |

Olen nyt syönyt E.Actavista (Cipralexin rinnakkaislääke) 10 päivää. Ensimmäiset 7 pvää annoksella 5 mg ja nyt 3 viime päivää 10 mg. Ahdistus on ollut sanoinkuvaamatonta, masennuskin pahentunut. Lisäksi pökkelö olo, ajatus ei toimi, eikä pysty keskittymään juuri mihinkään. Varsinkin aamut ovat todella pahoja, ja tunnetta kestää pitkälle iltapäivään. Ruokahaluttomuuttakin on. Päivittäin olen surffaillut keskustelupalstoilla löytääkseni toivoa, että tämä helpottaa vielä. Tätä oloa voisi kutsua pään sisäiseksi helvetiksi. Ei huvita olla tekemisissä ja puhua kenenkään kanssa, mutta samalla tunnen olevani niin totaalisen yksin asian kanssa :( Onko teillä valaa minuun toivoa, että jaksan vielä jatkaa tätä lääkettä (myös cipralexinkin käyttäjät)?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä fiilikset nyt? Aloitin lääkkeen toissapäivänä (5mg/vrk), ja ahdistus on pahentunut ja ruokahalu mennyt kokonaan. En tiedä jaksanko jatkaa tätä, kun lääkäri mainitsi että jos oireet menevät ylitsepääsemättömäksi jätät vain ottamatta lääkkeen.

Vierailija
2/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iski niin kauhea väsymys, joka ei helpottanut. Sitalopraamissa ei samaa vikaa ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tollaisia oireita, kun sulla ja noita lääkkeitä käyttää moni.

Vierailija
4/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo voi hyvinkin olla ihan sitä vaan! Minä söin tuota lääkettä 2,5 vuotta ja alussa tuli lieviä sivuoireita, lopettaessa ei mitään. Mutta jos oireet jatkuu niin ota yhteys lääkäriin. Mutta kaikkien masennuslääkkeiden kanssa voi käydä niin, että alkuun oireet pahenee ennen kuin alkaa helpottaa.

Vierailija
5/5 |
22.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla meni pari kolme viikkoa,kun alkoi helpottamaan.Aluksi oireet pahentuivat kuvaamallasi tavalla.Tsemppiä!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi