Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten 28v siro nainen pukeutuu baariin tai konsertteihin?

Vierailija
18.08.2011 |

Niin, siinäpä se. olen päässyt "kotiäidittymään" viime vuosina.

Kotona mulla on sitä parjattua legginsit ja tunika tyyliä, tykkään vintagesta ja hitusen romanttisesta tyylistä.

Mitä pitäisi sitten baariin laittaa? Uskaltaisiko hametta ja saappaita? Sellaisessa voi mennä helposti metsään, mutta onnistuessaan voisi olla aika kiva..

Käydään tavallisesti baareissa, joissa livemusaa. Seuraavaksi kai Amorphiksen keikalla.

auttakaa, jooko? :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunika on yes halutessa peitellä alkuraskautta tai raskauden jättämiä kiloja. Muulloin oh-no.

Legginseillä käyt korkeintaan posti- tai roskalaatikolla - ei sen pidemmällä.

Olet nuori ja kerrot olevasi siro :) Miksi peitellä sitä! Tuo ihmeessä naisellisuutesi esiin vartaloa myötäilevillä leikkauksilla, sinulle varmaankin sopii melkein mikä hyvänsä!

Jos pidät romanttisesta tyylistä, niin suosittelisin liehuvahelmaista hametta ja siihen jokin tyköistuva, rinnat kauniisti esiintuova yläosa. Ja värejä! Miehet ovat visuaalisia, he rakastavat värejä - jos siis haluat tehdä vaikutuksen.. ;)

Saappaat kuulostavat hieman talviselta? Olemme kuitenkin vielä elokuussa.. Myöhemmin syksyllä hameen ja saapikkaiden yhteisvaikutus on kyllä erittäin toivottu! :)

Vierailija
2/3 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi täältä hakea tukea valinnoilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ton ikänen ja kohtalaisen sirokin.

Aivan ehdottomasti laitan baariin skinnyjeansit, kengiksi joko ballerinat, korkkarit tai converset.

Yläosaksi jonkun hiattoman topin ettei tule liian hiki tanssiessa.

Hamekin kuulostaa ihan hyvältä mutta niinkuin joku muu jo kirjoitti että ei saapikkaita vielä tähän aikaan vuodesta.

Leggingsejä ei baariin, ehkä kesäfestareille mutta ei baarikonserttiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi