Pimpsakarvojen nyppimisessä meni alle tunti ja nyt saa olla 4 viikkoa taas huoletta(
Täällä ihmetellään miten jollain on aikaa moiseen..? Raskauden lopuaikoina jäi tuo "puutarhanhoito" tekemättä ja nyt 4 viikkoa synnytyksestä aloitin taas.
Ensi viikolla jälkitarkastus, johon en aikonutkaan mennä puskan kanssa.
Kommentit (105)
Mä en tiedä montaakaan miestä jota ihan paljas värkki kiihottais. Yleensä vastaukseks on tullut että paras on siisti, mutta vähän karvoja.
Mä en tiedä montaakaan miestä jota ihan paljas värkki kiihottais. Yleensä vastaukseks on tullut että paras on siisti, mutta vähän karvoja.
Ensin leikkasin saksilla niin paljon kuin mahdollista. Sen jälkeen vaan pinseteillä häpykumpu ja sivustat paljaaksi. Alempaa olen ottanut jo vuosien kokemuksella Veet-voiteella.
Todella hienoa ja järkevää, että kerroit kaikille tämän. Ilmoita muille seuraavaksi myös, milloin käyt paskalle jne. Odotamme...
iho ihan kirjavaksi?
ja vielä tänäänkin on kirjavana. Eilen oli vielä verilläkin, että oikein kirveli suihkussa. :D
Niin ei tule mitään kirjavuutta tms oireita. Sileä kuin vauvan peppu.
Tietysti laitan nyppimisen jälkeen desinfioivaa Neo Amisept tai vastaavaa.
AV-mammojen maailmankuva ja tekemiset ovat ilmeisesti sen verran erikoisia, että kukaan ei edes ihmettele sitä, että joku viitsii kiduttaa vapaaehtoisesti (?) itseään tunnin kuukaudessa.
Onneksi olen tuoltakin hulluudelta varjeltunut. Taatusti mieluummin vaikka parsin sukkia ennen kuin ryhdyn nyppimään karvojani muualta kuin ne noin seitsemän ylimääräistä karvaa kerralla naamastani.
AV-mammojen maailmankuva ja tekemiset ovat ilmeisesti sen verran erikoisia, että kukaan ei edes ihmettele sitä, että joku viitsii kiduttaa vapaaehtoisesti (?) itseään tunnin kuukaudessa. Onneksi olen tuoltakin hulluudelta varjeltunut. Taatusti mieluummin vaikka parsin sukkia ennen kuin ryhdyn nyppimään karvojani muualta kuin ne noin seitsemän ylimääräistä karvaa kerralla naamastani.
Niin jos varaa menisin kosmetologille brassisokerointiin. Toisaalta ei sieltäkään taida selvitä alle tunnissa pois. Ja maksaa melkei satasen.
Joten epiloin ja nypin itsekin. Onnistuu ihan häpyhuulialueeltakin kun totuttautuu.
En saa tunnissa nypittyä edes reisien puolella kasvavia. Olen kokeillut. Tiesin kyllä olevani karvainen...
Hyvin nuorena saamani ohjeen/opetuksen mukaan olen ajellut karvojani kauneudenhoidon merkeissä. Se on edelleen (vaikka olen ollut jo 10v kotoa poissa ja naimisissakin) iskostuneena rutiineihini. Kainalot, sääret, alapää, ei sen kummempi asia pitää ne siistinä.
Toivottavasti kaikki muut äidit eivät ole näin urpoja (tai siis marjattoja vaikka). Rumuudenhoitoa se paremminkin on kun pimppa kynitään.
Vaikka kaikki naiset eivät tunnusta kärsivänsä kipua ja tuhlaavansa aikaa tuohon miehen vuoksi, niin miksi sitten?
Paljaalla pillulla seksi tuntuu paremmalta. Ja paremmin. Kokeilkaa.
Vaikka kaikki naiset eivät tunnusta kärsivänsä kipua ja tuhlaavansa aikaa tuohon miehen vuoksi, niin miksi sitten?
poistan karvoja ihan vain itseäni varten. En ulkonäöllisten seikkojen takia, en miellytääkseni miestä enkä varsinkaan, hah, hygienian tähden. Seksi on parempaa paljain pilluin minulle.
ihan kamalan uskottavaa:D
Juu ja oikeasti kanat kiekuu ja hätäilee, että mitä se mies nyt ajatteli viime yönä musta kun alapää ei ollut sheivattu. Kertookohan se kavereille, että mulla oli vanha sänki. Voi voi, mitä minä nyt teen.
poistan karvoja ihan vain itseäni varten. En ulkonäöllisten seikkojen takia, en miellytääkseni miestä enkä varsinkaan, hah, hygienian tähden. Seksi on parempaa paljain pilluin minulle.
Näistä voisi varmaan joku kerätä aika kattavan kokoelman syitä ja selityksiä puolesta ja vastaan (vink lehden toimitus)
On tullut seksiä kokeiltua ilmankin - mutta ei sentään 20 eri miehen kanssa. Tuntui aika inhottavalta, kun ei ollut mitään 'pehmustetta'.
Hygienia se selitys, jota minä en ymmärrä. Jos minun alapään hygienia olisi niin huono, että normaalit pesut eivät riittäisi, epäilisin kyllä jotain tarttuvaa tautia ja hakeutuisin hoitoon.
Tunti alapään karvoitukseen - aika harva mies käyttää kokonaisen tunnin naamakarvoituksensa kanssa, edes kuukaudessa yhteensä, saati sitten naiset kainaöoiden ja säärien kanssa.
niin missä kohdassa alapäätä sulla niitä karvoja oikeen kasvaa?? Klitoriksessa? Emättimessä? Sisemmissä häpyhuulissa?
Ja mieluimmin nuolee posliinia kuin karvapehkoa
ja seksi ei tuntunut paljaalla pillulla mitenkään erityisen hyvältä, että jaksaisin istua nyppimässä jalkoväliä karvattomaksi.
Ja mieluimmin nuolee posliinia kuin karvapehkoa
ketä kiinnostaa?!