Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksi muuttui huonommaksi imetyksen loputtua

Vierailija
04.09.2011 |

Mikäköhän mulla on. Seksi tuntui tosi hyvältä ja olin välillä tosi kiimainen, kun vielä imetin. Sain myös tosi helposti ihania orkkuja. Vuosi synnytyksestä mennyt, imetys loppunut ja seksiä ei teekään enää niin kovasti mieli ja paras tunto on kadonnut jonnekin. Pitää siis enempi nähdä vaivaa loppuhuipennuksen saamiseksi.

Eikös sen pitänyt mennä toisin päin, että imetysaikana ei ole haluja? Minuun taitaa kaikki hormonit vaikutttaa aina päinvastoin kuin muihin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen seksi tuntui tosi ihanalle ja sain paljon herkemmin orkkuja, verrattuna siihen, mitä oli ennen raskautta.

Kesäkuussa lopetin imetyksen ja aloitin miehen toiveesta taas pilleriehkäisyyn, niin himotkin on häipyneet ja seksi alkanut maistua sille samalle vanhalle:(

Pitäisköhän lopettaa tuo pillereitten popsiminen?

Ei vaan mies taitais siitä kovin ilahtua.

Vierailija
2/4 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen jälkeen seksi tuntui tosi ihanalle ja sain paljon herkemmin orkkuja, verrattuna siihen, mitä oli ennen raskautta.

Kesäkuussa lopetin imetyksen ja aloitin miehen toiveesta taas pilleriehkäisyyn, niin himotkin on häipyneet ja seksi alkanut maistua sille samalle vanhalle:(

Pitäisköhän lopettaa tuo pillereitten popsiminen?

Ei vaan mies taitais siitä kovin ilahtua.

kovin iloinen haluttomasta vaimostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kesän ilman hormonaalista ehkäisyä, mutta aloittelee nyt Yasminea. Saas nähdä miten käy.

Vierailija
4/4 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu merkki. Popsin kolme vuotta, ennekuin alettiin esikoista yrittämään. Nyt lääkäri kirjoitti mulle vuodeksi Cerazetten reseptin vaikka itse esitin, et ois jatkettu Yasmineilla. Lääkärin mielestä nää ois mulle sopivammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi