Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä valkoinen seinämaali - Tikkurilan Lumi?

Vierailija
04.09.2011 |

Moikka! Tarkoitus maalata kaksion kiviseinät ja kunnostaa vanhat ovet, listat ym pinnat. Hakusessa hyvä ns kirkkaanvalkoinen seinämaali, jolla voi vetää kiviseinät,jalkalistat ym vitivalkoisiksi.

Onko joku maalimerkki/ sävy jota osaisitte heti suositella? Tikkurilan Lumia mietittiin itse.

Voiko korkeat ns antiikkijalkalistat vetää samalla valkoisen sävyllä kuin itse seinät?

Kiitos paljon vastauksista!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla valkoiset listat? Minkä värinen lattia teillä on? Jos on vaalea lattia ja valkoiset seinät, joku tumman ruskea lista voisi näyttää todella hyvältä. Tai sitten lista lattian väriin sopivaksi? Valkoiset muutenkin nopeasti kolhuisen ja likaisen välköiset.

Eiköhän jokainen maalaa kodistaan juuri sellaisen kuin haluaa.

Kysyjälle, osta puuvalmiit listat ja maalaa ne haluamallasi sävyllä. Käytä kaluste- tai ovi- ja ikkunamaalia. Älä kuitenkaan Helmiä, se ei kestä kulutusta ja jälki jää helposti kömpelön näköiseksi.

Maalaa alle kerros Otexia tai Otex Akvaa ja pintaan kalustemaali.

Vierailija
22/22 |
13.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon kiitos vinkistä.  Olen päätymässä seiniin Tikkurilan Paperi F497:n mitä monet ovat suositelleet kokemusten perusteella. Täytyykin vielä katsoa mikä väri käy oviin ja oven karmeihin, voisikohan sama kuin miten suosittelit jalkalistat käsiteltäviksi...? Oviin ja karmeihin urakoitsija oli jo ehdottamassa maalarinvalkoista G497, mutta sitä en ole valitsemassa kyllä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi