Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tämä ihme lääkitys jolla kotiäiti

Vierailija
04.09.2011 |

jaksaa tehdä kaiken ja olla aina hyväntuulinen??

Aina sanotaan että sillä on varmaan hyvä lääkitys jos joku vaikuttaa täydellisen jaksavalta, mutta onko oikeasti olemassa lääkitystä jonka avulla jaksaa tehdä aamusta iltaan kotitöitä ja olla samalla hyväntuulinen ja iloinen? leipoa pullaa, siivota ja kasvattaa lapsia lämmöllä?

Mä haluan sellaisen lääkityksen, mikä se on ja onko sellaista???

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvät hermot eli PEKMHH - mistähän sitä lääkettä sais?

Vierailija
2/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne käyttää sen ajan järkevästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ihminen on onnellinen, joka tyytyy siihen mitä hänellä on, eikä koko ajan haaveile jostain muusta. Eikä sitä koko ajan tarvitse siivota. Lepoonkin on aikaa, kun ei stressaa.

Vierailija
4/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ennen vanhaan tarkoittanut oikeasti salapulloa.

Ja Ameriikan ihmemaan mallisilla onnellisuuspillereillä varmaan jaksaa oikein hyvin, kunnes ei enää jaksa yhtään mitään.

Vierailija
5/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokailu säännöllisin väliajoin ja kuntoilua riittävissä määrin. Ai niin, ja se tärkein tekijä, käyn myös ansiotyössä. Mutta sehän onkin ihan "iiiks" tällä palstalla, kun alle kolmevuotiaan täytyy mennä päiväkotiin kahtena päivänä viikossa.

Vierailija
6/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan ap niin on, että oman hyvän olon vuoksi täytyy vähän itsekin viitsiä tehdä. Pitää ottaa hyvä asenne ja pitää itsestään huolta. Kaikkea ei saa vaan rahalla kaupan hyllyltä.

Vierailija
7/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kilpirauhasongelmista ja tässä leikkausta odotellessa nuo auttavat.

Olo on ihan toisenlainen kuin ennen lääkitystä. Jaksava - jollainen olin ennen sairastumista.

Vierailija
8/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvä ja positiivinen asenne elämään ja rakastan olla kotiäiti.

Mutta, näin kuuden vuoden jälkeen en oikein jaksa enää innostua mistään, kotia en jaksa siivota niin useasti, en leipoa ja muutenkin tuntuu että kotihengettären ajat on takanapäin.

Nykyään katselen tv:tä ja olen netissä. halausin taas löytää sen kipinän jaksaa kotitöitä! Pikku salapullonjuojaksi minusta ei ole mutta jonkinlaisia onnellisuus/tehopillereitä voisin ottaa jos tällaisia on tarjolla.

Ne voi olla hyväksikoettuja vitamiineja, luontaistuotteita tms. mitä tahansa. Kaikki vinkit on tervetulleita!

Vierailija
9/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennusoireisiin ja en ottanut, miten se saa mut tehokkaammaksi?

ap

Vierailija
10/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitiyden aika on ohi. Ehkä tosiaan tarvitset jo muutakin haastetta ja sisältöä elämään kuin perhe, kotityöt ja lapset. Ei sillä, etteikö siinä olisi sisältöä riittävästi mutta jos itseäsi alkaa asia askarruttaa, mieti, olisiko kotiäitiyden sijaan työ kodin ulkopuolella (tai esim. yrittäjyys kotona) se jokin, joka sinuun saisi taas virtaa? Jossain vaiheessa lasten kasvaessa se vaihe vaan tulee eteen; sinua ei enää tarvita kotoana 24/7 vaan voit käyttää aikaasi muuhunkin.

Vierailija
11/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ennen olit jaksava ja nyt tilanne on muuttunut.

Itselläni on tämä vaiva ja lääkitys auttoi. Nytkin siivousprojekti meneillään. Siivoan keittiön laatikostoja ja kaappeja.

välillä tulin pistäytymään täällä

Vierailija
12/12 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla kilpirauhasen vajaatoiminta jos ennen olit jaksava ja nyt tilanne on muuttunut. Itselläni on tämä vaiva ja lääkitys auttoi. Nytkin siivousprojekti meneillään. Siivoan keittiön laatikostoja ja kaappeja. välillä tulin pistäytymään täällä

Minullakin on kilpirauhasen vajaatoiminta ja olen kyllä muuttunut paljon iloisemmaksi ja energisemmäksi lääkityksen myötä. Kilpirauhanen kannattaa ehdottomasti tutkituttaa, jos tuntee itsensä todella väsyneeksi, muisti pätkii, eikä oikein jaksa mitään ym.

Tuntuu muuten, että kilpirauhasongelmat ovat lisääntyneet viime vuosina. Tunnen monia kilppariongelmista kärsiviä nuoria aikuisia. Itse olen epäillyt syyksi Tsernobilin ydinonnettomuutta. Voin kuvitella kuinka olen istunut hiekkalaatikolla ja saanut kaikki ydinpaskat niskaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan