Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden myyntiasiaa (koko ~140-170 cm)

Vierailija
04.09.2011 |

Huomaan, että kaappeihin ja laatikoihin on kertynyt pojalle pieneksi jääneitä vaatteita, kokohaarukka n. 140- n. 170 (s/m). Perusvaatetta (t-paita,solleget, hupparit, talvitakit, toppahousut, juhlavaatteita, kaulupaitoja), käytettyja ja pestyjä, mutta ehjiä ja vielä ihan käyttökelpoisia.

Kaikki rikkinäiset, reikäiset ja paikatut olen jo heittänyt / lahjoittanut pois.

Tuttujen ja sukulaistn lapset ovat joko vielä liian pieniä tai sitten samankokoisia, joten kierrättäminen ei oikein onnistu.

Kysymys kuuluukin, miten olette "hävittäneet" ison kasan vaatetta ?

Myyneet, miten?

Antaneet tai lahjoittaneet, minne ? UFFin laatikoita ei ole lähettyvilläkään, ja ihan lumppuja nämä eivät vielä ole.

Kiitos idepoista jo etukäteen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin, jos sinulla on paljon vaatteita niin kuvien ottaminen vaatii hiemna viitseliäisyyttä ja vaivaa.

Laita myös Osta heti- hinta, niin ei välttämättä tarvitse odottaa huudon sulkeutumista.

Tuonkokoisilla vaatteilla voi olla kysyntääkin, koska siinä iässä/koossa kuluu paljon ainakin housuja (jos niitä on jäljellä)

Vierailija
2/4 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiinnostunut 152-164cm vaatteista. mihin hintaan olet myymässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn pojan kaikki vaatteet pois huutiksessa ja hyvin menee kaupaksi. Aikaahan tuo vie, mutta kyllä tulee rahaakin. Useammalla tonnilla olen tänä vuonna huutiksessa myynyt.

Vierailija
4/4 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loput pistän annetaan osatolle, ja joku sitten hakee kotoa ilmaiseksi. JOs saan kahvipaketin tai suklaata. Helppoa.

Myös jotkut kirpparit ottaa vastaan vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi