Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies muuttua?

Vierailija
03.09.2011 |

Mieheni on todella flirtti kaikille naisille, koskettelee ja puristelee muita naisia. On muutaman kerran myös toden teolla pettänyt. Nämä asiat selvisi minulle melkeinpä kaikki kerralla, ja oli aikamoinen pommi. Nyt vakuuttaa että haluaa muuttua minun ja lapsemme takia, ja haluaa elää meidän kanssa. Hän uskottelee että pystyy muuttumaan. Voiko tälläinen mies oikeasti muuttua, vai lupaileeko vain ja on ensi kerralla "varovaisempi" touhuissaan? Haluaisin uskoa ja luottaa, mutta tuntuu aika vaikealta kaiken jälkeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen voit luottaa. Jos tulee uskoon, voi muuttua ei muuten.

Vierailija
2/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se menemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin miehestä tällaisten kaikenlaisten käytösongelmien takia, olimme VUOSIA erossa ja palasimme yhteen. Mies vannoi muuttuneensa, oppineensa eron aikana asioita, eritteli tarkasti vanhat virheensä ja nimenomaan lupasi että ei niitä ikinä enää koskaan toista koska on tajunnut mitä pahaa aiheutti ja rakastaa mua ja meitä niin paljon. No, pieniä oireita oli ilmassa (ehkä 3 kertaa vuodessa ilmeni pientä valehtelua tms) mutta 1,5 vuoden kuluttua rävähti, ja ilmeni ettei se ollut yhtään muuttunut missään asiassa, toisti vaan vanhoja käytösmallejaan iloisesti. Ihan kuin ei olisi tajunnut mitään, puhunut vaan. Siinä ei paljon auttanut mitkään muistuttelut, että sä LUPASIT et just näin et tee, tietynlaisilla miehillä ei ne lupaukset paljon paina. No, menetti mut sitten uudestaan, suureksi hämmästyksekseen.

Vierailija
4/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sitten kun joutuu arkkuun, ei enää flirttaile muille jne.

Muuttua voi toki muulloinkin mutta ei liene kovin tavallista ?

Vierailija
5/5 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Minä erosin miehestä tällaisten kaikenlaisten käytösongelmien takia, olimme VUOSIA erossa ja palasimme yhteen. Mies vannoi muuttuneensa, oppineensa eron aikana asioita, eritteli tarkasti vanhat virheensä ja nimenomaan lupasi että ei niitä ikinä enää koskaan toista koska on tajunnut mitä pahaa aiheutti ja rakastaa mua ja meitä niin paljon. No, pieniä oireita oli ilmassa (ehkä 3 kertaa vuodessa ilmeni pientä valehtelua tms) mutta 1,5 vuoden kuluttua rävähti, ja ilmeni ettei se ollut yhtään muuttunut missään asiassa, toisti vaan vanhoja käytösmallejaan iloisesti. Ihan kuin ei olisi tajunnut mitään, puhunut vaan. Siinä ei paljon auttanut mitkään muistuttelut, että sä LUPASIT et just näin et tee, tietynlaisilla miehillä ei ne lupaukset paljon paina. No, menetti mut sitten uudestaan, suureksi hämmästyksekseen.

Nuo miehet tunnistaa helposti siitä, etteivät puhu tunteistaan aidosti, eivät katso silmiin, eivät halua viettää vapaa-aikaansa perheensä kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän