Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joko olette hankkineet miehellenne syksyksi tällaiset?

Vierailija
03.09.2011 |

Ja joudutko muistuttumaan pukemisesta vai laittaako itse kiltisti ulos lähtiessään?

http://www.rukka.com/lfashion/rukka/rukkawww.nsf/vwpagesbyparentunid/AE…

:)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan nuo on ihan passelit ja siistit mihin tahansa neuvotteluun. Kiitti vinkistä!

Vierailija
2/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ostaa vaatteensa itse ja päättää mitä laittaa päälle. Ostaa joskus minullekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritän olla tiukkana.

Vierailija
4/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahtimaan, että yritysjohtajamieheni laittaa henkselikurikset jalkaansa. En ymmärrä, miksei se ole jo oppinut.. Niin, ja ennen kuin sanotte jssap, voin teille kateellisille todeta, että vaikka kurahousut joskus unohtuvatkin, on hän silti todella hyvä isä.

Vierailija
5/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai henkselittömät, niin eihän tuo suostuisi enää millään laittaa noita henkselillisiä. Mutta kun ne on ostettu, niin ei enää lähdetä toisenlaisia ostamaan.

Vierailija
6/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai henkselittömät, niin eihän tuo suostuisi enää millään laittaa noita henkselillisiä. Mutta kun ne on ostettu, niin ei enää lähdetä toisenlaisia ostamaan.

Meillä oli viime vuonna tuo sama ongelma. Naapurin äijä oli vielä sitä v-mäistä sorttia, että alkoi ilkkumaan meidän Perttiä Henkseli-Hiskiksi ja siihenhän lähti koko taloyhtiön miehet mukaan. Asia ratkaistiin sitten yhteisellä kokouksella, jossa jokainen pääsi puhumaan tästä kiusaamistilanteesta ja onneksi sovinto syntyi. Minä sitten tämän selvittelyn jälkeen suostuin katkaisemaan ne henkselihousut vyötäröltä ja ompelin kuminauhakujan, eli Pertilläkin on nyt henkselittömät ja elämä hymyilee.

Vierailija
7/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä hyvässä muistissa viime huhtikuu, kun kauhean kiukuttelun jälkeen väsyin ja päästin töihin ilman kuriksia. Se sitten kasteli työhaalarinsa kahvitauolla niin pahasti, että vilustui, eikä tauti meinannut mennä ohi millään. Sen jälkeen on kiltisti pukenut kurahousut aina.

Me ollaan pidetty oma palaveri Kaarlen työkavereiden vaimojen kanssa ja yhdessä päätetty, että kukaan ei vielä pitkän aikaan osta henkselittömiä kuriksia miehilleen, niin ei tule kiusaamista eikä kateutta. Onneksi kaikki oli yhtä mieltä siitä, että henkselilliset on käytännöllisimmät meidän miehille.

Vierailija
8/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa miestäni pukemaan päälleen edes sitä villahaalaria, joka noidenkin alla olisi hyvä olla. Kutittaa kuulemma. Onkohan miehellä joku SI-ominaisuus vai missä vika?

Vierailija
9/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiukempi pvc-malli kyllä sujahtaa päälle sujuvasti, mutta kurikset ei millään. On muka niin vauvamaisetkin vielä.

Vierailija
10/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan omatoimisesti sujahtaa meillä jalkaan nuo aamuisin. Ongelma on vaan siinä, että ei malttaisi kotiin tullessa otta niitä jalasta ollenkaan pois. Kovasti on syliin ja sohvalle tulossa kurasissa haalareissa.

Vierailija
11/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muka niin vauvamaisetkin vielä.

http://www.huuto.net/kohteet/spiderman-kurahousut-koko-98/185686602

Meidän Erno (sarjisfriikki kun on) on ollut aivan onskuna omista Spider Man kurahousuistaan.

Vierailija
12/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin vieläpä henkselittömät ja mies sai itse valita värin niin ne siltikin sujahtaa aina muka vahingossa reppuun jos en ole aamulla varmistamassa eteisessä kun lähtee töihin. Tästä syystä housut onkin aina ihan ravassa kun pyörällä kulkee töissä. Miten ihmeessä minä saan miehen käsittämään, että ne kurikset pidetään jalassa eikä repun pohjalla?

Vierailija
13/13 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satuin löytämään kirppikseltä ihan uudenveroiset punaiset henkselihousut, mutta mies ei suostu laittamaan niitä jalkaansa, koska ovat "tyttöjen väriset". Yritä siinä sitten kasvattaa lapsia olemaan turhantarkkoja, jos mieskin on tällainen. Huoh..