Tyylikäs merkkilaukku 40-vuotislahjaksi?
Ehdotelkaapa ihanaa laukku 40-vuotislahjaksi. Sankari pukeutuu aika klassisen nuorekkaasti ja tykkää ainakin Vuittonista, Longchampista jne.. Mikä olisi hyvä laukku kimppalahjaksi? Minkä laukun itse haluaisit?
Kommentit (19)
sankarilta tai hänen miehensä voisi kysellä. Vähän riskaabelia, mutta toisaalta olisi ihana lahja jos osuu nappiin. Itse tykkään klassisista Loncchampin ja DKNY:n laukuista.
Sellainen konjakinruskea Mulberryn nahkalaukku olisi ihana. Laukku täytyy saada kiinni ja sitä voitava pitää olkapäällä.
1. vierastan kulkea jonkun brändin mainostauluna
2. mulla on tarkka maku
niin ostakaa ihmeessä. Minä tykkäisin kyllä klassisesta nahkalaukusta ja arvostaisin lahjaa. Longchamp vähän tylsä, miten olisi Mulberry tai Kors?
Vuittonia. Joku hieman vähemmän näkyvä laadukas laukku voisi olla ok, mutta siinäkin varmempi valinta olisi laadukkaaseen liikkeeseen lahjakortti.
konjakinruskeana tai mustana. Ei voi mennä vikaan.
Vuittonia. Joku hieman vähemmän näkyvä laadukas laukku voisi olla ok, mutta siinäkin varmempi valinta olisi laadukkaaseen liikkeeseen lahjakortti.
Mulberryn Bayswater tai Alexa
konjakinruskeana tai mustana. Ei voi mennä vikaan.
Nimenomaan työkäyttöön sopivia, vähän isompia tyylikkäitä laukkuja.
Itse ajattelin toivoa Bayswateria tai MK Hamilton tms. eli isompaa nahkaista ajatonta laatulaukkua. Tosin vielä vähän matkaa noihin pyöreisiin lukuihin... Idea aivan loistava!
Ja olen täyttämässä itsekin juuri 40, olisin todella otettu tuollaisesta lahjasta.
Uskoisin, että Mulberryn Bayswater tai Alexa sopisivat tosi hyvin tyyliin ja hinnaltaan voisivat olla mahdollisia. Hieno homma! Ap
kiva idea kyllä. Mulla paljon merkkilaukkuja, kaikki samaa merkkiä ja muita en halua (ei LV:-).
Täytän seuraavaksi 40, enkä ikinä haluaisi "merkkilaukkua". Jessus!
Ihan kuin nuoremmilla pissiksillä on omat merkkinsä niin vanhemmila on vitten omat, tyyriimmät.
Joo, ei minulle, kiitos.
Haluan valita nyssykkäni itse.
Ihmisillä on niin eri makuja laukkujen suhteen.
En usko että kukaan osaisi ostaa mulle just sellaisen laukun että tykkäisin. Osta mielummin lahjakortti laukkukauppaan tai muualle mistä saa myös laukkuja.
Vuittonit paljon kalliimpia kuin Longchampit. Miten olisi Michael Kors?
idea, jos varmasti tuntee synttärisankarin maun. klassiselle tyylikkäälle merkkilaukulle on aina käyttöä. itekin haluasin tollasen lahjan...;-)
Siis esim. työkäyttöön sopivasta käsilaukusta? Olisi kiva ostaa lahja. Tokihan sen voi vaihtaa, jos ei miellytä. Ap
käsilaukku on niin henkilökohtainen asia, että en todellakaan haluaisi kenenkään muun sitä minulle ostavan.