Muita joiden mielestä rakastelun
pitää kestää tietty vähimmäisaika, mielellään pidempään? Muita jotka ajattelevat oikeasti näin? Siis naisia...
Kommentit (9)
paljonko aikaa rakastelumme vie. Joskus aika nopeaa, mutta sitten taas kertoja, jolloin nautimme toisistamme pitkään ja huolella.
Enpä ole tainnut kertaakaan vilkuilla kelloa, että kuinkas kauan nyt on kestänyt. Joskus sitten, kun maattiin vain sängyssä, tuli todettua että oho, menikin noin paljon aikaa =)
Kyllä sisäinen kello kertoo, koska se on kestänyt riittävän pitkään. Ja se riittävä toki vaihtelee fiiliksen mukaan.
että molemmat saavat tasapuolisesti nautintoa ja tyydytystä. Biologisista syistä miehillä laukeaminen on usein helpompaa ja nopeampaa, joten usein tämä tasapuolisuuden vaatimus edellyttää juuri mieheltä halua ja taitoa tyydyttää myös nainen. Harva pitkässä parisuhteessa elävä nainen laukeaa parissa minuutissa, mikä useille miehille tuntuu riittävän.
joka korostaa ajallista kestoa. Arvatkaa kumpi.
kenen kanssa sitä tehdään... Oikein ihanan miehen kanssa tosin soisin sen jatkuvat vähintään ikuisesti.
Harva pitkässä parisuhteessa elävä nainen laukeaa parissa minuutissa, mikä useille miehille tuntuu riittävän.
Laukeaako helpommin lyhyessä suhteessa?
että minun mielestäni olisi kestänyt liian vähän aikaa, päinvastoin monesti se jyystäminen alkaa jo kyllästyttää kun itse on saanut jo ajat sitten. En tiedä miksi, mutta joskus miehellä kestää aika kauan, ja hänen mielestä se pitää ollakin niin, ei tykkää yleensä hosumisesta. Joskus olen miettinyt, ja ystävättärien kanssa puhunutkin, että kehtaisko miehelle sanoa jotain että pistä vähä vauhtia siihen touhuun:) alkaa paikat kipeytyä.. En ole viitsinyt sanoa ettei mee tunnelma pilalle.
pitäisi kestää tietyn ajan.
Joskus tosi nopea, joskus tosi hidas ja pitkä, joskus siltä väliltä.
Oletko ap jotenkin suorituskeskeinen vai miksi kellotat? Outoa mielestäni.
paljonko aikaa rakastelumme vie. Joskus aika nopeaa, mutta sitten taas kertoja, jolloin nautimme toisistamme pitkään ja huolella.