Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olemme asumuserossa ja mieheni

Vierailija
03.09.2011 |

oli viettänyt iltaa 18-kesäisen tytön kanssa ravintolassa. Mitään ei ollut tapahtunut, vaan olivat jutelleet/tanssineet jne. (tämän tiedän koska asian kuulin paikalla olleelta kaveriltani)

Voi että mua taas ottaa tuon 3-kymppisen edesottamukset aivoon!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää sun puolestas! Ja miehes kans.

Vierailija
2/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totuttele siihen että miehelläsi on niitä täysi-ikäiseksi just kerenneitä tiukkapilluja tytsikavereina ja sinulla on niitä osaksi koiranputkea kasvavia horttanoita, elämä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oli miehestäsi kiinni. Ehkä se 18-kesäinen ei sittenkään halunnut lähteä vanhan ukon matkaan.

Vierailija
4/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin monesti olen jutellut ja tanssinut tanssiravintolassa miesten kanssa vaikka ovat olleet naimisissa, avoliitossa tai parisuhteessa. Siis ihan vaan juttelemisen ja tanssin ilosta, ei ole ollut mitään syvällisempää taustalla. Usein miehet puhuvatkin perheestään ja puolisoistaan. Minusta on mukava tutustua erillaisiin ihmisiin ikään, sukupuoleen tai statukseen katsomatta.

Aina te palstalaiset odotatte pahinta tapahtuvaksi ja sitten juoruatte asoita paisutellen kylillä kuka on nähty kenenkäkin kanssa. Taidatte vain saada hyvän mielen aiheuttaen lisää mielipahaa ihmisille jotka ovat jo muutenkin maassa.

Vierailija
5/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumuseron aikana mies (hieman yli 30-v) tapaili mm. 24-vuotiasta nuorta naista, yritti kapakoissa tehdä tuttavuutta näiden juuri täysi-ikäisiksi ehtineiden kanssa jne.

Kysymys oli pelkästään miehen kypsymättömyydestä ja kolmenkympinkriisistä. Ei halunnut olla ikäisensä tai tapailla ikäisäisiään vaan kokea itsensä villiksi ja vapaaksi. Siitä edessä häämöttävä loppulinen erokin pohjimmiltaan johtui.

Onneksi siperia opetti minun miehelleni mikä elämässä on tärkeää. Vaikeaa se oli, mutta kasvettuaan henkisesti kolmekymppisen perheenisän tasolle, hän palasi kotiin. Olemme nykyään onnellisempia ja tasapainoisempia kuin koskaan aiemmin. Yhdessä ollaan asumuseron jälkeen oltu nyt 5 vuotta.

Vierailija
6/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vaan että totuttele siihen että miehesi tapailee nuoria pirtsakoita tyttöjä ja sinulle jää ne ukonkäppyrät.