Mun kaverilla ei ole koskaan aikaa puhua mun kanssa puhelimessa
, jos sen lapsi on kotona. Tai puhelu keskeytyy vähän väliä sen pojan kysymyksiin tai kaverini kysymyksiin pojalle. Tai sitä poikaa pitää hakea tai viedä tai se tulee just kotiin ja sille pitää laittaa ruokaa. Tai jotain, mutta aina se poika. Ikää pojalla on kohta 18v. Mua ärsyttää, en voi sille mitään.
Kommentit (8)
Muina aikoina puhuu vaikka kuinka pitkään, vaikka tuntikausia.
Mut lapsi on kyllä 1,5 v. Silti ärsyttää ;) joka ikinen puhelu on että nyt on vähän huono hetki, ihan ihan aina. Enää en soita, ajattelin että soittaa sit kun on hyvä hetki. Ehkä sitten saan odottaa sen 18 vuotta ;)
, jos sen lapsi on kotona. Tai puhelu keskeytyy vähän väliä sen pojan kysymyksiin tai kaverini kysymyksiin pojalle. Tai sitä poikaa pitää hakea tai viedä tai se tulee just kotiin ja sille pitää laittaa ruokaa. Tai jotain, mutta aina se poika. Ikää pojalla on kohta 18v. Mua ärsyttää, en voi sille mitään.
Mulla on kaveri jolla samanikäinen lapsi ja ihan sama juttu. Eilen viimeksi. Mun mielestä ihan käsittämätöntä. Ymmärtäisin jos kyse olisi siitä että toisella on oikeesti joku hätä tai jotain, mutta ei, syy voi olla ihan siis älyttömän typerä minkä takia poika haluaa äitinsä lopettavan puhelun. Tosin se poika on muutenkin vähän "onneton" äiti täyttää sen puolesta kaikki hakemukset, soittelee hänelle työpaikkaa ja vaikka mitä sellaista mitä ton ikäisen pojan pitäsi jo vähän itsekin osata tehdä.
Jos joku nyt on sitä mieltä että syy on minussa ja äiti tekee lopettaa pojan varjolla puhelun niin voin kertoa että niin ei ole. Hänellä on muitakin lapsia mutta ne ei tule häiritsemään puhelua tai vaatimaan että puhelu pitää lopettaa ja saadaan "juoruta" ihan vapaasti.
ystävyytenne on jo loppuun eletty.
Niin, enhän voi varmuudella tietää, mutta näemme toisiamme säännöllisesti, käymme kahvilla, soittelemme, teemme reissuja jne ja minusta menee muuten ihan mukavasti, mutta kun se poika tulee näköpiiriin, äitinsä eli kaverini lopettaa heti kaiken muun huomioimisen ja huomioi vain tätä poikaansa ja kutsuu häntä kaikkien kuullen "kultaseksi" ym. Ihan kamalaa minusta. Muuten hän niin järkevä ja mukava ihminen, muttei ole tainnut huomata poikansa aikuistumista ollenkaan. Eikä poika ole huomannut omaa aikuistumistaan. Nyt kesällä poika sai olla yhden yön kotona ilman äitiä ja isää ja kutsua kaverin luokseen. Äiti soitteli kuitenkin perään monet kerrat.
tai hänellä on jonkinlainen kriisi siitä, että iso lapsi lenää kohta pesästä pois. Jos hän haluaa antaa jakamattoman huomion silloin kuin poika on läsnä. JOtenkin ymmärränkin osan tuosta, ellei hommaa ole jatkunut vuosikausia ja kaveri ei vastaa ikinä puhelimeen. Kuinka usein tahtoisit jutella hänen kanssaan, jos tapailette muutenkin? Mistä haluaisit silloin puhua?
Lähteeköhän sun kaveri pojan kanssa inttiinkin?