Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa vinkkejä miten voin kaunistautua ja näyttää nuoremmalta?

Vierailija
03.09.2011 |

Nyt pitää iskeä mies! Vinkkejä kehiin, miten voin kaunistautua heti! Pitkäntähtäimen suunnitelmat on myös tervetulleita. Olen 35-40 ja haluaisin näyttää nuoremmalta! Pukeutuminen on jämähtänyt yhdistelmään farkut + paita. Olen normaalipainoinen, mutta ihon alta läski.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki keinotekoinen yritys olla jotain mitä ei ole, on surullista. Lehtien palstoilla näkyvät ihmisen irvikuvia, jotka yrittävät väkisin näyttää joltain muulta kuin siltä mitä ovat ja lopulta näyttävät todellista vanhemmilta (säälittäviltä) kaikkien kikkailujen jälkeen. Aito, puhdas ja siisti ihminen sellaisenaan on parasta.

Vierailija
22/25 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät loistaa ja iho hehkuu. Hyvä mieli ja olo itsellä näkyy ulospäinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis myös ulkonäön kannalta. Itse aiemmin lähinnä hyötyliikuntaa harrastaneena aloin kuntoilla 5-6 kertaa viikossa reilu vuosi sitten. Ja kyllä on tuloksia tullut! Yhtään ruokavalioon puuttumatta paino on tippunut 6 kiloa ja senttejä lähtenyt niin, että housukoko on tipahtanut 42:sta 38:aan. Suurin muutos näkyy omasta mielestäni naamassa. En ole enää väsyneen näköinen, iho on tosi hyvässä kunnossa ja tuntuu, että ne ryppyjen alutkin on hävinneet! Täytän kesällä 36.

Vierailija
24/25 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheile! Itse olen 37 ja kolme raskautta takana, ja kroppa, fysiikka ja kinto on parikymppisen. Tästä johtuen näytän about 10 vuotta nuoremmalta, lähes poikkeuksetta kaikki ovat yllättyneet kun kuulevat oikean ikäni.

Urheilu saa myös henkisesti nuoreksi, olo on kuin parukymppisellä muutenkin. Aion vielä muutaman vuoden päästä (42-43) ikäisenä pyöräyttää yhden lapsosen lisää jos onnistuu, ikä kun ei paina ja kaikki raskaudet lähteneet ekasta kierrosta liikkeelle (kaikissa olin yli 30v).

Oma treenimäärä on 6-8 h viikossa, vähempikin voiso riittää mutta mikään kaksi kertaa viikossa, puolen tunnin ävely, ei riitä todellakaan vaan treenin pitää olla KOVAA.

Vierailija
25/25 |
12.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naura, iloitse ja osoita mielenkiintoa ympäröivään maailmaan.

Näin! Just tämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi