Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauspahoinvointi alkoi!

Vierailija
03.09.2011 |

Ensimmäisessä raskaudessani raskausoireet olivat hyvin vähäisiä ja lieviä ennen kuin loppuivat kokonaan ja se menikin kesken rv 7.

Tänään on rv 5+1 ja oksensin! Reilun viikon ajan on jo tuntunut kuvotusta ja rinnat ovat olleet arat. Vatsa ei ole ollut niin usein kipeä kuin ensimmäisellä kerralla.

Tiedän toki, että mitä vain voi vielä tässäkin raskaudessa tapahtua, ja voimakkaat raskausoireet eivät ole takuu normaalisti etenevästä raskaudesta.

Olen silti hirvittävän kiitollinen tuosta oksennuksesta. :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joka kerta mulla on kyllä ollut raskauspahoinvointia. Sitten se on loppunut. Ja viimeistään ultrassa todettu sikiö kuolleeksi. Pahoinvointia ollut ilmeisimmin siihen saakka kun sikiö elossa.

Syntyneiden lapsien kohdalla pahoinvointia jatkunut rv 14-16 saakka

Vierailija
2/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla alkoi pelottamaan, koska vatsa on ollut alusta saakka tosi kipeä. Muita oireita ei ole ollut ja olen miettinyt, voiko kaikki olla hyvin :( Ekassa raskaudessa oli pahoinvointia alusta saakka ja vatsa ei ollenkaan kipeä...

Ei nyt liittynyt tähän mitenkään, mutta oli pakko kirjoittaa jonnekin. En uskalla tätä ääneen sanoa, ettei pahin toteutuisi :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla alkoi pelottamaan, koska vatsa on ollut alusta saakka tosi kipeä. Muita oireita ei ole ollut ja olen miettinyt, voiko kaikki olla hyvin :( Ekassa raskaudessa oli pahoinvointia alusta saakka ja vatsa ei ollenkaan kipeä... Ei nyt liittynyt tähän mitenkään, mutta oli pakko kirjoittaa jonnekin. En uskalla tätä ääneen sanoa, ettei pahin toteutuisi :/

Mulla myös kaikki kolme raskautta olleet keskenään täysin erilaisia, oireiden ja voinnin osalta. ja kaikki lapset on vielä samaa sukupuoltakin

Vierailija
4/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mulla alkoi pelottamaan, koska vatsa on ollut alusta saakka tosi kipeä. Muita oireita ei ole ollut ja olen miettinyt, voiko kaikki olla hyvin :( Ekassa raskaudessa oli pahoinvointia alusta saakka ja vatsa ei ollenkaan kipeä...

Ei nyt liittynyt tähän mitenkään, mutta oli pakko kirjoittaa jonnekin. En uskalla tätä ääneen sanoa, ettei pahin toteutuisi :/

mulle sanottiin neuvolassa koko ajan, että se on ihan normaalia. Minun kohdallani ei vain ollut, mutta ei se tarkoita etteikö sinun kohdallasi olisi. Ja muistuttihan kakkonen juuri "ystävällisen kannustavasti", että omatkaan voimakkaammat oireeni eivät välttämättä johda normaaliin raskauteen ja terveen lapsen syntymään. Kuinka pitkällä olet?

Ap

Vierailija
5/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa, keskenmenneessä raskaudessani oli myös vähäistä rusehtavaa vuotoa lähes päivittäin. Tässä uudessa sitä ei toistaiseksi ole ollut.

Ap

Vierailija
6/6 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa, keskenmenneessä raskaudessani oli myös vähäistä rusehtavaa vuotoa lähes päivittäin. Tässä uudessa sitä ei toistaiseksi ole ollut. Ap

Toinen meni kesken vaikka mitään vuotoa ei ollut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi