Miksi te olette lihavia ämmiä?
Kuinka teidän miehet edes pystyy teitä koskemaan? Hikisen persvaon sisältä pitäisi löytää pillu. Mutta läsinen av-mammahan elää vain perheelleen, kunhan saa kämäisen makaronilaatikon valmistettua.
Hyi helkutti.
Kommentit (41)
Sinä ja miehesi tunnutte olevan harvinaisen epävarmoja itsestänne. Ihminen kasvaa terveellä tavalla aikuiseksi ja itsevarmaksi silloin kun fokus siirtyy muista ja muiden vioista itseen. Siihen, että uskaltaa olla onnellinen itsensä kanssa. Kaikkine vikoineenkin :)
Lihavuus on valitettavasti sellainen vika, joka näkyy ulospäin. Ylpeys, kovuus tai kateus ovat ihan yhtä lailla ihmisen huonoja piirteitä, mutta niistä ei avoimesti puhuta, koska ovat piilossa yleisöltä..
Hmm.. harvemmin laihalla on isot rinnat ja perä. Kyllä ne usein heilauttavat bmi:n lihavuuden puolelle. Terveyteen se ei taas liity millään lailla.
Jos tarpeeksi laihtuu, niin usein rasva häviää myös rinnoista. Poikkeuksia toki on, mutta harvassa. Silarit tietysti erikseen, mutta typeräähän se on laihduttaa omat pois ja ottaa muoviset tilalle koteloitumaan. Ei terveessä suhtessa miestä niin paljon tarvi miellyttää.
Jos nainen, kuten ap, suostuu kaikkeen, niin ihan orjahan siitä tulee ajan mittaan. Ihan sillä kun se 50-luku meni jo..
Saat hupisi "läskien tekosyyselityksistä". Outo olet =) Mutta ihan vaan vinkkinä; idiotismiä on vaikeampi selitellä ;) Ja teillä siihen olisi aihetta ihan kaksinverroin :O
Saat hupisi "läskien tekosyyselityksistä". Outo olet =) Mutta ihan vaan vinkkinä; idiotismiä on vaikeampi selitellä ;) Ja teillä siihen olisi aihetta ihan kaksinverroin :O
...niin en ole itse lihava, ongelmani on päinvastainen. Älykkyys on osittain kielellistä kyvykkyyttä ilmaista itseään. Sinun viestisi punainen lanka ei ollut ihan selkeä. Kuka on siis idiootti? Tuo oli sitten retorinen kysymys.
Miksi noin paljon hymiöitä viestissä, jossa keskityt haukkumaan? Sinä vähän oudolta vaikutat.
Ei hoikkana voi kuin nauraa.
Olen hoikka ja urheilen, en silti näe, että kaikki niitä, jotka ovat itseäni huonompia pitäisi haukkua.
Jos sinä näin koet, niin ei voi kun sanoa, että harmaalta näyttää yhteiskunnan tulevaisuus.
Hmm.. harvemmin laihalla on isot rinnat ja perä. Kyllä ne usein heilauttavat bmi:n lihavuuden puolelle. Terveyteen se ei taas liity millään lailla.
Lihavan on vaikea ymmärtää että ne rinnat voivat olla kiinteät myös ilman silikoneja.
Kapeassa vartalossa ne rinnat ei tarvitse ollakaan mitkään DD- kupit että ne olisivat isot.
haarukat, kintutkin kuin luusirpit. Siinä vasta ihmettelemistä, miten mie svoi sellaisesta tykätä.
Lihavan on vaikea ymmärtää että ne rinnat voivat olla kiinteät myös ilman silikoneja.
Kapeassa vartalossa ne rinnat ei tarvitse ollakaan mitkään DD- kupit että ne olisivat isot.
Kuppikoko kertoo rintojen koon ja tilavuuden. Tällä tavalla se vaikuttaa suoraan rinnan painoon. C-kupissa lepää A-kuppia painavampi rinta. Onko tässä nyt jotain, mitä et ymmärrä?
Kapean vartalon DD-kupit ovat yhtä isot tilavuudeltaan kuin laihan vartalon DD-kupit. Ainoastaan rinnanympärys voi kertoa meille jotain siitä, minkä kokoinen henkilö rintaliivien sisällä on.
Terveisin, en tiennyt että 14-vuotiaat pojat kirjoittelevat täällä
pilluja mieti! Pitää olla hieman sairas tyyppi joka tuollaistia märehtii!
Läski on läski, työntäkää turpaanne vaan sitä ruokaa. Ällötätte minua! Miehenikin sanoi, ettei ikimaailmassa koskisi läskiin naiseen.
Kuppikoko kertoo rintojen koon ja tilavuuden. Tällä tavalla se vaikuttaa suoraan rinnan painoon. C-kupissa lepää A-kuppia painavampi rinta. Onko tässä nyt jotain, mitä et ymmärrä?
Kapean vartalon DD-kupit ovat yhtä isot tilavuudeltaan kuin laihan vartalon DD-kupit. Ainoastaan rinnanympärys voi kertoa meille jotain siitä, minkä kokoinen henkilö rintaliivien sisällä on.
Etkö oikeasti ymmärtänyt viestin pointtia?
No tavutan sen sinulle.
Kum-mas-sa var-ta-los-sa ne DD-ku-pit näy-ttä-vät i-som-mal-ta? Sii-nä hoi-kas-sa var-ta-los-sa ja ka-pe-as-sa rin-nan-ym-pä-ryk-ses-sä ku-in i-so-ssa var-ta-los-sa jos-sa rin-nan-ym-pä-rys on kak-si-ker-taa suu-rem-pi?
Ei juma, pitäis mennä ykkösluokalle uudestaan. Ei ollu enää mitään hajua minne väleihin nuo viivat tulee :D Menikö yksikään sana oikein?
...niin en ole itse lihava, ongelmani on päinvastainen. Älykkyys on osittain kielellistä kyvykkyyttä ilmaista itseään. Sinun viestisi punainen lanka ei ollut ihan selkeä. Kuka on siis idiootti? Tuo oli sitten retorinen kysymys.
Miksi noin paljon hymiöitä viestissä, jossa keskityt haukkumaan? Sinä vähän oudolta vaikutat.
Yleensä viestit, jotka eivät sisällä lainausta, ovat tarkoitettuja aloittajalle. Niin minunkin viestini.
Juu, ymmärsin vinkkisi kielellisestä kyvyttömyydestäni ilmaista itseäni ja ilmeisesti en ole siis tulkintasi mukaan älykäs ihminen ( en vedä hernettä nenään, on aika suppea otanta ).
Vastaus kysymykseesi kuka on idiootti; mielestäni idiootti on ihminen, joka saa hupinsa haukkumalla muita. Tässä tapauksessa aloittaja.
Tiedät varmaan, että nykyisessä viestintäkulttuurissa hymiöiden käyttö on lisääntynyt huimasti ( etenkin nuorten keskuudessa ). Yksi syy hymiöiden käyttöön on se, että niillä saa ilmaistua tunteitaan nopeasti. Missään ei ole mainittu, että niitä saisi käyttää vain positiivista tekstiä tuottaessaan. Toisaalta, kirjoitin viestini hymyssä suin ja pilke silmäkulmassa. Sitä koitin ilmaista hymiöilläni. On totta, että se ei osoita kovinkaan suurta kielellistä kyvykkyyttä, mutta tällaisella palstalla käytettynä, en olisi sen suhteen ihan niin tarkka.
Ja juu, voin olla outo, mutta niin taitaa olla aika moni muukin.
Enkä kyllä ollenkaan päässyt perille siitä, että miksi mainitsit olevasi hoikka. Mitä sillä on väliä? Vai kuuluuko niin tehdä? No, minäkin olen hoikka. Tuliko teksi nyt jotenkin uskottavammaksi?
Jospa sinä itse ottaisit seuraavalla kauppareissulla käteesi kahdet rintaliivit. Toiset hoikalle tarkoitetut 70DD-liivit, toiset isommalle ihmiselle tarkoitetut 85DD-kokoa ja hämmästy: kuppi ei olekaan samankokoinen! Isommassa ympärysmitassa onkin isompi kuppi vaikka kirjaimet ovat samat.
KapeanIlaihan vartalon DD-kupit eivät todellakaan ole tilavuudeltaan yhtä isot kuin ympärysmitaltaan isomman DD-kupit, minkä voit omin silmin nähdä.
Minä läski en ole mielestäni millään tavalla puolustautunut tai selitellyt. Koskeeko se niin kovasti, kun totean olevani ihan elämääni tyytyväinen tällaisena? Ja riipaiseeko se aloittajan sydäntä kovinkin pahasti, jos kerron vielä mieheni ja yhden isäänsä tulleen lapseni olevan mallia "vinttikoira"?
Aloittajalla on nyt ilmiselvästi huutava hätä, ehkä siksi, että mies on havainnut pulskempienkin naisten olevan viehättäviä ja varsinkin seksikkäitä - johon ei sen enempää tissien kuin perseen koko vaikuta.
kuin toisia haukkuva ihminen.
Säälin sinua, aikuistu!
Ja ps. jotkut miehet TODELLA pitävät naisista, joilla on lihaa ympärillä.
Seuraapa omaa miestäsi, kenet se ottaa sun jälkeen, vähän pulleemman kuin sä? Koska sun kanssa se ei varmaan loppuelämäänsä vietä...
kehui kyllä että luun vierestä on makeaa...mutta ei se pitkälle riitä kun suu räksyttää kuin naapurin rakkikoira.
Ja ihan oikeesti, onko sun pillu sun pervaon sisällä?!
Tosi outoa, kasvaako miehesi nakkinakkoroinen navassa?
Oivoi, ihanko sun mies sanoi ettei ikinä koskisi läskiin naiseen:D Tämä on taas näitä mammoja joiden mielipiteet on tarkasti sitä mitä mies sanoo, siis se samainen mies jonka kosketusta jokainen tervejärkinen nainen kavahtaa kuin ruttoa:D
Minä olen kyllä lihava mutta kyllä tuo minun miesmallimittainen mieheni mielellään koskee minuun ja onneksi on myös istunut biologian tunnilla joten ei etsi emätintä persereiästä:D Siitäkö se monien mieltymys perspanoon johtuu, kun ei löydetä sitä oikeaa reikää;D
Ja haluan korostaa että mieheni rakastaa muotojani, itse ehkä terveyden takia voisin muutaman kilon pudottaa. Mielestäni miehet jotka haluaa naistensa olevan ylilaihoja, ovat hieman epäilyttäviä. Millainen mies haluaa naisen jolla on vartalo kuin lapsella...
Todella hyviä pointteja tässä, vaikka kylläkin minulla on todella naiselliset muodot vaikka laiha olenkin. Lisää biologiaa sinulle: Laihalla voi myös olla todella isot rinnat, leveä lantio ja muhkea perä. Toisin kuin lapsilla.