Uskomatonta! Kolmekymppisen mieheni mielestä ihana nainen on
MARITA TAAVITSAINEN!
Siis se kamala kiemurteleva hösäävä keski-ikäinen harppu. Kaikkea sitä kuuleekin.
Kommentit (14)
Samoin siitä yhdestä blondista, joka oli salkkareissakin, en muista nyt nimeä, mutta entinen missi ja nykyään jo rehevämpi nainen.
yyyhhhhrps... :(
Mun mies pitää sitä Ti-Ti nalle Riittaa sexynä.
karseeeta, mutta taitaa monet miehet tykätä mummoista.
Onkohan tämä yleistä vai onkohan mun miehellä tosi erikoinen miesmaku... "onneksi" olen näin kauniisti ilmaistuna aika rehevä itsekin, mutta ikääntymistäkään ei näköjään tarvitse murehtia ainakaan miehen takia ;D
Maria Sivista.
Jopa rasittavan iloisista. Tää on moneen kertaan todettu ja tutkittukin juttu, että iloisuus on ihan ykkösvetonaula.
Tietysti on miehiä joihin se ei vetoa, mutta suureen enemmistöön vetoaa.
Onkohan tämä yleistä vai onkohan mun miehellä tosi erikoinen miesmaku... "onneksi" olen näin kauniisti ilmaistuna aika rehevä itsekin, mutta ikääntymistäkään ei näköjään tarvitse murehtia ainakaan miehen takia ;D
Maria Sivista.
Maria Sivista.
Ja siitä sitten taas kauhea poru, miten miehet eivät arvosta sisäistä kauneutta laisinkaan, nuorta lihaa vaan himoavat ja vaihtavat vanhat vaimonsa nuoriin naisiin.
Minusta päin vastoin mukava kuulla, etteivät miesten mieltymykset ole ollenkaan niin yksioikoisia.
nätti, luonnonläheinen ja viehättävä nainen :)
Eikä se titi riittakaan hassumpi ole!
Johanna Raunio on supernaisellinen ja ihana ja kaunis.
Olenko mä jotenkin outo..? En yhtään tykkää langanlaihoista ns.pissiksistä, ei kolaha!
mieheni inhoaa malleja ja itserakkaita itsestään liikaa luulevia naisia, tykkää yleensä söpöistä, naisellisista, pyöreähköistä blondeista.
mistä varmaan moni mies eniten tykkää.
Nätti, iloinen, ystävällinen, vähän höppänä, niin että saa mies tuntea itsensä fiksuksi jne.
marita taavitsainen on sellainen nainen, sopivan painoinen, nätti, hömppä ja mukava. sellaisesta moni tykkää, ihan oikeasti
Munkin mies muistaakseni joskus sanonut tykkäävänsä Marita Taavitsaisesta.
Miehet yleensä tykkää naisista, jotka on iloisia ja itsevarmoja. Eniten miestä tuntuu ällöttävän naiset, jotka kilpailevat keskenään siitä kuka on kaunein ja laihin. Muiden haukkuminen ja väheksyminen vähentää naisen kuin naisen viehättävyyttä. Samoin se kertoo omasta epävarmuudesta ja pelosta. Sen vuoksi usein kypsemmät naiset ovat miesten mieleen, ei tarvii enää kiinnittää huomiota muiden vikoihin. Maritan tyyppiset itseensä terveellä tavalla luottavat Naiset ovat miesten mieleen.
Taavitsaisen fanittajaa. Taavitsaisesta loistaa elämänilo ja huumorintaju. AP:n mieshän on fiksu! :)
Mun mies tykkää kokki Tina Nordströmistä.
BTW se on Maria Sid.
Samoin siitä yhdestä blondista, joka oli salkkareissakin, en muista nyt nimeä, mutta entinen missi ja nykyään jo rehevämpi nainen.