SYYSKUISTEN VIIKONLOPPU
Kommentit (23)
Typystä tuli Inka Asteri.
Inka itki koko toimituksen ajan, paitsi laulujen ajaksi hiljeni :) Onneksi ohi.
Meillä varmaan kaikki ongelmat, mitä vauvaelämä voi tuoda tullessaan...Nyt ongelmana, ettei Inka suostu millään päiväunille, hirveetä taistelua niiden kanssa...mitähän mun pitäisi tehdä?? Vaunuiluhan meillä myös ongelmallista, kun herää aina kesken kaiken ja huutaa pää punasena...alkaa tuon nukkumisen suhteen keinot olemaan vähissä. Tosiaan nukahtaa sisällä päikkäreille, nukkuu 5-10min ja herää ja samaa jatkuu vaikka kuinka kauan...kaikki nukkumispaikat testattu...välillä tuntuu, että ei tule mitään..Yöt onneksi nukkuu aika hyvin ja masuvaivat ei enää niin pahana (koputtaa puuta)...mutta on tää rankkaa....
Onneksi muilla tuntuu elämä jo vähän rauhoittuneen, ehkä se meilläkin vielä....
Mukavat su-illan jatkot.
t.hope-a ja Inka
Meillä poika tulee tiistaina 7 vkoa. Ongelmana on hidas vatsan toiminta viimeksi väliä oli 10 päivää sitten annoin mikrolakkia johan toimi ja tavaraa tuli... Kauheita ilmavaivojakin jo oli huh huh moukeat tuoksut.. Vatsakin pieneni puolella kun aku sai kakattua!!
Viime yö meni sitten syödessä kun vatsa oli tyhjä niin maito taas maistui, luulin ettei lopeteta ollenkaan kaksi tuntia putkeen söi!!
Itse kävin vain välillä vessassa.. Toivtaan että ensiyönä saisis paremmin nukuttua. Mitenköhän sais akun kakkaamaan siis että osaisis ponnistaa itse, jos aina joutuu auttamaan noh kai se ajan kanssa.. rosa81 ja aku
Miljoona hommaa odottaa tekijäänsä täällä kotona, mutta mukavampaa on tulla istumaan hetkeksi koneen ääreen... Jotkut mainitsi, että menee hermot esikoisen kanssa, sama myös täällä, tuntuu että natisen hänelle välillä ihan pienistäkin asioista ja sitten herkkä 4 v. pahoittaa mielensä =( Ja sitten mua ärsyttää kaikki levällään olevat jutut kotona, miks tästäkin kotona olemisesta pitää tehdä " suorittamista" , kaiken pitäis olla tiptop jne... Miks ei vois vaan nauttia, pysähtyä ja antaa olla vähäb siivottomampaa joskus... Miestä on myös kova ikävä nyt jo, vaikka vasta äsken hän ulkomaille lähti ja " yksinhuoltajana" olemista tiedossa vielä pitkään... No, päivä kerrallaan pitää vaan yrittää ottaa ja turhia stressaamatta... Nyt vauvalla menee sylissä hermot, palataan!
T: Noppis, vauva 6 vko ja neiti 4 v.