Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä 4-lapsen äippä - kohta kuuden:)

Vierailija
03.09.2011 |

Olen ensi keväänä ylpeä 34-vuotias 6 lapsen äiti. Mieheni vannoi, että 4 poikaa on tarpeeksi - mutta niin vain sain vuoden aikana hänet suostumaan yrittämään viidettä lasta. Tulin taas kuten aiemminin raskaaksi parissa kuukaudessa, nyt vaan meiistä tulee 8 henkinen suurperhe, mikä on aivan ihanaa. Olen ollut koti-äiti 22-vuotiaasta saakka, tulen olemaan vielä kymmenen vuotta, koska minulla on siihen mahdollisuus ja mies, joka arvostaa minua. Myönnän, että minulla on 2 aupairia apuna, kesä-ja talvi vapaa-ajan asunto, pidän itsestäni huolta päivittäin kuntoilemalla mutta sain kohtuuttomasti arvostelua kolmen lapsen jälkeen ottamistani jo ennestään isojen mutta roikkuvien rintojen suurennoksesta. Mieheni halusi niistä isommat kuin minä ja onko se väärin? Ei. Ainut huono puoli on, että ne ovat nyt itsestäni jo häiritsevän suuret ja aiheuttavat hartiasärkyjä.

Kaksosia odottava äippä 34 v

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei,

on hieno asia, että haluatte ja saitte miehenne kanssa suurperheen, sinä 6-lapsen 3-äitinä saat olla ylpeä. muista kuitenkin, että kun puhut ja kerrot vaikkakin näin on, olevasi kotiäiti, jolla 2 aupair ja isoin huoli miehen toivomuksesta ylisuuriksi suurennettujen rintojen turpoaminen ennestään ja hartiakivut, jotka aiheutuvat etumuksesi ylisuuresta painosta - niin toisillakin on paljon lapsia, itselläni 5 lasta, joista vielä 4 kotona, asumme 80 m2 vuokraasunnossa, käyn töissä, tissini on menneet lasten suuhun...

ymmärrät varmaan - onnea kuitenkin

Vierailija
2/3 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ihme saa naisen haluamaan noin monta lasta? En vain tajua. Ei kai lapsia voi hankkia pelkästään tunteella ajatellen (voi kun lapset on ihania, tehdään kymmenen!), pakkohan siinä on järki olla mukana => taloudellinen tilanne, työmäärä, perintöriidat ym. ym.

Itellä on kaksi ja se on sopiva määrä. Helpohkosti selviää alkutaipaleen, ei mee vararikkoon teini-iän koittaessa, perintöasiatkin menevät mutkattomasti kun kummallekin jää omat mökit ja asunnot ym.

Pidän lapsista todella paljon mutta en hankkisi niitä puolta tusinaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä ihme saa naisen haluamaan noin monta lasta? En vain tajua. Ei kai lapsia voi hankkia pelkästään tunteella ajatellen (voi kun lapset on ihania, tehdään kymmenen!), pakkohan siinä on järki olla mukana => taloudellinen tilanne, työmäärä, perintöriidat ym. ym.

Itellä on kaksi ja se on sopiva määrä. Helpohkosti selviää alkutaipaleen, ei mee vararikkoon teini-iän koittaessa, perintöasiatkin menevät mutkattomasti kun kummallekin jää omat mökit ja asunnot ym.

Pidän lapsista todella paljon mutta en hankkisi niitä puolta tusinaa...

...trollin kakkaan yllä olevalla vastauksellani mutta menköön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi