Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♦♦♦SYYSmussukat, taas on perjantai!♦♦♦

04.11.2005 |

Minä olen ollut hereillä kohta 2h, kun esikoinen heräsi pissalle eikä kukaan taidettu enää nukkua sen jälkeen...

T: Ynis

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsimme ihmettelemään uutta päivää, minä ensimmäisenä, lapset myöhemmin. Nyt molemmat kaivavat legolaatikkoa. Mummilla on tallessa minun ja sisarusteni legot, ja ne ovat molempien mielestä hitti. Kukkanen leikkii pikkulegoilla niin, että niitä ropelletaan kiivaasti. Sitten otetaan joku lego ja katsellaan sitä tarkkaavaisesti, kunnes sen taas voi palauttaa laatikkoon.

Aktivoiduin syömiskeskusteluun. Ynkkä kyseli juguista ja pinaattiletuista. Kukkanen on siirtynyt lähes samaan ruokavalioon muiden perheenjäsenten kanssa. Pinaattilettuja olen tarjonnut (ei maistu), Ikeassa syötin lihapullia myös Kukkaselle ja jukurtissa taitaa tosiaan olla sokeria, niin hyvin se Kukkaselle maistui.

Periaatteessa vastustan eniten lisä- ja säilöntäaineita lapsilla. Käytännössä olen liian laiska vahtimaan niitäkään. Ruoat pyrin maustamaan mielummin aidolla suolalla kuin lihaliemikuutioilla. Hilu ja muut ruokataiturit! Oletteko keksineet jotain maustesekoitusta, joka korvaisi lihaliemikuutiota?

Kukkasella ei muutenkaan ole syömisongelmia. Ruokaa meni yhdellä ruoalla purkki + lautasellinen meidän muiden ruokaa. Sitä ennen Kukkanen söi ihan normaalisti. Uskomattoman helppoa, kun ei tarvitse jännittää syömäjuttuja.

Kukkuu, Kukkanen 1 v ja Poikanen 5 v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli taasen yö jostain sieltä, minne ei valo yltä... Alkuyö heräilyä 30 minuutin välein, sitten kukuttiin 2-4. Minä hermostuin, Kepa hermostui. Särkylääkkeestä ei ollut Kepalle mitään apua. Vieressä ei rauhoittunut. Lopulta nukahti, kun lauloin kaikki osaamani tuutulaulut ja vähän muutakin. Sitten Kepa nukkuikin aamuun asti, joka alkoi sitten klo 7.00. Väsyttää... Ja vielä mies halusi aamulla nukkua, " kun niin kovasti nukuttaa." Eihän se ollut nukkunutkaan kuin 8 tuntia.

En tiedä, mikä avuksi. Kakkakin on taas Kepalla ihan vetistä ja vihreää. Paljon on sulamatonta joukossa. Päivällä kuitenkin Kepa on ihan hyväntuulinen, eikä yölläkään itke, on vaan hereillä. Peppu ei punoita, ei ole ihottumaa. Kai se on tuo maito, mutta ennen allergiasairaalaa en tiedä, mitä maitoa sitten antaisin, jos sen lopetan. Ja Kepa juo maitoa niin mielellään. Kunpa nyt pian tulisi se sairaalakäynti, jos vaikka siellä jotain selviäisi.

Voi tätä ahdistusta.

Mutta, nyt lähdemme katsastamaan Jumbon laajennus. Paljon olisi hankittavaa, kuten uudet uimalasit. Puhdistin nimittäin uimalasien linssit kynsilakanpoistoaineella - en suosittele!

Leppis

Vierailija
4/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin siis torsti-illan ennenkuin ryhdyin tänne sanailemaan. Miten voi olla jo perjantai, häh? Vastahan oli viime viikko.

Väkkärälle ei possu sopinut :((( Minua uuvuuttaa, kaksi viimeistä kokeilua olleet sopimattomia (omena ja possu), niitä ennen aloitettiin vehnä jota edelleen " siedätetään" . Väkkärä saa muutaman Muumi- tai Mariekeksin päivässä, tai vähän vehnäleipää. Ensi viikolla on aika " omalle" allergialääkärille, jospa sieltä päästäisi jotenkin uuteen nousuun...

Matti Näsä -tyyppisesti voisin todeta, että " mua ei huvita enää yhtään mikään!" Eikä huvita Väkkärääkään; jostain syystä tyyppi kätisee kovin paljon. Ehkä sika kiusaa. Miten se menikään, JSSAP = jätä se sika, ansaitset poroa!

Mersu, Mersu, Mersu! Ihanoita uutisia!!!! Olet ollut kovasti ajatuksissa...

Remontoija-rakentajat olette myös mielessäni, olen vähän kade :) ja samalla helpottunut ettei me just nyt rakenneta... En tiedä rakennetaanko koskaan, mutta isompi koti on haaveissa, joskus.

Töihinmenneiden kanssa sama tilanne, kadehdin ja ajattelen, että onneksi en minä :) Keskimäärin kai hyvä? Aikuista seuraa tarvitsen kyllä. Onneksi on syysmammat :)

Ynis, minä olen taustajoukoissa toivomassa Isorinsessan puheen sujuvaa tuottoa!

Tuttikselle auto-episodista: Meillä on (kai) kaikki lapset joskus heränneet autossa yksin ja ruvenneet itkemään. Äidin sydän on itkenyt sitten seuraksi, kun naamat itkusta turvonneena näkee pienokaisensa :( Minä ajattelen, että mitään pysyvää vahinkoa ei ole tapahtunut... Yritän aina tilaisuuden tullen (edelleen isoillekin) kertoa, että sellaista tilannetta EI TULE, että äiti jättäisi. Ykkönen tai Kakkonen joskus 4-6 -vuotiaana kysyi, että aijaa, entäs sitten kun sä kuolet? Sanoin, etten aio kuolla vielä pitkään aikaan, mutta jos kuitenkin niin käy, tulen pienenä lintuna katsomaan että heillä on kaikki hyvin.

En tiedä menisikö enää läpi :), mutta silloin selitys selkeästi lohdutti ja vakuutti heidät siitä, että ovat turvassa vaikka mitä sattuisi.

Mitähän minun vielä piti...? En muista.

Voisin kertoa kivan jutun: Me saadan olla la-su miehen kanssa kaksin!!! Kipii! Quattro (Väkkärä, Pyörsky, Kakkonen ja Ykkönen) menee siskolleni yökylään, siskon ehdotuksesta. Ihan vaan siksi, että saadan olla hetki kaksin. I-ha-naa! *kuvittele tähän tanssivia ja laulavia ja tuulettavia ja lentosuukkojalähettäviä tikkuihmisiä*

Pessimisti minussa pelkää jonkun sairastuvan tms. jolloin suunnitelma menee männikköön... Siinä tapauksessa tulee uusia viikonloppuja.

Olen tunninverran kirjoitellut tätä, käynyt välillä täyttämässä kahvikuppia ja vaihtanut kakkavaipan, puhunut äidin ja miehen kanssa puhelimessa ja hätäpäissäni mitannut itseltäni kuumeen :)))) Ei ollut :)

Mukavaa viikonloppua ja iloista mieltä!

Vierailija
5/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 min tauko joten ehdin tänne.

Suru-uutisia kuului Tuttiksen suunnalta. Osanottoni!

Mersu kävi, kiva! Hyvä että palat olivat puhtaat ja hyvä että se kiusaaminen on nyt takanapäin.

Algeerialaisille vain kovasti ruokavalionlaajenemissäteitä *********>>> ja algeeristen äideille jaksamista.

Oma napa: Töissä viihdyn. Mies viihtyy kotona ja typy on onnellinen. On kahdessa päivässä oppinyt syömään itse lusikalla tosi hienosti ja muutenkin on ollut reippaana tyttönä. Kotiin tullessani kuuluu pienien käsien läpsytys lattiaan, kun kiireen vilkkaa kontataan vastaan. Ihana. Päivisin ikävä ei ole niin kova kuin luulin sen olevan. Miehen kanssa suhde voi 100x paremmin, kun olen työllistettynä ja hän kotona. On energinen ja jaksava olo. Työkaverit on kivoja, työ on mukavaa. Alkuhuumaa? Saa nähdä.

Miten ramikan veljen leikkaus meni?

Huomenna on sitten pyhäpäivä, täytyy tänään käydä isosti kaupassa. Mies menee illalla baarikierrokselle, mun vuoro sitten loppukuusta :)

Kurkku kipeenä mulla, ei ihme kun on melkoinen flunssapommitus ollut nyt neljän päivän ajan käynnissä.

Nyt töihin.

- tea -

ps. leppis, miten sinä taas kotona oletkin? Oon varmaan taas lukenut jotain huonosti.

Vierailija
6/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, pakko käydä tänään kaupassa. Mut klo 16-18 en kyllä mene. Liian hyvässä muistissa pyhäinpäivän aaton ryysikset töissä :(

Pomo muuten eilen soitti, olipa sitten laittanut mulle pari joulukuun sunnuntaita töitä! Hui... Osaako sitä enää mitään tehdä kun 1,5v on ollu poissa......

Leppis, ei kuulosta kivalta teillä. Ei. Edelleenkään. Toivon kovasti että syyllinen löytyy pian että sen saa eliminoitua... Ei ihminen jaksa jos ei saa nukkua. Ja varsinki ku hormoonit on jo lakanneet varmaan meillä kaikilla auttamasta... Kyllä mun " korvaan" tuo kakka yhdistettynä kauheisiin öihin on vielä enempi a:n kuulosta kuin silloin ku viimeksi asiasta juteltiin... Mut ne a-lasithan mulla on silmillä. Voiko syynä olla joku muu, sitä en sit tiiä. Oliko ne korvat katottu korvalääkärin toimesta? Sehän Vois noita em. aiheuttaa.

Sassan kuume on hellittänyt, ihme lasku eilen 40 -> 37:aan muutamassa tunnissa eilen. Nyt on sit massu sekasin. Ei sovi Panadol suppokaan sassalle. Perhana. Eikä siis mikään " litku" apuaineiden takia..... Ja kokeilin rohkeesti uutta Pamol-F:ää mut siinä apuaineena banaani-aromia, ni eipä sit käynyt sekään...... Seuraavaks pitää sit kait ottaa tavalliset tabletit. Mut mihin mä ne sekotan? Ku yleensä ihmiset sekottaa jugurttiin tms. Ja meillä vaan toi maito. Täytyy koittaa miten paksua siitä saa ku laittaa paljo jauhetta ja vähä vettä...

Sorry tää oma napa. Mut ahistaa. Ku Sassa kuitenki sairastaa suht usein ja sit ei oikeen voi ees lääkitä ni se tuntuu kurjalta.

Jos koittas viedä tän syli-vaavin nukkuu...

Kerppu

Vierailija
7/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

=========================

Toiveuusinta

MENNEET EI

SUREMALLA PARANE

" Tänä aamuna" , opettaja aloitti, " opimme sellaista millä ei

ole mitään tekemistä äidinkielen, mutta sitäkin enemmän elämän

kanssa."

Hän otti hillopurkin käteensä ja heitti sen hajalle luokan

lattialle. Hän kutsui koko hämmästyneen ja säikähtäneen luokan

katsomaan sotkua.

" Toivon teidän muistavan tämän koko elämänne ajan" , hän sanoi.

" Yrittäisikö joku teistä korjata tämän lasipurkin alkuperäiseen

muotoonsa? Onko mitään hyötyä toivoa, että se ei olisi hajonnut?

Onko mitään hyötyä surra sitä, kuinka hyvältä hillo olisikaan

maistunut, jos tätä ei olisi tapahtunut?"

" Katsokaa tätä siivoa! Voitte surra sitä ikuisesti, mutta se ei

saa astiaa ehjäksi. Muistakaa tämä kun elämässänne tapahtuu jotakin

sellaista, jota ei saa tekemättömäksi. Parasta mitä silloin voitte

tehdä on lähteä poimimaan lisää marjoja"

- Ajatusten Aamiainen 4.2.2003

=========================

Vierailija
8/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muistakaan, milloin olisin ollut perjantaista näin innoissani. mies tulee tänään illalla kotiin, loppuu tämä yh-äidin arki. kipii!

valokuvausliikkeestä soitettiin, t:n 1 vuotis kuvat on nyt tulleet, saankin hakea 100 euron edestä kuvia :)

olin tänään oikein ahkera (huomaatteko, joka viestissä yritän kehua itseäni... niinhän se on: itseäni olen kiittänyt ja kiitosta on riittänyt!). löysin nimittäin helpon ohjeen, joka sopii tällaiselle anti-marjatalle. valmiita voitaikina levyjä, päälle kinkkua, sipulia, paprikaa, juustoa ja mausteita ja uuniin noin 10-15 minuuttia. ai että tuli hyvää. nam! piti syödä heti useampi palanen... ***nolona tunnustaa*** mutta eihän aina tarvii laskea kaloreita? ja sitä paitsi vauveli massussa halusi ihan oman palasen...!

ihana pikkuruinen vauva-neiti, ikää 3 kk kävi kylässä tänä aamuna, oli kyllä suloinen. ja voi valtava sitä puklausten määrää! en muista että t olisi pulautellut vauvanakaan. vai näinkö aika kultaa muistot? mutta pieni neiti oli kyllä niin syötävän suloinen ja t tuntui jo niiiiiiiin isolta pojalta. pitänee vielä malttaa odottaa se pari kuukautta että saa sen oman nyytin kainaloon tuhisemaan (odottavan aika on pitkä)

paranemissäteitä kaikille sairastaville ja algeerisille syysmussukoille! toivottaapi mimmu, t sekä nyytti 31+5

Vierailija
9/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvaa hyvin lihaliemen, sitä itse asiassa käytetään lihaliemikuutioiden mausteena. Se on yrtti jota voipi käyttää tuoreena tai kuivattuna. Kasvaa luonnonvarasenakin ja voihan sitä itsekin laittaa kesällä kasvimaalle.

Hilu

Vierailija
10/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotekin kiirettä on ollut, joten en muka ole ehtinyt kirjuutella teille. Nyt molemmmmat nuppuset nukkuu, joten kirjoittaminenkin voi onnistua.

Ensin lihaliemestä: lipstikka voi toimia, en ole kokeillut. Mutta lihaliemen " maku" on aromivahvenne eli natriumglutamaatti. Sitä on joka paikassa ja me olemme niin tottuneet siihen makuun, että ruoka maistuu usein mauttomalta ilman sitä, vaikka oliskin mausteita. Toki siitäkin mausta voi oppia pois.

Muusta ruuasta: maustettuja jukurtteja vältä itse ja lapset myös. Sokeri ei ole myrkkyä, mutta se on ihan tyhjää energiaa ja yksi suuri syy lihavuuteen. Yritän että lapset ei tottuis kovin makeen pienenä ja meillä jukurtit, mehut ja muu makea ei ole joka päiväistä. Poika syö maustetuta viillejä (niitä joissa hillo on pohjalla) niissäkin on sokeria, muttei niin paljon kuin maustetuissa jukurteissa. Musta erityisen huolestuttavaa on se, että lapsille suunnatuissa jukurteissa on sokeria tavallisia jukurtteja enemmän. Poika tykkää kovasti marjoista ja luonnonjukurtista (vähän sokeria mukaan), mutta olen sen verran laiska, ettei tätä ole usein tarjoilla. Tyttö syö jukurttia ja vauvojen sosetta. Pinaattiletut on pojan suosikkeja, ne hän syö joko vauvojen soselle tai sokerilla (Pojan sanoin:" Äiti laittaa sokerin, koska minä laitan niin paajon" ). Tyttö sais pinaattilettuja, jos ei olis dieetillä.

Tästä päästääkin sittten tytön allergioihin :) Maitoaltistus menossa viidettä päivää ja EI MITÄÄN oiretia, ei siis yhtään mitään. Kivaa. Ellei sitten kohta tule korvatulehdus. Joulukuussa altistetaan vehnä ja tässä välissä meinaan latistaa munan. Voi kun kaikki allergiat ja infektioit olis taakse jäännyttä.

Työjuttuja mäkin mietin. Tavallaan tahdon töihin ja sitten taas en. LAsten kanssa on nyt kivempaa, kun ne vähän isompia (ja terveitä). Kaipaan älyllisiä haasteita ja aikuista seuraa, mutta ajatus, että näkisin lapsiani vaan 4-5 tuntia päivässä, ahdistaa. Ja jos olisin töissä, en varmaan raaskis mennä illalla jumppaan tai tehdä mitään muutakaan omaa. Kun oikeen tosissaan mietin, tahdon olla kotona. Töitä ehdin tehdä vielä niiiin monta vuotta, mutta kotirouvana saan olla seuraavan kerran eläkkeellä :)

Onnea ja voimia remontoijille ja rakentajille.

Voimia surutyöhön Enkeli ja Tuttis.

Voimia allergiataistoon!

Kivaa että Mersu sai terveen paperit.

Mitä vielä, paljon taisin unohtaa....

Hyvvkl.

PL

Vierailija
11/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbo oli nimensä mukainen. Ei ehditty edes uuden osan yläkertaan. Eikä myöskään löydetty mitään, mitä piti.

Tea, olen 3 päivää viikosta töissä ja 2 kotona. Olen siis tällainen työssäkäyvä kotiäiti! rahallisesti ei mitään järkeä hommassa, mutta onpahan Kepalle pehmeä lasku.

Kerppu, kyllä se sitä algeeriaa vaan meillä taitaa olla. Kun vaan löytäisi syyn, vaikka tosiaan maitoa veikkaan. 22.11. on lääkäri, joten siihen asti yritetään selvitä. Korvat on puhtaat, ne on tarkistettu. Yksi syy voi olla, että on hoidosta saanut masukkiinsa uusia bakteereita ja niitä nyt työstää. Mutta enpä tiedä sitten.

Ikävä kun sataa. Ei päästä ulos, plääh.

Leppis

Vierailija
12/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan olla myös aikamoinen munan latistaja, mutta ehkäpä asiayhteydestä ymmärsi , että meinaan tällä kertaa altistaa munan ;).

T: Lukihäröinen AOS-Pile

Vierailija
13/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meinasi pelottaa kun hain pojan koulusta, siellä kun oli kummitusjuhla ja kauheasti pieniä hirviöitä, luurankoja ja muita örkkejä pyöri ympärillä :-)

Mulla on ihanaa! Anoppi on täällä, hän otti Lillin aamulla puoli seitsemältä kun Lilli heräsi ja minä sain nukkua yhdeksään! Miehellä vapaapäivä joten hän saattoi esikoisen kouluun. Sitten käytiin miehen kanssa KAHDESTAAN Värisilmässä valitsemassa tapetteja. Olohuone-eteinen-ruokailuhuonekokonaisuuteen sekä omaan makuuhuoneeseen saatiin tapetit valittua, mutta poikien sekä Lillin huoneet on vielä pahasti vaiheessa. Sitten kävin vielä uudessa kodissa järjestelemässä YKSIN, anoppi huolehti Lillistä. Minulla on maailman ihanin anoppi! Mainitsinko jo että anoppi myös nukutti Lillin eilen illalla?

Toinen riemuitsemisen aihe: En ole enää ylipainoinen! Painoindeksi 25 alittui ekaa kertaa eilen! Nyt pitäisi vielä tsempata että se pysyisi siinä alapuolella, joulumässäilyn jälkeenkin. Ja loppuelämän. Kilopinoilijat, tulkaapa laihdutuspuolen pinoon myös, siellä on ollut aikas hiljaista.

Hienoa, PiLe, että maito näyttäisi tytölle sopivan! Ayap, hihitin ääneen täällä tuolle sinun JSSAP-murjaisullesi. Leppis, tsemppiä salapoliisityöhön.

Lasten ruoista, meillä syödään kyllä ihan kaupan jugurtteja, myös maustamatonta, sekä maustettuja. Ja viilejä, maustettuja, hillottomia. Paitsi Lilli ei syö kun ei olla saatu maitotuotteita vielä sopimaan. Lilli on sitä vastoin saanut maistaa pinaattilettuja, ja tykkäsi. Puolukkahillolla. Verilettuja en antanut, vaikka pojat niitä söi.

Minä olen Kukkuun linjoilla tuossa, että yritän välttää arominvahventeita ja muita lisäaineita lasten ruoissa. En koskaan osta mitään valmiiksi marinoitua lihaa. Ja eineksiä meillä syödään vain joskus harvoin. Suolan kanssa en ole niin hirmu tarkka, Lilli on saanut maistaa myös Hesburgerin ja McDonaldsin ranskiksia muutaman (juu, tuomitkaa vaan!). Ja sipsejä kerran, kaksi kappaletta. Tykkäsi kovasti. Ja popcorneja joka perjantai, kattilassa tehtyjä, itse maltillisesti suolattuja.

Ihanaa viikonloppua kaikille! Hali!

T. Ankkis ja [color=red]♥Lilli♥

Vierailija
14/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttikselle osanottoni suru-uutisen johdosta.

Selasin äkkiseltään vaan pinoja. Pitää illaksi töihin, 4 iltaa ja aika haipakkaa töitten suhteen ens viikon sunnuntaihin asti.

Katosin keskiviikkona äkkiä. Kerronpa nyt, kiitos kaikille kyselijöille. Tikru kissa ei enää tullut kotiin vaan pääsi kissojen taivaaseen. Siltä löytyi laajalle levinnyt syöpä ja keskiviikkona sain puhelinsoiton eläinlääkäriltä, että nukutus on ainoa oikea vaihtoehto. Suru on puserossa, olihan Tikru meille kuin lapsi, ennen kuin Onska syntyi. Tänään tulin sitten Oulusta, kävin hautaamassa Tikrun, halusin itse sen tehdä. Kovin on tyhjän ja oudon oloista täällä, kun kiipeilypuu vaan yksin on tuossa ikkunalla. No, onneksi selvisi, että sairas oli ja pääsi tuskistaan.

Tänään ja muinakin aamuina on noustu ennen seiskaa. Jippii... Vaikka iltaisin on menty nukkuun 21. Hohhoijjaa. Ja tänään piti olla vapis ilta mutta työkaveri pyysi jeesaan ja menen nyt sitten töihin. Eipä tartte miettiä mitä tekee tästä illasta maanantai-iltaan.

Nyt joku tarvii mua. KUkahan lie?

T-P

Vierailija
15/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kisu-paralla on nyt parempi olla siellä kisujen taivaassa.

ja työnnänpä lusikkani myös tähän ruoka-asiaan eli mitä useampi kokki sitä kehnompi soppa....

meillä t saa myös tavallisia jugurtteja ja viilejä. puurojen kanssa oon antanut soppaa, joka on myös sokeroitu (joko itse tehty tai kaupasta ostettu). myös meillä on maisteltu Hesen ranskiksia (yritäppäs syödä niitä itse antamatta t:lle ---> sen jälkeen on sellainen huuto, että kellään ei ole enää kivaa Hesellä...). onneksi ei ainakaan vielä ole ollut niitä algeerioita, ja toiv ei tulekaan.

mimmu ja poijjat

ps. aivan ihania oli ne kuvat, joita kävin hakemassa kuvaamosta. varmaan mummot ja ukki sekä kummit tykkää :)

pps. ei ole vielä mies tullut kotiin, siksi siis aikaa vielä palstailla...

Vierailija
16/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä liian monimielinen siitä tietysti kovin ilahduin. Mukava kuulla, Pile, hyviä kuulumisianne.

Onnea Ankkis alle 25:stä!

Mullon selkä jumijumissa, kun Pönksy on huomannut, että kävelyttäminen on ihanaa. Leikkii siis nykyään tavaroita ohimennen potkaisemalla, kun istua ei millään malttaisi. Mutta oikeasti on kiva, kun edistysASKELEITA tapahtuu liikkumisessa. Tukea vasten seisominen oli siitä kiinni, että sopivaa tukea (tarpeeksi matalaa) meillä ei ollut. Kylässä löytyi optimaalinen matala sohvapöytä ja poika vetäisi itsensä heti ketterästi jalkeilleen. Ja kotona avatun tiskikoneen kansi on tietysti mukavin seisomistuki. Muuallekin osaa nyt nousta jo. Pönksy muuten konttaa nykyisellään kyynerpäät maassa. Hellyttävä pieni olento.

Pitäisi vissiin mennä tekemään miehenvilliinnyttämisruokaa. Niin mikäkös se semmoinen on? Seisoppa. Ehe-ehe. Anteeksi kun mulla on rekkamiehen vitsit tänään. Mutta siis oikeasti kalakeittoa.

Joku on muistuttanut ihanoista suklaakakuista niin, että oli pakko ostaa pahimpaan tuskaan korvikkeeksi Fazerin sinistä... Rouskunrouskun.

Vierailija
17/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollu hauska huomata, että yhtäkkiä palstalle on putkahtanu opinoja jos millekin kuukaudelle. Eipä niitä ennemmin tänne katellessani näkyny :)

Pile. Kiva kun palasit. Mietinkin, että mihin olet joutunut,vaikken oo muistanutkaan huhuilla.

Mersu Mahtavaa, että sait hyvät tulokset! Juhlan paikka ja muistutus meille kaikille, että nautitaan joka hetkestä! Maltahan mielesi muuton ym kanssa, ettet revi itteäsi ja eikun uutta putkeen.

No joo. Tilanne päällä.Jatkan joskus

Vierailija
18/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ARGH, pitikö vetää eilen KOKO Fanipala-pussi! Nyt kroppa vaatis makeeta!!! Mies tulossa laivalta kotiin, auta armias jos uskaltaa tulla ilman suklaata!!!

Terveisin reilusti ylipainoinen Kerppu jonka pitäis jättä jokaikinen turha kalori syömättä mutta jota ottaa elämä pattiin sen verran että pakko ees syödä herkkuja.

Vierailija
19/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tulee iltamyöhällä kotiin. Pitänee laittaa tekstiviestiä, että varautuu huomenna tekemään PALJON kotona ja varautuu heräämään kukonlaulun aikaan. Mies kun ei aina tunnu tajuavan, että lapset edelleen herää aikaisin ja nyt vielä aikaisemmin.

T-P, jaksua teillekin! Tikru tästä eteenpäin katselee teitä sieltä kissojen taivaasta!

Nyt en jaksakaan ajatella mitään. Palaan ruokiin myöhemmin...

T: Ynis

Vierailija
20/28 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tea ainakin, etkös sinä ole pikkujoulu- tai muu " leski" tänään? Minäkin. Ollaanko kavereita? :)

Vein ukko-kullan isolle kirkolle, hain pizzat itselle ja lapsille (Väkkärä ei tosin saanut). Pisteitä eli pointseja tuli niin että ropina kävi, mutta jotain hyvääkin: Pyörskyn kanssa otetaan yhteinen pizza. Pyörsky saa neljänneksen itselleen sopivaksi tehtyä evästä ja minä loput, mutta kuitenkin neljännes vähemmän kuin koko pizza olisi :) Teitä varmaan kiinnosti aivan eläimenä... :)

Pisteistä tuli mieleen: *fanfaareja* ONNEA ANKKIS! *töttöröörötöö!*

...kunpa minäkin joskus...

Minulla on uusi " harrastus" , neulominen. Samalla ei VOI syödä, loistavaa!