Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
syksyinen iltamasennus
02.09.2011 |
joka syksy huomaan itsessäni saman jutun,päivisin olen energinen ja hyvän tuulinen, päätän lähteä illalla lenkille. kotona puhaan tyytyväisenä n.klo 19 asti, jos en sitä ennen ole ehtinyt ulkoilemaan en enää kykene lähtemään, lasten nukkumaan laittaminen ja muut velvollisuudet on tosi vaikeita hoitaa, en konkreettisesti meinaa saada itseäni liikkeelle ollenkaan.
elämäni ei ole fyysiseti eikä psyykisesti kovin raskasta ja nukun hyvin. joskus kaipaisin juttukaveria koska mies on niin paljon töissä
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mä tykkään syksyn pimeistä illoista. On ihanaa olla kotona. On hiljaista, rauhallista, lämmintä ja toisinaan kuuluu sateen ropinaa. Tykkään kynttilöistä. Kesällä ei voi kynttilöitä poltella, joten pimeät illat tuo taas kynttilät takas mun elämään.
Tarviiko sitä iltapimeällä edes lähteä minnekään? Keksi itsellesi joku harrastus jota voi toteuttaa kotona esim. käsityöt, askartelu, kynttilät, leivonta, elokuvien kattelu... Jotain minkä tekemiseen tarvitset omaa rauhaa. Lapsien nukkumaan laittaminen ja muut velvollisuudet sujuu helpommin kun tietää, että sen jälkeen saa keskittyä omaan kivaan touhuun. Toivottavasti löydät iloa syksyn pimeneviin iltoihin.